Grote beurt + APK bij aflevering.

Gepost door Jayden 
Van de week hebben we een (nieuwe) auto gekocht. Een Opel Astra 1.6 uit 2004 met 150.000km op de teller. We hebben afgesproken dat hij afgeleverd wordt met een grote beurt + APK. Alle kosten die daar bij zouden komen met vervanging o.i.d. is voor rekening van de dealer.

Nu is mijn vraag; hoe kan ik zelf controleren dat er ook daadwerkelijk iets aan de auto is gedaan en dat ik er niet net na mijn garantie weer heen moet omdat iets kapot is gegaan wat nu voorkomen had kunnen worden?
Aankoopkeuring laten doen. Of net voor het einde van de garantieperiode een keuring laten doen bij een onafhankelijk keurstation (eigenlijk dan alsnog een aankoopkeuring) en met de gebreken direct door naar de verkopende garage zodat alles nog binnen de garantie verholpen kan worden.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

© 2013 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Abonneren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - RSS - Twitter- Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep