Goede accu onder de 100 euro (gevonden, mag een slotje op)
 | Ik heb een nieuwe accu nodig, 63Ah en koudstartstroom 610A. Ik moet dus een Bosch S5 of Varta D15 hebben, maar de prijzen zijn best wel belachelijk. Ik zou graag willen weten of iemand een online winkel weet waar het rond de 80 of 90 euro kost incl. verzenden. Alvast bedankt! Ohja, ophalen rondom Hilversum (Utrecht/Amsterdam) is natuurlijk geen punt.
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03-10-2012 13:05 door DolomiteGreyTT.
|
 | Heuts verkoopt Berga accu's van 63Ah 610A en zit rond de 90 euro. Daarnaast krijg je 7,50 terug voor je oude accu. Er zitten helaas geen Heuts vestigingen bij jouw in de buurt maar wellicht ken je iemand uit Brabant / Limburg?
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02-10-2012 22:28 door Toetsje.
|
 | Er zijn toch kwaliteitsverschillen tussen goedkope accu's en die van de gevestigde merken. Toen er zo'n goedkoop ding in zat is het twee keer gebeurd dat hij leegliep op het alarm toen de auto een tijdje niet was gebruikt. Nadat de winter inviel bleek die accu, hoewel net een jaar oud, dusdanig verzwakt te zijn dat hij niet meer bruikbaar was. Met de daarna gemonteerde, duurdere Varta deed het probleem zich niet meer voor. Die kon een paar keer leegraken wel verdragen.
|
 | Inmiddels een Bosch S5 gevonden voor 107 euro incl. verzenden, morgen maar bestellen denk ik.
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02-10-2012 23:33 door DolomiteGreyTT.
|
 | Quote cassiopeia
Er zijn toch kwaliteitsverschillen tussen goedkope accu's en die van de gevestigde merken. Toen er zo'n goedkoop ding in zat is het twee keer gebeurd dat hij leegliep op het alarm toen de auto een tijdje niet was gebruikt. Nadat de winter inviel bleek die accu, hoewel net een jaar oud, dusdanig verzwakt te zijn dat hij niet meer bruikbaar was. Met de daarna gemonteerde, duurdere Varta deed het probleem zich niet meer voor. Die kon een paar keer leegraken wel verdragen.
Tja, Mutlu wordt o.a. gemonteerd door OEM's zoals Mercedes, MAN, Ford, Fiat Toyota en Isuzu. Niet de kleinsten denk ik zo. Daarnaast heb je 2 jaar garantie, vergelijkbaar met de zogenaamde "A-merken".
|
 | Bosch S5 gevonden voor 95 euro, mag een slotje op!
|
 | Quote DolomiteGreyTT
Bosch S5 gevonden voor 95 euro, mag een slotje op!
Nee hee, eerst vertellen waarrrrrrrrr... Anders voorzie ik binnen een maand nog 20 van deze topics 
|
 | Quote DolomiteGreyTT
Bosch S5 gevonden voor 95 euro, mag een slotje op!
De S5005 neem ik aan? S5 is de serie, de S5005 is de 63Ah.
|
 | Oei, de S5005 kun je beter laten staan. Zit een productiefout in i.c.m. een Audi TT
*Even stangen...* 
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 04-10-2012 15:42 door adinsx.
|
|