auto start wel maar slaat na 500 meter weer af.

Gepost door opeltje 36 
hoi
mijn opel vectra slaat af na ongeveer 500 meter rijden,wacht dan 10 min dan start ik hem weer maar dan weer het zelfde.garage zei in eerste instantie dat de brandstof relais stuk was dus vervangen maar nee hoor nog steeds het zelfde. bij het uitlezen gaf ie dat wel aan maar nu geeft het niks meer aan,maar wel het zelfde probleem.
Lastig...je start de motor-->rijdt er ongeveer 500 meter mee-->slaat af-->wacht 10 minuten en start weer lijkt mij (met nadruk op lijkt !) een verzopen motor en zou het probleem wel eens electrisch kunnen zijn. Bijvoorbeeld slechte bougies of iets dergelijks...
opeltje 36
hoi
mijn opel vectra slaat af na ongeveer 500 meter rijden,wacht dan 10 min dan start ik hem weer maar dan weer het zelfde.garage zei in eerste instantie dat de brandstof relais stuk was dus vervangen maar nee hoor nog steeds het zelfde. bij het uitlezen gaf ie dat wel aan maar nu geeft het niks meer aan,maar wel het zelfde probleem.

Hier hebben we meer info voor nodig:
- bouwjaar
- km stand
- staat van onderhoud
- motor
- wat voor garage

Je stuk zou je een stuk beter leesbaar kunnen maken door het (juiste) gebruik van hoofdletters, spaties en leestekens.
Hoi
Bouwjaar is 2001.
Km stand 152000.
De auto krijgt ene jaar kleine beurt andere jaar grote beurt.
1.6 motor.
Ik hoop dat je hier wat mee kan.
Vanavond kreeg ik te horen dat het misschien de computer van de auto zou kunnen zijn.
Het is een garage waar ik altijd kom en tevreden mee ben.Het is geen opel dealer.
99% zeker de bobinegallerij. thumbs up

Je garage had even hier moeten kijken: http://www.amtgarageforum.nl/opel/vectra/opel-vectra-slaat-af-1298.html

Edit: Dit ging om een iets andere foutcode in de auto, maar de symptomen zijn gelijk. Dus ik denk dat de oplossing aardig in de buurt komt.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02-10-2012 08:29 door adinsx.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

© 2013 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Abonneren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - RSS - Twitter- Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep