Overzicht toertochten oldtimers

Gepost door hdemeer 
Weet iemand waar goede agenda's of overzichten staan gepubliceerd van toertochten met oldtimers? Ik mag graag door het hele land rijden met wisselende clubs, maar het is wat lastig plannen op deze manier. Ik weet dat autoliefhebber.eu regelmatig toertochten van diverse autoclubs van oldtimers en youngtimers aankondigt, maar ik ben eigenlijk op zoek naar een lijst.
Veel clubs publiceren die niet openbaar, omdat er alleen leden aan mogen meedoen.
Ja dat klopt grensrijder, maar er zijn ook veel openbaar toegankelijke tochten.
Op de websites van de diverse klassiekertijdschriften staan agenda's.
Misschien leuk om hier in dit topic aankomende toertochten bij te houden? (Of loopt daar al een topic over?)
Ben ik ook wel eens naar opzoek geweest, maar heb de hoop opgegeven...

Als het meezit ga ik elk jaar naar de "Midland Classic Show" in Almere, altijd leuk, gezellig, en deelname is gratis of hooguit een tientje per autothumbs up
Verder ben ik afgelopen najaar naar het "Youngtimer Vestival" in Herten (D) geweest. Ben daar voor het eerst geweest, en het was een recorddag met 2900 auto'snut smileyeye popping smiley

Verder de plaatselijke toerritjes, maar verder kom ik eigenlijk nietsad smiley

En geen toertocht, maar een weekendmeeting van de FordFreakscool smiley ook altijd gezelligsmileys with beer

In de auto-klassieker-bladen staan altijd keurige overzichten.
Ford Versailles V8
In de auto-klassieker-bladen staan altijd keurige overzichten.

...die je ook op hun websites vindt. thumbs up
www.minidome.nl

daar doe ik altijd aan mee...hele leuke oldtimerrit door de betuwe!

voor meer info zie website!
Laat me even weten als je eventueel eraan mee wilt doen??
Ben je specifiek op zoek naar toertochten (gezien de titel van het topic) of ook naar beurzen, oldtimer-/youngtimerevenementen en bijeenkomsten van clubs (dat haal ik uit de rest van je tekst)? Ik ben vorig jaar begonnen een agenda voor mezelf samen te stellen met alle mogelijke interessante evenementen. Kost veel tijd (ook omdat hij elk jaar bijgewerkt moet worden), maar verkleint de kans dat je iets mist.

@Meeuw: alleen zoeken via oldtimernederland.nl levert maar een klein aantal treffers op.
Ik zocht op toertochten oldtimers.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

© 2014 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - RSS - Gebruiksvoorwaarden- Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep