auto tekeningen!

Gepost door mistermacho 
auto tekeningen!
28-09-2012 10:02
Hello everyone!

Ik wil graag twee van mijn portretten showen!
Wat vinden jullie ervan?

Als je er ook een wilt van jouw auto ff pben winking smiley

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28-09-2012 12:26 door mistermacho.
Forumregels vergeten te lezen?

5. Reclame maken voor commerciële producten, evenementen diensten of websites is niet toegestaan. Ook het aanbieden van commerciële producten, evenementen, diensten of websites is verboden, net als het houden van enquêtes of onderzoeken.

Slotje!

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28-09-2012 10:06 door Wouter82.
Dit lijkt me wel overduidelijk...
En daar speciaal een profiel voor aanmaken.

Als straf alle forumregels overtekenen !

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28-09-2012 10:45 door bardyn.
Al mag het hier niet, ik vind ze wel mooi. Maar of TS ze ook zelf heeft getekend?
bardyn
Als straf alle forumregels overtekenen !

smiling bouncing smiley
Ik heb de fotos erbij winking smiley
Waarbij ? Maak je geen zorgen: slotje komt wel...
mistermacho
Ik heb de fotos erbij winking smiley

Je kan beter je reclame weghalen. Anders moet een moderator weer aan het werk...
Dat ik de fotos heb waarvan ik heb getekend. en ook alle stappen van de tekeningen winking smiley
Gezien jullie twijfelen of het mijn werk is winking smiley
De vrachtwagen ligt bij mijn zwager. Maar de ander heb ik hier nog thuis. Evenals vele andere portretten.

Informatie adverteren AutoWeek.nl

Ivanov
AutoWeek Moderator

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28-09-2012 20:13 door Ivanov.
...en die is nu een koekje aan het eten en kan je niet storen...grinning smiley (grapje moderator...)

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28-09-2012 11:50 door wibi.
Is het zo wel goed? Ik heb het even verandert winking smiley
Ben bang dat nu de laatste regel je de das omdoet, maar ben geen moderator; heb niets te zeggen en geen stemrecht hier ! Afwachten dus...smiling bouncing smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28-09-2012 11:56 door wibi.
Bij deze ook twee fotos van tussenstapjes van de vrachtwagen winking smiley

Re: auto tekeningen!
28-09-2012 15:07
Het is hoe dan ook mooi gedaan mistermacho.
Als ik jou was zou ik er een algemeen topic van maken, dus zonder de nogal opvallende reclame. Gewoon vertellen wat jouw hobby is, welke technieken je gebruikt, hoe lang je al tekent en informeren of er mensen zijn die zich ook met deze hobby bezig houden. Zo creëer je een levendig topic, waar eenieder zijn of haar tekeningen aan toe kan voegen. En als er dan een goed contact ontstaat tussen de forumleden kan je via pb altijd nog zaken uitwisselen die buiten de forumregels vallen.

Ik vind de autotekeningen in ieder geval erg mooi en kijk uit naar meer inzendingen.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28-09-2012 15:08 door the Fox.
the Fox
Het is hoe dan ook mooi gedaan mistermacho.
Als ik jou was zou ik er een algemeen topic van maken, dus zonder de nogal opvallende reclame. Gewoon vertellen wat jouw hobby is, welke technieken je gebruikt, hoe lang je al tekent en informeren of er mensen zijn die zich ook met deze hobby bezig houden. Zo creëer je een levendig topic, waar eenieder zijn of haar tekeningen aan toe kan voegen. En als er dan een goed contact ontstaat tussen de forumleden kan je via pb altijd nog zaken uitwisselen die buiten de forumregels vallen.

Ik vind de autotekeningen in ieder geval erg mooi en kijk uit naar meer inzendingen.

Er is al een tekentopic.
Re: auto tekeningen!
28-09-2012 20:12
Je kunt hier alle informatie vinden om te adverteren in de papieren en digitale AutoWeek.

Ivanov
AutoWeek Moderator
Deze discussie is gesloten.

© 2013 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Abonneren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - RSS - Twitter- Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep