| Forumregels vergeten te lezen?
5. Reclame maken voor commerciële producten, evenementen diensten of websites is niet toegestaan. Ook het aanbieden van commerciële producten, evenementen, diensten of websites is verboden, net als het houden van enquêtes of onderzoeken.
Slotje!
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28-09-2012 10:06 door Wouter82.
|
 | Dit lijkt me wel overduidelijk...
|
 | En daar speciaal een profiel voor aanmaken.
Als straf alle forumregels overtekenen !
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28-09-2012 10:45 door bardyn.
|
 | Al mag het hier niet, ik vind ze wel mooi. Maar of TS ze ook zelf heeft getekend?
|
 | Quote bardyn Als straf alle forumregels overtekenen !

|
 | Ik heb de fotos erbij 
|
 | Waarbij ? Maak je geen zorgen: slotje komt wel...
|
 | Quote mistermacho
Ik heb de fotos erbij 
Je kan beter je reclame weghalen. Anders moet een moderator weer aan het werk...
|
 | ...en die is nu een koekje aan het eten en kan je niet storen... (grapje moderator...)
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28-09-2012 11:50 door wibi.
|
 | Is het zo wel goed? Ik heb het even verandert 
|
 | Ben bang dat nu de laatste regel je de das omdoet, maar ben geen moderator; heb niets te zeggen en geen stemrecht hier ! Afwachten dus...
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28-09-2012 11:56 door wibi.
|
 | Het is hoe dan ook mooi gedaan mistermacho. Als ik jou was zou ik er een algemeen topic van maken, dus zonder de nogal opvallende reclame. Gewoon vertellen wat jouw hobby is, welke technieken je gebruikt, hoe lang je al tekent en informeren of er mensen zijn die zich ook met deze hobby bezig houden. Zo creëer je een levendig topic, waar eenieder zijn of haar tekeningen aan toe kan voegen. En als er dan een goed contact ontstaat tussen de forumleden kan je via pb altijd nog zaken uitwisselen die buiten de forumregels vallen.
Ik vind de autotekeningen in ieder geval erg mooi en kijk uit naar meer inzendingen.
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28-09-2012 15:08 door the Fox.
|
 | Quote the Fox
Het is hoe dan ook mooi gedaan mistermacho. Als ik jou was zou ik er een algemeen topic van maken, dus zonder de nogal opvallende reclame. Gewoon vertellen wat jouw hobby is, welke technieken je gebruikt, hoe lang je al tekent en informeren of er mensen zijn die zich ook met deze hobby bezig houden. Zo creëer je een levendig topic, waar eenieder zijn of haar tekeningen aan toe kan voegen. En als er dan een goed contact ontstaat tussen de forumleden kan je via pb altijd nog zaken uitwisselen die buiten de forumregels vallen.
Ik vind de autotekeningen in ieder geval erg mooi en kijk uit naar meer inzendingen.
Er is al een tekentopic.
|
 | Je kunt hier alle informatie vinden om te adverteren in de papieren en digitale AutoWeek.
Ivanov AutoWeek Moderator
|
Deze discussie is gesloten. |