Opel-forum-topic-dinges-geval.com Part LVII

Gepost door Franklinn 

Astra F

@ Fer: Volgens mij kun je daar bij jou in de buurt prachtig mountainbiken.
Zou graag met goed weer eens een rondje mee fietsen!
Prima plan!
Ik ken in de omtrek heel veel paden en weggetjes waar veel gemountainbiked wordt, let me be your guide winking smiley

Keertje op zaterdag ochtend?
Of 's avonds als het wat langer licht is?

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30-04-2012 20:58 door Hotdog.

Jullie betalen blijkbaar alleen de intrest op het geleende kapitaal aan de hypotheekverstrekker,
en betalen het kapitaal zelf op latere leeftijd terug met de overwaarde bij doorverkoop van de woning...
terwijl jullie de intrest integraal recupereren bij de fiscus...

is bij mij nie van toepassing. Ik heb een subsidie van de overheid gekregen, en een van de voorwaarden is dat je geen aflossingsvrije hypotheek mag nemen, (wat jij schetst) .

Ik moet verplicht ook aflossen op de hypotheek, minimaal 50% van het bedrag over een looptijd van 30 jaar. En nu huisprijzen niet meer zo sterk stijgen willen banken dat ook niet zo graag omdat ze geen zekerheid meer hebben...
idd, hier ook een deel aflossingsvrij (42,5%) en een deel op basis van een levensverzekering (57,5%)
Na 25 jaar heb ik genoeg in mijn levensverzekering gepompt om dat deel af te lossen.
Hou ik nog 5 jaar over voor de renteaftrek, daarna blijft de hypotheek gewoon lopen maar vervalt het fiscale recht op hypotheekrenteaftrek.

We maken nu al 10 jaar gebruik van deze fiscale ruimte, dus over 20 jaar ben ik iets duurder uit.
Maar ach, gezien de economische groei van de afgelopen 20 jaar maak ik me niet druk over de toekomst en het bijbehorende bedrag dat ik dan betaal aan rente.. die paar jaar deflatie merk je over 20 jaar uitgesmeerd niet..
Wat een serieuze onderwerpen allemaal op koniginnedag...winking smiley over hypotheken en dergelijke heb ik het wel weer eens als ik nuchter ben. Maar supergezellige queeensday gehad in Grunn. Prachtig weer, veel gezelligheid en veel bier. Top dus!
Koninginnedag?
Da's natuurlijk een Hollands fenomeen...
ik heb gisteren (inderdaad, zondag) van thuis uit en vandaag hard gewerkt, zeker weten!!!
En vanavond nog 2x naar de Makro gereden, in twee ritten 25 rubberen tegels (in grijze uitvoering) van 1m≤ gehaald voor een zonneterras achteraan de tuin...

Weet mevrouw morgen (1 mei, dus vrije dag in BelgiŽ) wat te doen... winking smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30-04-2012 22:30 door British Racing Green.
ja hier ook hoor! big smile smiley Koninginnennacht in hengelo, vandaag een super mooi ritje gemaakt door duitsland met de motor, echt fantastisch

en vanmiddag daarna nog even naar enschede geweest

en nu doodmoe winking smiley
ronopcpower
Post niet zoveel hierzo, lees wel vaak aandachtig mee, wat zie ik Jos is de Zaffie verkocht? Terug ook nog naar Limburg lees ik? big smile smiley

Gr Ron

Klopt Ron!
Ik wou je deze week even mailen...

Dus als je hem ziet rijden, ik zit er niet in tongue sticking out smiley
Omgeving Maastreg...
Waarom is er in Nederland geen vrije dag op 1 mei?
Duitsers hebben vrij, Belgen...

(Niet dat het voor mij uitmaakt, ik heb vakantie... Maar goed, ik denk uiteraard ook aan anderen! drinking smiley)
Mogguh!

British Racing Green
En vanavond nog 2x naar de Makro gereden, in twee ritten 25 rubberen tegels (in grijze uitvoering) van 1m≤ gehaald voor een zonneterras achteraan de tuin...

Maar jij bent goed bezig smiling bouncing smiley

LineaBlu

(Niet dat het voor mij uitmaakt, ik heb vakantie... Maar goed, ik denk uiteraard ook aan anderen! drinking smiley)

Tsja, geen vakantiepret voor mij helaas.. weer gewoon een hele dag aan de bak. Nouja, in de trein zitten vanwege verschillende afspraken door 't land verspreid tongue sticking out smiley
LineaBlu

omdat het de dag van de ARBEID is.
niet de dag van het VERLOF.

@ Fer: Volgens mij kun je daar bij jou in de buurt prachtig mountainbiken.
Zou graag met goed weer eens een rondje mee fietsen!
Prima plan!
Ik ken in de omtrek heel veel paden en weggetjes waar veel gemountainbiked wordt, let me be your guide winking smiley

Keertje op zaterdag ochtend?
Of 's avonds als het wat langer licht is?[/quote]

Dan liever een keer een zaterdag...maar volgens mij zijn er hier meer mountainbikers. Misschien een keer een mountainbike-meeting doen?
Morguh...

pfoeh..vanmorgen wel wat opstartprobelemen maar we zijn er weer...

MTB meeting lijkt me leuk maar ik ben alleen wel bang dat ik jullie in de verste verte niet bij kan houden...afstanden op het asfalt van 40 km zijn voor mij al niet vanzelfsprekend laat staan door de blubber...
rjthefrisian
Morguh...

pfoeh..vanmorgen wel wat opstartprobelemen maar we zijn er weer...

MTB meeting lijkt me leuk maar ik ben alleen wel bang dat ik jullie in de verste verte niet bij kan houden...afstanden op het asfalt van 40 km zijn voor mij al niet vanzelfsprekend laat staan door de blubber...

Verwacht van mij ook geen prof-prestaties hoor!! Al moet ik eerlijk zeggen dat ik toch nog wel makkelijk een stukje wegtrap.
Afgelopen week nog snel ff 30km gefietst, en als ik overdag vrij ben wil ik bij mooi weer en niet teveel wind ook nog wel eens zo 50km wegtrappen.

Maar ik ben een echt mooi-weer fietser...
Ik doe maar niet mee, op mijn spiksplinternieuwe MTB van bijna 5 jaar oud heb ik welgeteld / daadwerkelijk 2x op gefietst.

Ik doe maar niet mee, op mijn spiksplinternieuwe MTB van bijna 5 jaar oud heb ik welgeteld / daadwerkelijk 2x op gefietst.

Ik niet veel vaker, hoor..winking smiley
Echt erg, ding gekocht en 1x ff in de straat op en neer, weekje later enthousiast een blokkie om van een minuut of 20 en dat was et, ding staat sindsdien met platte banden stil in de schuur. En dan heb ik ook nog een normale herenfiets met verlichting erop enzo. Worden lekker nuttig gebruikt zo smiling smiley
rjthefrisian

we zullen er geen wedstrijd van maken Rob.
gewoon een beetje gezellig aanklooien, veel wachten op elkaar en aan het einde zullen we wel kijken hoe moe we zijn winking smiley
Sinds ik vorig jaar een andere stuur-steun heb gekocht kan ik het wat langer volhouden op de MTB. Maar na 50km is mijn rug dan ook wel gaar
Zometeen met de kit naar de garage smiling smiley Heb voor de zekerheid het dak maar wel ff gemonteerd....

we zullen er geen wedstrijd van maken Rob.

Nee, daar gaat het niet om maar ik moet het zelf wel bijhouden... grinning smiley
Astra F
Sinds ik vorig jaar een andere stuur-steun heb gekocht kan ik het wat langer volhouden op de MTB. Maar na 50km is mijn rug dan ook wel gaar

de erectiepen? drinking smiley
Mogguh!
Ook ik ben weer 'an die Arbeit' vandaag.

Wel wat later begonnen, dat wel. Leuk dagje gehad gister, en wat een heerlijk weertje erbij he! thumbs up
Juist Fer!

Scheelt me gewoon teveel in de rug.
Helaas een veel te hoog Co gehalte, wel even lekker wat kmters gemaakt, dat dan weer wel. smiling smiley

Ik ga de lambda nog ff checken, en anders besteed ik het uit.
Waarom zijn mensen soms toch zo besluiteloos...?

Heb ik een mooie facelift grill voor de GTC op eBay gezien, ik mail die gozert; 50 euro all-in...
Heeft ie ook een mooi prijsje voor zijn ding en ik betaal minder dan een nwe.

Vind ie prima, maar nu een week later en een paar uur voor het einde van de auction, heeft ie nog steeds geen bankgegevens doorgestuurd en die advertentie loopt maar door.

Dus dan maar gewoon een bod doen!
Doet jouw vader de laatste tijd ook wat vreemd, Jos?

Link

grinning smiley
Haha, echt weer Amerikaans hť!

Nou, hij heeft de afgelopen 2 jaar een Cagiva gehad...
Met een ge-customized-e buddyseat uit Borne grinning smiley
(dat zijn zulke doodleggers...)

De BMW heeft nog geen kilometer gereden sinds we hem hebben tongue sticking out smiley
Tis nu vooral onderdelen bij elkaar puzzelen en schoonmaken, hij heeft erg lang stilgestaan namelijk...
Maar die ribbeltjes op bijna alle "zadels" vallen wel mee, volgens mij, dat zien ze daar hopelijk ook in.
LineaBlu
Nou, hij heeft de afgelopen 2 jaar een Cagiva gehad...
Met een ge-customized-e buddyseat uit Borne grinning smiley
(dat zijn zulke doodleggers...)

Klinkt als een leuk dorpje smiling smiley

Pff, vandaag is van de dag van de arbeid wat minder gekomen dan gepland. Uiteindelijk 6,5 uur in de trein gezeten. Vanochtend begonnen in Zwolle, 1 uur afspraak in Utrecht om vervolgens naar Zutphen te gaan voor nog een afspraak, maar onderweg 2 uur naar dezelfde boom zitten kijken vanwege een aanrijding. Bah sad smiley
Heb je nog even naar me gezwaaid in Apeldoorn? smiling smiley
Ben niet in Apeldoorn geweest, helaas winking smiley de spoorlijn Zwolle-Amersfoort gaat via Harderwijk he. Maar a.s. maandag retourtje Amsterdam, dus dan zal ik naar je zwaaien. Zal ik even doorgeven hoe laat? Kun je terugzwaaien winking smiley
zwaai je ook nog even naar mij als je op het station staat? grinning smiley
Via Arnhem. Was ik maar via Apeldoorn gegaan, dan had ik mijn afspraak gehaald eye rolling smiley

@Joost: zwaai je zo wel terug? big smile smiley
Hai! Wat een prachtig weer is het weer. Gisteravond was het ook al zo lekker..
Gisteravond voor het eerst weer lekker ff buiten gezeten om een biertje te pakken....heerlijk!

Openbaar vervoer...ik heb er de grootste hekel aan en zal voor mij ook het laatste vervoersmiddel zijn wat ik neem om ergens te komen.
Vooral de bus waar je nooit genoeg beenruimte hebt, en dan te bedenken dat er ook jongeren zijn die er mee naar spanje gaan. Mij niet gezien!
Mogguh !

Hier idd niet prachtig maar erg mistig.
Mogguh! Het kleine beetje mist is hier aardig opgetrokken. Zit vandaag in Amersfoort, wederom langs het spoor.
Morgen een dagje vrij: samen met mijn vriendin een dagje naar Maastricht! thumbs up
Mogguh...
intussen 20m≤ zonneterras rijker,
de overige 5 tegels zijn gebruikt om een doorgang van het ene naar het andere terras te creŽren...
Nu nog eens zo'n 15 meter buxusplantjes gaan halen om het met enkele driehoekige borders af te boorden...

Ben benieuwd naar het resultaat Peter!
Barri
Mogguh! Het kleine beetje mist is hier aardig opgetrokken. Zit vandaag in Amersfoort, wederom langs het spoor.
Morgen een dagje vrij: samen met mijn vriendin een dagje naar Maastricht! thumbs up

De coffeeshops zijn er wel dicht hoor... tongue sticking out smiley
Hotdog
maar goed ook Peter!

Hopelijk komt samen met de exit van Wilders ook het gedoogbeleid terug...
Zomaar jullie beste exportproduct boycotten...

Trouwens,
het gebruik voorbehouden aan Nederlandse ingezetenen lijkt me strijdig met de Europese regelgeving,
vrij verkeer van personen, goederen en diensten!
Tsja geen idee hoe dat af gaat lopen met die coffeeshops. Feit is dat in Zeeland, Brabant en Limburg je nu zo'n pasje moet hebben, moet je raden welke plaats Belgen of Fransen nu als eerste tegenkomen als ze op zoek zijn naar wiet. Juist, Dordrecht, vandaar ook dat ik hoorde dat ze in Dordt nu ook heel snel die pasjes in willen voeren omdat anders iedereen naar Dordt toekomt. Op deze manier verschuif je het probleem alleen maar.
Jah, straks komen die lui nog naar Friesland ook..winking smiley
Total Loss
Tsja geen idee hoe dat af gaat lopen met die coffeeshops. Feit is dat in Zeeland, Brabant en Limburg je nu zo'n pasje moet hebben, moet je raden welke plaats Belgen of Fransen nu als eerste tegenkomen als ze op zoek zijn naar wiet. Juist, Dordrecht, vandaar ook dat ik hoorde dat ze in Dordt nu ook heel snel die pasjes in willen voeren omdat anders iedereen naar Dordt toekomt. Op deze manier verschuif je het probleem alleen maar.

Goede tip...
130 km heen en 130 km terug...
Nou,
dan kan je net zo goed die extra 20 km naar Rotterdam erbij nemen... eye rolling smiley
British Racing Green
Hotdog
maar goed ook Peter!

Hopelijk komt samen met de exit van Wilders ook het gedoogbeleid terug...
1\ Zomaar jullie beste exportproduct boycotten...

Trouwens,
2\ het gebruik voorbehouden aan Nederlandse ingezetenen lijkt me strijdig met de Europese regelgeving,
vrij verkeer van personen, goederen en diensten!

1\ Ligt eraan wie er exporteert. Nu zijn het snelle jongens uit Frankrijk en BelgiŽ die de winst in eigen zak steken.
2\ Het is een gedoogbeleid. Wettelijk verboden, maar We see it thru the fingers zeg maar. Hoe kan je een wettelijk verboden middel vrijstellen door Europese regelgeving? drinking smiley
Hotdog
2\ Het is een gedoogbeleid. Wettelijk verboden, maar We see it thru the fingers zeg maar. Hoe kan je een wettelijk verboden middel vrijstellen door Europese regelgeving? drinking smiley

Hoe kan je een wettelijk verboden middel via een pasje enkel voor ingezetenen gedogen... confused smiley
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

© 2014 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - Gebruiksvoorwaarden - RSS - Partners- Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep