| | 
 | 
Pomtidom.
|
 | Had `m al gezien marco.. die starleth ad allang weg meoten zijn 
|
 | Oh is dat dàt ding? Nou volgens mij is die celica kapotgesleuteld..

|
 | 
3SGE Hachi Roku-san!
|
 | ik wil hebbuhhhh 
|
 | Quote davidjoost
Jullie leiden de aandacht af van waar het in dit topic over zou moeten gaan: Japanse auto's...  Een zwaktebod dat daar niet inhoudelijk op gereageerd wordt, maar op mijn eigen persoonlijke voorkeuren wordt afgegeven.
dus waarom zeur je dan over een digitaal klokje? is het hier een klokjes forum? het gaat hier in dit topic constant over japanse auto's. Ok, wellicht niet altijd even divers , maar goed. We zitten niet te wachten op die prietpraat van jou over een klokje. Het bevalt jou niet, en ik wil niks anders dan een duidelijk digitaal klokje dat waarschijnlijk ook nog eens zowat de auto overleeft. En dat zegt niks over de kwaliteit van de auto, maar wel over de superkwaliteit van het lekker jaren 80 digitaal klokje. oftewel, heb ik nu inhoudelijk genoeg gereageerd op jouw en mijn persoonlijke voorkeur???
|
 | Pauper... 
|
 | Zo, davidjoost heeft wat`ie wil. Klaar nu?
|
 | Ik heb er zoveel..

|
 | Rauh Welt!
|
 | Te focking vet 
|
 | Geyl.
|
 | @ Jurriuit: als je nog langer met je prostaat wilt doen zou ik m'n zadel ff horizontaal zetten 
die T230 Celica is trouwens vet!! normaalgesproken vind ik die generatie eigenlijk niet zo veel aan..
|
 | Wat doet die Stella Artois reclame op die Porsche?
|
 | Inwoners van Japan aanzetten tot het drinken van een Belgisch biertje denk ik?
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29-03-2009 19:10 door MARCO!.
|
 | Dat is trouwens een mooi ringwaardig stukje SW20 Michel. 
|
 | leuk die Rauh Welt porsche's maar hun S15 vind ik echt veel dikker.

|
 | Quote 893
@ Jurriuit: als je nog langer met je prostaat wilt doen zou ik m'n zadel ff horizontaal zetten 
Zadel is realtime verstelbaar, gaan zitten resulteert in een zo zakvriendlijk mogelijke zadelpositie
|
 | Goeiedag eem.

|
 | Fakha Nice mang!
|
 | Loooooooool
|
 | Het kunnen nog Compomotives of Superlites zijn, of een van de vele andere soorten banaanspaakvelgen. Het hart is veel groter dan bij Watanabes en de spaken veel kleiner.
|
 | KLopt, er zijn zo veel. Maargoed.. het viel me wel op 
|
 | hai blaift oik mooi!
|
 | 
Om het af te leren nog maar een ST165.
|
 | Huh wat? Bier? Werken? 
|
 | Ik wil een 100 NX t roof. Ik heb eentje op het oog. Iemand ervaringen met deze auto 
|
 | Ja, leuke auto's. Vriend van me heeft er eentje.. en die heeft 'ie al een aantal jaren. Beslist niet snel (eerder langzaaaaaam) maar wel erg betrouwbaar. Niet echt een spannende auto eigenlijk.. maar ik weet natuurlijk niet wat jij wil. Tip van de dag : kies aub geen rode.. die zie ik al te vaak.
|
 | Bier drinken? ho ho.. ik ben wel altijd vrij, maar heb het druk genoeg! Blokjes tjoewnen, olie verversen, poetsen. Bier drinken doen we op vrijdag en zaterdag pas. Het liest met mate, alleen vanavond even niet "
|
 | 3
|
 | 2
|
 | |  |