| | 
 | ah, ok, ziet er iig mooi uit!
|
 | Cecotto uitvoering???
|
 | 
Volgens het plaatje wel.
|
 | hehe, toch weer goed geraden! 
|
 | Is ook te herkennen aan o.a -Interieur -Stuurwiel + pookknop -Velgen -Voorspoiler en achterspoiler
|
 | Zo goed ken ik de Cecotto uitvoering ook weer niet, ik dacht hem te herkennen aan de rode kleur (stond eerst een rode te koop op autotrack) en de velgen.
|
 | Nog een leuke!!!!!!

|
 | Ja, idd. mooie velgen ook, alleen jammer van de spiegels, die zijn niet standaard zo te zien... 
|
 | Ziet er nog heel goed uit, top aankoop! Alleen die velgen... Iig veel plezier ermee.
|
 | Velgen staan inmiddels op MP, ik wacht nog op de post die me de 16" BBS velgen (die standaard op de latere M3 zaten) komt bezorgen
Even wat info over m'n wagen: juni 1987 diamantzwart metallic zonder kat. (200pk) opties: schuifdak en centrale vergrendeling
|
 | Leuke wagen, Dirk.
Zag hem deze week bij me in de wijk staan.
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 06-10-2007 14:02 door VW Golf Rulezz.
|
 | Toevallig 
Moet ik even denken waar ik afgelopen week overal geweest ben. Was het in de wijk Eikske in Landgraaf?
|
 | Juist ja. Heb zelfs nog even een fotootje van de wagen getrokken.

|
 | Wat is de km-stand?
|
 | Dan heb je 'm dus zien staan in de straat Pijler. Leuk dat je ook nog een foto hebt gemaakt, je bent niet de enige die ik daar al op heb betrapt 
|
 | km-stand 228.000km 7.000km geleden heeft de vorige eigenaar de motor compleet laten reviseren (factuur aanwezig)
|
 | Dat is wel wat anders dan een 316, dirk316i. Velgen (ac schnitzer?) vind ik best vet, maar origineel heeft toch de voorkeur van de meeste liefhebbers.
|
 | Het is inderdaad ietsje anders dan een 316i  De AC Schnitzer velgen zijn inderdaad vet, maar eigenlijk te vet en ik wil 'm origineel houden, vandaar de aanschaf van de 16" BBS-jes.
|
 | Even uit zijn slaap halen!!!!!
|
 | Wel verschrikkelijk mooie stoelen!
Edit: Krijg nou tieten, zie dat ik mijn opmerking op de verkeerde plek heb geplaatst. Zag net nog hele mooie M3 racezetels, hmm!
Edit 2: Was dus pagina 1. 
2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 25-10-2007 19:31 door Vlinderstrik.
|
 | Mensen die een onberispelijke M3 E30 te koop hebben of weten mogen mij altijd mailen!
|
 | Problemen met Duitse auto's? Anders is deze wel leuk : [www.mobile.de];
|
 | Misschien kun je Vriesendijk in Assen overtuigen?
|
 | @jeust: is een telefoonnummer in Nederland in Oud-Beijerland. Was ik gisteren toevallig, wist dit helaas nog niet!
|
 | jeust Schreef: ------------------------------------------------------- > Problemen met Duitse auto's? Anders is deze wel > leuk : > [www.mobile.de] > aNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11Iindex_cgiJ1193337636A1 > Iindex_cgiD1100CCarY-t-vctpLtt~BmPA1B21B20B30%81R- > t-vCaMiMkQuRDSeUnVb_X_Y_x_ysO~BSRA6D1100B45D3500BG > ND1991CPKWA0HinPublicA2A0A0A0A0/cgi-bin/da.pl?bere > ich=pkw&sr_qual=GN&top=22&id=11111111276042952&
Is wel heel erg leuk!!!! 
|
@jeust: is een telefoonnummer in Nederland in Oud-Beijerland.
O, nou dat scheelt weer.
|
 | ae82_gt Schreef: ------------------------------------------------------- > jeust Schreef: > -------------------------------------------------- > ----- > > Problemen met Duitse auto's? Anders is deze wel > > leuk : > > > [www.mobile.de] > > > > aNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11Iindex_cgiJ1193337636A1 > > > > Iindex_cgiD1100CCarY-t-vctpLtt~BmPA1B21B20B30%81R- > > > > t-vCaMiMkQuRDSeUnVb_X_Y_x_ysO~BSRA6D1100B45D3500BG > > > > ND1991CPKWA0HinPublicA2A0A0A0A0/cgi-bin/da.pl?bere > > > ich=pkw&sr_qual=GN&top=22&id=11111111276042952& > > Is wel heel erg leuk!!!! 
Werkt niet!
|
 | Ik vind het niet geweldig, maar bijzonder is hij zeker! [www.mobile.de];
|
 | jeust Schreef: ------------------------------------------------------- > Ik vind het niet geweldig, maar bijzonder is hij > zeker! > [www.mobile.de] > aNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11Iindex_cgiJ1193337636A1 > Iindex_cgiD1100CCarX-t-vctpLtt~BmPA1A1B20B30%81R-t > -vCaMiMkQuRDSeUnVb_X_Y_x_ysO~BSRA6D1100B45D3500BGN > D1991CPKWA0HinPublicA2A0A0A0A0/cgi-bin/da.pl?berei > ch=pkw&sr_qual=GN&top=19&id=11111111268013342&
M3 en cabrio gaan wat mij betreft niet samen!
|
M3 en cabrio gaan wat mij betreft niet samen!
Nee eigelijk is het niks he. Maar toch wel bijzonder...
|
 | Nee, geen cabrio. Een hardcore sportauto moet dicht zijn, hooguit een schuifdak maar eigenlijk ook dat niet.
|
 | 
Gr Jeroen
|
 | nee niet geweest en aan de foto's te zien ... spijt dat ik niet ben geweest...blijven echt mooie BMW's die e30 M3
ik ben helemaal weg van deze...jammer van de spiegels alleen...

|
 | Ook niet helemaal mijn smaak die spiegels, maar wel origineel DTM...
|
 | Er zijn nog genoeg mooie E30 M3's in Nederland zie ik wel.
|
 | Wat is er gebeurd 
|
 | Dat zijn toch wel de echte M3's 
De GTI TUNING&DESIGN, waar dat artikel in staat, heb ik nog ergens liggen volgens mij.
|
 | Wow 
|
 | Een hele vooruitgang, vergeleken met hoe het was. Mooie, originele E30 M3's zie je ook niet op elke hoek van de straat!
De kleur lijkt nogal dof en mat op de foto; ik neem aan dat dat aan de foto ligt?
|
 | |  |