| |  Het -echte- Chevrolet topic
Sjohnny-flodder schreef:
verkopen nee al bied je ik weet niet wat maar zo iets speciaals doe ik niet weg heb nog wel n andere te koop als je intresse heb
Nee eigenlijk niet,of de prijs moet er naar zijn,maar 2 auto,s is me voorlopig genoeg.
|
Crown schreef:
QuoteSjohnny-flodder schreef:
verkopen nee al bied je ik weet niet wat maar zo iets speciaals doe ik niet weg heb nog wel n andere te koop als je intresse heb
Nee eigenlijk niet,of de prijs moet er naar zijn,maar 2 auto,s is me voorlopig genoeg.
Nou ja kijk maar als je er nog 1 zoekt en wat je er voor geven wil
|
 | Nee nee, zo'n auto hoort bij Johnny Flodder te blijven!
|
grensrijder schreef:
Nee nee, zo'n auto hoort bij Johnny Flodder te blijven!
Nee mn chevy niet ik heb nog een andere auto 2de om het zo maar te zeggen
|
 |  en de chevrolet suburban niet te vergeten (mijn chevrolet suburban dat is, met een 7,4 liter V8, erg fijn, heel groot, niet zuinig :-)
|
 | zo ziet er ook niet slecht uit daar kan je heel wat man in mee nemen als je een avondje gaat stappen
|
 | hehehe, klopt, er konden 9 man in (drie banken), maar de achterste bank heb ik er uit gehaald om in de lengte een 150 liter gastank er in te leggen en ik kan je zeggen dat die 150 liter hard nodig is. gemiddeld rijd ik met gas 1 op 3. benzine tegen de 1 op 5
|
 | Ik dacht dat die gastank nog wel achter de derde bank zou passen.
|
 | dat past ook zonder problemen, alleen heb je dan weinig aan je laadruimte en ik wilde graag een lange laadruimte. Die heb ik nu als ik m'n achterbank plat gooi.
|
 | Daar heb je ook wel wat aan, ja.
|
 | Een Suburban is ook gaaf.
|
 | Afgelopen vrijdag nog een mooie Camaro gezien, van eind jaren 70.
|
Een Suburban is ook gaaf.
Daar is een Audi Q7 maar een lullig autootje bij. 
|
 | precies, met m'n 5,6 meter lengte is 'ie een stuk langer (bijna een halve meter) dan een Hummer H2 en ongeveer net zo breed en hoog (maar m'n spiegels steken nogal uit, dus sommige parkeergarages zijn moeilijk, maar meestal lukt het wel. Laatst kwam ik alleen niet de parking van de Rai in. max hoogte was 1,95 meter...
|
 | hehehe, lekkere bandjes
|
 | Mijn overbuurman heeft ook zulke wielen, maar dan onder z'n Suzuki Samurai. 
|
 | Ze hebben er voor de duidelijkheid nog maar even bijgezet dat hij superrobuust is. 
|
 | Dit gaat per vierkante-meter!
Jaap.
|
 | en ik maar klagen dat ik mijn sub zo moeilijk kan parkeren...
ik kom tenminste nog de meeste parkeergarages in
|
 | Die auto heeft ook eerder op marktplaats gestaan, alleen toen was ie nog legergroen.
|
 | "Chevrolet...

...because size does matter."
|
 | @Russian Dude, dat is een Trailblazer.
|
...55 ///AMG schreef: '57 Chevrolet Bel Air lowrider: Soow not bad   Aldus
|
 | DoorQuote
Door grensrijder (IP bekend)
@Russian Dude, dat is een Trailblazer.
Ja weet ik maar, ik noem de Trailblazer altijd een Blazer.
|
 | Die El Camino op het begin van de pagina die van een neef van mij is geweest staat nu weer op marktplaats:
[koopjes.marktplaats.nl]

|
Ja weet ik maar, ik noem de Trailblazer altijd een Blazer.
Best, zolang je een Suburban maar geen Urban noemt, want dat is een beetje bespottelijk. 
|
 | Jammer dat de kleur van de striping niet bij dat geel past, maar verder wel leuk gedaan.
|
 | Het is wel apart, een auto waar het dak van ingekort is, maar het heeft wel wat.
|
 | Hmmm, bij dat bouwjaar vind ik de neus niet zo geslaagd.
|
 | 355 pk, niet slecht voor een pick-up.
|
 | Kun je snel wegperen na een mega-fietsendiefstal. 
|
 | Oh ja. Kun je mooi achterin een bankje voor je schoonmoeder maken.
|
 | De allereerste El Camino was niet eens een pick-up, maar een concept car met een coupé-carrosserie.

|
 | |  |