Ok, de statistieken zeggen dat Sebastian Vettel nu erg goed bezig is. Zijn vierde overwinning dit seizoen, vierde op rij en tweede opeenvolgende overwinning in de GP van India. Fernando doet aan uitstekend damage control. Webber redt wat er de redden valt met een auto waarvan de KERS is uitgevallen en de rest rijdt de rondjes. Goed bezig? Alonso, Hülkenberg, Grosjean en Senna. Minder? Perez, Rosberg of moet ik Mercedes zeggen want ook Schumacher komt niet ver. De heren Massa en Hülkenberg vielen na de finish stil, dat wordt natuurlijk nog onderzocht, maar ik ga er vanuit dat ze voldoende brandstof hebben voor alle controles, alleen te weinig om terug naar de pits te tuffen. Vettel had mooie vonken, maar ook daar ga ik er vanuit dat er niets zal gebeuren met de plank. Voor de rest? Saaie race. Dat blijkt uit de gigantische puntenscore deze keer. Heel veel punten voor heel veel mensen en beretta het meest van allemaal.
Gut, dat was ik natuurlijk helemaal vergeten. Gelukkig met mijn "standaardvoorspelling" nog redelijk gescoord, maar met dat aantal punten heb ik al eens hoger gestaan....