Bavaria City Race

Gepost door BMW 320d 
Bavaria City Race
21-08-2011 21:31
Was weer een top dag, in tegenstelling tot voorgaande jaren iets minder, maar toch genoten van de F1 wagens...man wat een geluid...
Met driften vooral genoten van de e36.....man die bleef maar driften....ge-weldige wagen....

Hier kort wat beelden
en hier
kleine crash

zijn er hier nog mensen geweest? ook genoten? of...

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 21-08-2011 21:33 door BMW 320d.
Niet geweest, maar ik ga straks om 22:00 uur op RTL7 zeker even de beelden bekijken!
Re: Bavaria City Race
21-08-2011 21:43
Ah, daar is het topic grinning smiley (was zelf te lui er 1 aan te maken...)

09:00 hier vertrokken met de bedoeling bij Hofplein te gaan staan.
Echter het was daar om 10:30 al zů belachelijk druk, dat we maar een mooi plekje naast het rechte stuk hebben uitgekozen.

Was wel weer een mooi spektakel, maar het hangen en wachten telkens is wel vrij irritant.

Renault Dezire reed rond en zag er gaaf uit, verder heel wat Ferrari's van Munsterhuis (die 458 Italia is gaaf!) en wat elektrische meuk met JP-B, JK-de-J etc.

Enkele foto's:
(gemaakt met telefoon overigens, Spiegelreflex thuis gelaten ivm voorspelling van regen)

Volgend jaar maar eens een perskaart regelen, want met dat gehang heb ik het wel gehad.
hihihi ik zat in het weena gebouw, 1e verdieping vlak op het hofplein.....een vriend belde me, hij had de sleutel van het kantoor gehad om met zijn zoon te kijken naar de race....we waren uiteindelijk met 10 man, dus wachten was geen probleem....

maar te luiconfused smiley je hebt 6 foto;s geplaats....daar ben ik weer te lui voor spinning smiley sticking its tongue out

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 21-08-2011 21:51 door BMW 320d.
trouwens, dat lange stuk was leuk als de f1 langs knalde, maar op het hofplein had je veel actie....ze bleven soms 10 minuten lang driften en stapten ook uit om aan te moedigen....om 13.30 toen ik aankwam op hofplein, had je genoeg sta ruimte....
Wat is er eigenlijk leuk aan dat donutjes draaien? Ik ben een liefhebber van autosport, maar dat gedraai kan me gestolen worden.
Zojuist de samenvatting op TV gezien! Echt heel gaaf...
zo gaaf aan donuts...

het geluid, de geur, de rook, de toerenbegrenzers, het gejuich, het geklapper van de uitlaten, af en toe een vlam uit de uitlaat, de soms meerdere auto's op een klein stukje, maar driften is nog leuker, zeker zoals die e36 de bijna continu over het hofplein ging met zijn koplampen op knipper stand.......vet gewoonsmileys with beer

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 21-08-2011 23:09 door BMW 320d.
die samenvatting was een beetje soft, lieten te weinig zien.....de beleving was soms echt kippenvel...zeker met de F1 MB bij het wegtrekken op coolsingel.....men...... gewoon een aantal keer een heeerlijke geklapper en gehuil...dan die echo langs de gebouwen.....heerlijksmiling bouncing smiley

edit: typo

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 21-08-2011 23:13 door BMW 320d.
BMW 320d
zo gaaf aan donuts...

het geluid, de geur, de rook, de toerenbegrenzers, het gejuich, het geklapper van de uitlaten, af en toe een vlam uit de uitlaat, de soms meerdere auto's op een klein stukje, maar driften is nog leuker, zeker zoals die e36 de bijna continu over het hofplein ging met zijn koplampen op knipper stand.......vet gewoonsmileys with beer

Ok, duidelijk. Ik zie ze liever voorbij rijden / driften. winking smiley En het geluid kan inderdaad geweldig zijn.
Leuke samenvatting op tv. En Olav Mol in ItaliŽ bij Ferrari was een leuke afwisseling.

Evenement zag er goed uit, met veel verschillende modellen. Wat betreft de donuts, ik geef er ook niet veel om. Maar voor ieder wat wils zeg ik altijd maar. Zelf zou ik daar meer heen gaan om het geluid van al die bolides aan te horen.
Daar sluit ik me bij aan! En die opnames bij Ferrari waren zeker leuk. Net als de beelden van Marc Gene. Jammer dat 't mis ging met die Ferrari F10!

Edit: Die Formulec was ook wel mooi.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22-08-2011 00:02 door JW01 (vanaf een Appel).
die formulec was qua techniek interessant, maar qua beleving 0,0.....
Ik hoor liever de F1 v12 v10 janken....
Deze was ook erg speciaal en heel mooi trouwens:

tsja en waar sommige het ook wel een beetje om ging:

Tim Coronel in actie:

Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

© 2014 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - Gebruiksvoorwaarden - RSS - Partners- Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep