| Was weer een top dag, in tegenstelling tot voorgaande jaren iets minder, maar toch genoten van de F1 wagens...man wat een geluid... Met driften vooral genoten van de e36.....man die bleef maar driften....ge-weldige wagen....
Hier kort wat beelden en hier kleine crash
zijn er hier nog mensen geweest? ook genoten? of...
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 21-08-2011 21:33 door BMW 320d.
|
 | Niet geweest, maar ik ga straks om 22:00 uur op RTL7 zeker even de beelden bekijken!
|
 | trouwens, dat lange stuk was leuk als de f1 langs knalde, maar op het hofplein had je veel actie....ze bleven soms 10 minuten lang driften en stapten ook uit om aan te moedigen....om 13.30 toen ik aankwam op hofplein, had je genoeg sta ruimte....
|
 | Wat is er eigenlijk leuk aan dat donutjes draaien? Ik ben een liefhebber van autosport, maar dat gedraai kan me gestolen worden.
|
 | Zojuist de samenvatting op TV gezien! Echt heel gaaf...
|
 | zo gaaf aan donuts...
het geluid, de geur, de rook, de toerenbegrenzers, het gejuich, het geklapper van de uitlaten, af en toe een vlam uit de uitlaat, de soms meerdere auto's op een klein stukje, maar driften is nog leuker, zeker zoals die e36 de bijna continu over het hofplein ging met zijn koplampen op knipper stand.......vet gewoon
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 21-08-2011 23:09 door BMW 320d.
|
 | die samenvatting was een beetje soft, lieten te weinig zien.....de beleving was soms echt kippenvel...zeker met de F1 MB bij het wegtrekken op coolsingel.....men...... gewoon een aantal keer een heeerlijke geklapper en gehuil...dan die echo langs de gebouwen.....heerlijk
edit: typo
2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 21-08-2011 23:13 door BMW 320d.
|
 | Quote BMW 320d
zo gaaf aan donuts... het geluid, de geur, de rook, de toerenbegrenzers, het gejuich, het geklapper van de uitlaten, af en toe een vlam uit de uitlaat, de soms meerdere auto's op een klein stukje, maar driften is nog leuker, zeker zoals die e36 de bijna continu over het hofplein ging met zijn koplampen op knipper stand.......vet gewoon 
Ok, duidelijk. Ik zie ze liever voorbij rijden / driften. En het geluid kan inderdaad geweldig zijn.
|
 | Leuke samenvatting op tv. En Olav Mol in Italië bij Ferrari was een leuke afwisseling.
Evenement zag er goed uit, met veel verschillende modellen. Wat betreft de donuts, ik geef er ook niet veel om. Maar voor ieder wat wils zeg ik altijd maar. Zelf zou ik daar meer heen gaan om het geluid van al die bolides aan te horen.
|
 | Daar sluit ik me bij aan! En die opnames bij Ferrari waren zeker leuk. Net als de beelden van Marc Gene. Jammer dat 't mis ging met die Ferrari F10!
Edit: Die Formulec was ook wel mooi.
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22-08-2011 00:02 door JW01 (vanaf een Appel).
|
 | die formulec was qua techniek interessant, maar qua beleving 0,0..... Ik hoor liever de F1 v12 v10 janken....
|
 | Tim Coronel in actie:

|
|