Olav Mol, oproep op pagina 4!

Gepost door impreza WRX 
Ik wou eens peilen hoe men hier denkt over het commentaar van Olaf Mol,
Ik vind het steeds slechter worden,vanmorgen ook weer toen Massa pole pakte en zijn vinger omhoog stak
om aan te geven dat hij de snelste was begon Mol erover dat hij een probleem had,en bijna iedereen die in beeld komt maakt een foutje volgens Mol,om maar te zwijgen met zijn uitspraak over Sebatiaan Vettel om hem Sebas te noemen,flauw zeg heel flauw.
Graag jullie mening.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30-03-2010 18:59 door Ivanov.
Re: Olav Mol
22-03-2008 15:26
Kun je het topic niet beter in Het grote Olav Mol afzeik topic veranderen..........confused smiley
22-03-2008 15:28
Hij heeft een prettige stem.
22-03-2008 15:31
Toen Verstappen nog reed vond ik hem geweldig. Lekker partijdig.

Ik mag hem op zich wel, hij heeft liefde voor zijn vak, en dat werkt aanstekelijk. Alhoewel niemand beter is/was dan Murray Walker.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22-03-2008 15:43 door Tom B..
22-03-2008 15:40
zijn enthousiasme is zijn grote kracht. zijn zwakke punt is dat hij wel eens wat mist, bijvoorbeeld een inhaalactie. dan zit hij vast naar z'n computerscherm of uit het raam te kijken. wellicht dat een duo beter is (zoals bij de belgen).

nb is er dit jaar geen pit-reporter meer?
22-03-2008 15:40
Gezien het tempo waarmee Massa verder reed en het feit dat op de live timing hij zelfs met het kopje "STOP" in de tweede sector vermeld is(omdat hij zo langzaam reed) was het niet eens zo vreemd om te denken dat Massa een probleem had.
22-03-2008 15:46
waarom is er dit jaar geen pitreporter?
22-03-2008 15:47
Ik vind dat hij de laatste tijd ook wat minder scherp is en dingen mist of verkeerd opvat. Maar toch heeft ie er enorm veel vestand van thumbs up
22-03-2008 15:49
Heb je liever Allard Kalff?? crying smilieangry smilythumbs downsad smiley
22-03-2008 15:52
Allard Kalff, ja, die is echt héél érg slecht. Hij kan goed sturen, maar commentaar geven, nee, liever niet. Het is net of hij tegen een stel leken van 5 jaar oud praat. En zelfs die vinden hem niets...
impreza WRX Schreef:
-------------------------------------------------------
> Sebatiaan Vettel om hem Sebas te noemen

Ja, waar haalt hij die tweede s vandaan? big smile smiley
Prima commentator! Afentoe lult hij soms wat uit z'n nek, maar goed dat doen wij allemaal weleens.
22-03-2008 16:00
haarr Schreef:
> Heb je liever Allard Kalff?? crying smilieangry smilythumbs downsad smiley

Kalff doet elk jaar toch de Indy 500. Met hem is dat een hele lange zit, de race duurt al dik 21/2 uur, en daarbij komt nog het urenlang wachten tot het is opgehouden met regenen. Dan toch liever Mol.
22-03-2008 16:01
Allard Kalff zat vorige week in de studio,wat ik hoorde had hij behoorlijk veel gedronken,maar dat schijnt hij de laatste tijd wel meer te doen,trouwens hij lult eigenlijk ook wel of hij dronken is.
22-03-2008 16:12
ja, hij mist redelijk vaak wat, ja hij is irritant, maar ik dnek dta er binnen Nederland niet iets beters te krijgen is. Puur en alleen al omdat je niet zomaar even ingewerkt bent voor dat baantje.

Zou misschien prettig zijn als er een tweede goede commentator naast hem kwam om elkaar de tijd te geven niets te missen,. maar ik denk dat het hokje dan te klein wordt (voor de ego's)
22-03-2008 16:14
jeust Schreef:
> Hij heeft een prettige stem.

Yolantheheeft een prettige stem.
Katja heeft een prettige stem.

Olav zeker niet.
Whahahahahahahahahahahahahahahahhahaasmileys with beer
22-03-2008 19:01
Ik kijk tegenwoordig naar de race op de Belgische zender: geen reclame. Na de race naar rtl+ voor Lauda's commentaar. Maar voor volgend seizoen is er nog een alternatief. De BBC krijgt F1 weer terug. Dat zal RTL wel wat kijkers kosten.

BBC
22-03-2008 19:17
En ook nog dit topic

En van de link van topless :

BBC back on the F1 starting grid (313)Roger Mosey 20 Mar 08, 07:10 AM There are people in BBC Sport who still remember the day in 1996 when the BBC lost Formula One. It was a Wednesday. It was just before the office Christmas lunch, and understandably that wasn't a cheerful occasion.

So today we're all thrilled and excited to be welcoming back Formula One to our airwaves from next season. It's one of the world's biggest sport events, and we'll be showcasing it on the BBC across TV, radio and online. It'll be uninterrupted, so every twist, turn and chicane will be live.

It's only in the past few days that we secured the contract, so our coverage plans are still in development. But we already have some ideas buzzing around about how we can make F1 even bigger and better than it is now - and we're really looking forward to watching Lewis Hamilton achieve even more success.

This is all funded from the overall BBC sports rights budget that was agreed last year, and we seek as ever to provide the best possible mix of events: the landmarks like the Olympics and the World Cup, regulars like Match Of The Day, a range of minority sports - and then "crown jewel" events such as the Six Nations, Wimbledon and now Formula One.

They represent a two-fold commitment: first, to serve the widest possible range of the audiences who pay for the BBC - of which sport lovers are an important part. And second, to make major sporting events even more central to our national life.

We'll be keeping you in touch here as our plans unfold - and you can, of course, already listen to BBC F1 coverage on Radio 5 Live and keep up with the latest news on this website. Just expect the BBC service to move into overdrive this time next year when the new contract begins.

Roger Mosey is Director of BBC Sport. Our FAQs should answer any questions you have. If they don't, you can contact us. Here are BBC Sport's TV & radio and web/red button schedules.

Alleen zeggen ze nog niet wie er het commentaar zal gaan leveren.
23-03-2008 00:01
Olav Mol. Tsja.
Ik word altijd ziek van die complottheorien van hem die 99% niet kloppen. Ook als er een pitreporter is (wat nu niet meer het geval is helaas) dan buigt hij het verhaal van de geinterviewde zo om dat het precies binnen zijn theorie past, terwijl de persoon in kwestie iets heel anders zei. Verder geeft hij vaak de verkeerde mensen de schuld, roept hij vaak zomaar wat verkeerde namen en heeft hij geen flauw idee wat er op de baan gebeurt.

Het wordt tijd dat ik een digitale ontvanger ga kopen om BBC te kunnen kijken...
23-03-2008 00:38
Olav vind echt brilliant, hij kan echt ontzettend veel missen maar hij maakt er vaak wel een feestje van. Allard vind ik echt vreselijk en zeker na zijn manier van commentator spelen van vorige week confused smiley

Maar het kan nog erger! Die RTL GP Rally reporter! lol
23-03-2008 11:16
Allard...iemand moet het hier zeggen: Je bent veeeeeeeeeeeel beter dan Olliemollie en zeker verstand van zaken wat heel blangrijk is tijdens een F1-week-end..Ik hoor je graag van alles zeggen dus ga zo door !!
23-03-2008 12:04
wibi Schreef:
> Allard...iemand moet het hier zeggen: Je bent
> veeeeeeeeeeeel beter dan Olliemollie en zeker
> verstand van zaken wat heel blangrijk is tijdens
> een F1-week-end..Ik hoor je graag van alles zeggen
> dus ga zo door !!

- Alonso word nooit meer kampioen
- Bij Ferrari komt het niet meer goed

Hele profesionele uitspraken ?
23-03-2008 12:13
Delta-1 Schreef:
> waarom is er dit jaar geen pitreporter?

Dat vroeg ik mij vanochtend ook af toen ik, sinds tijden, vanochtend de F1 zat te kijken..

Olav is best okay, mist soms dingen.. Vanochtend was het ook grinning smiley toen Massa voorspoedig op kop leek te rijden en Olav al voorzichtig over een podium 1 begon te spreken ("indien er niks gebeurd"winking smiley Prompt overstuurt Massa een paar ronden later het grind in!big smile smiley

Ik ben het eens met Wibi, Alard Kalf vind ik best een prettige stem hebben en verstand van zaken..
Autopsport doet hij beter dan autotest's op tv..
23-03-2008 12:16
Allard "Als-er-een-ding-wat-zeker-is" Kalff die beter is dan Olav? No way. Als er iemand complot thoerietjes heeft is het Allard wel. Hoe partijdig hij wel niet is bij het verslaggeven bij de A1GP, word ik ziek van. Misselijkmakend hoe hij het liefst andere teams de berm in wenst om Jeroen naar voren te krijgen. Niet gek, Allard is zeer goed bevriend met Bleekie en dt laat hij te nadrukkelijk weten in zijn commentaar.

Allard was in de jaren 90 een top reporter, maar is daarna behoorlijk afgegeleden.
23-03-2008 12:16
Nu gaat...

hem me toch...

echt te...

ver!

Allard ....

Kalf een....

prettige stem?

De man stopt...

in elke...

zin drie

pauzes...
23-03-2008 12:41

Yolanthe heeft een prettige stem.

Ik zal er eens op letten.drinking smiley
23-03-2008 16:47
Wel bij de les blijven svp
23-03-2008 17:26

Yolanthe heeft een prettige stem

Mwa, niet echt. En Katja al helemaaaaaaaaaal niet.

Maar Olav wel ja en ik vind het wel simpel om iemand af te zeiken die dit al jaaaaaaaaaaren doet. Dan zegt iedereen wel iets mafs. Daarbij, noem 1 iemand die het beter zou kunnen..

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 23-03-2008 17:28 door CCXT.
23-03-2008 17:34
Kijk altijd op Sporza F1, geen reklame en dus ook geen Mol!
23-03-2008 17:58
als huub stapel of bavo galema de F1 van commentaar zou voorzien,dan kijk ik wel naar een andere zender.
23-03-2008 21:20
Ben al blij dat Eurosport al lang geen F1 meer doet..

Bert Devies smiling bouncing smiley
Ik zou eerder wat gaan doen aan de presentatoren van het studio gedeelte...
Die zijn echt niets. Dan zou Humberto Tan het nog beter kunnen gaan doen.
Hij kan dan ook nog eens aan de bak blijven aangezien hij niet meer terug kan naar Studio Sport.
23-03-2008 21:32
Hebben jullie onlangs niet gezien hoe hij het commentaar moet doen onder de race....?

In een container van 1.5m bij 1.5m en dan met 3 beeldschermen, waarvan 1 alleen rondetijden en posities weergeeft.
Hij is dus net zo afhankelijk van de beelden die de regisseur de wereld in slingert.

Hij is tenminste enthousiast, net zoals Jack v. Gelder dat is bij Studio Voetbal/Sport
23-03-2008 22:24
Olav is zo slecht nog niet!
23-03-2008 22:25
Hou alstublief op over Jack van Gelder,die kunnen ze beter een baantje
in zijn geliefde Arena geven,want het druipt er van alle kanten vanaf dat
hij een echte Ajaxied is,een goeie commentator moet objectief blijven!
23-03-2008 22:27
impreza WRX Schreef:
> Hou alstublief op over Jack van Gelder,die kunnen
> ze beter een baantje
> in zijn geliefde Arena geven,want het druipt er
> van alle kanten vanaf dat
> hij een echte Ajaxied is,een goeie commentator
> moet objectief blijven!

*KUCH* allard kalff *KUCH* is heeeeeeeeeel objectief
24-03-2008 08:53
zeg eeh? op welke BBC gaan ze het uitzenden?smiling bouncing smiley
24-03-2008 08:56
Allard Kalff mist zoveel dat ik altijd het idee krijg dat ie flink gedronken heeft.
24-03-2008 09:26
Nou Olav Mol doet het in mijn ogen nog steeds goed. Geeft goede deskundig commentaar, soms tikkeltje overdreven tijdens toen Raikonen in Melbourne de baan afvloog toen ie achter Kovianen zat. Maar over het algemeen vind ik hem ok. Dat er geen Pitreporter (Alard Kalff) meer is ,is dat ik in sportweek heb gelezen dat RTL7 dat niet meer echt nodig vond, ook o.m. dat er geen nederlanders meer als F1-coureurs meerijden. RTL7 heeft deze Alard Kalff nu als vaste panellid in die GP1 programma op RTL 7 gelanceerd. Ik vind dat hij dat daar ook goed doet, zijn visie helder en kleurrijk geeft. Dit in tegenstelling tot Froukje de Both die aan dit programma vorig jaar totaal niets aan toevoegde en in mindere mate ook Huub Stapel. Maar waar ik mij soms aan irriteer is het commentaar van die Coronel met zijn engelse termen ertussen door, zo popiejopie-achtig. Dat heeft gelukkig Kalff niet. Ook een Toine Hezemans, die gisteren als gast was geeft naar mijn mening goede analyse. Ik had ook graag Jan Lammers gezien in dit programme die ook een zeer goede en duidelijke analyse kan geven. Maar die Coronel hoeft van mij niet in dat programma op te draven.
24-03-2008 11:08
jfg Schreef:
> Kijk altijd op Sporza F1, geen reklame en dus ook
> geen Mol!

Kijk, en zo is een irritant pobleem opgelost. Doe ik dus ook...misscien volgend jaar de BBC als ik ze kan ontvangen !
24-03-2008 12:12
Gianfrancesco:
Ook een Toine Hezemans, die gisteren als gast was geeft naar mijn mening goede analyse.

Toine? Het is zijn zoon Mike hoor.

Op Sporza is dat commentaar ook niet om aan te horen. Door dat oninteressante gebrabbel val je bijna in slaap en dan zitten ze met zijn 2 en dan missen ze nog vanalles.

Olav Mol vind ik nog altijd fijn om naar te luisteren. Tuurlijk mist hij wel eens wat maar zijn enthousiasme voel je gewoon door de TV heen.
24-03-2008 12:21
CCXT Schreef:
> Yolanthe heeft een prettige stem
>
> Mwa, niet echt. En Katja al helemaaaaaaaaaal
> niet.
>
> Maar Olav wel ja en ik vind het wel simpel om
> iemand af te zeiken die dit al jaaaaaaaaaaren
> doet. Dan zegt iedereen wel iets mafs. Daarbij,
> noem 1 iemand die het beter zou kunnen..

Ik zeik hem niet af.
24-03-2008 15:40
Ik erger me kapot aan het feit dat hij steeds verkeerde namen noemt. Eerst meld hij nog dat bijvoorbeeld Kimi vlak voor Hamilton de baan op rijdt bij een pitstop, en een ronde verder zie je Kovelainen achter Heidfeld rijden en heeft ie het over Hamilton die achter Heidfeld zit.

Dat noem ik gewoon zitten te suffen, dat heeft niks met zijn commentaarpositie te maken of zijn schermpjes, hij heeft het er nog geen 2 minuten geleden nog over gehad...........problemen met zijn korte termijn geheugen?????

Hij geeft wel goed commentaar verder maar hij mag toch wat meer bij de les zijn.
24-03-2008 17:20
Mol mist ontzettend veel, dat irriteert me wel ja. Hij is me ook een beetje te popie-jopie-achtig (maar nog niet half zo erg als Coronel, vreselijke vent is dat zeg). Een aantal itempjes die Mol in de voorbeschouwing doet zijn ook te flauw voor woorden. Dat Nederlandse les gedoe met Piquet jr. vorig jaar was echt tenenkrommend.

Al bij al mag Mol van mij wel blijven, want hij is enthousiast en houdt van Formule 1.

Allard Kalff vind ik eigenlijk veel meer verstand van zaken hebben; je merkt dat hij heel goed is ingevoerd in het wereldje. Vind het dan ook heel jammer dat hij geen pit reporter meer is. Dat voor de race sfeer proeven vanaf de grid bijvoorbeeld (wat ze ook in Duitsland doen bij RTL+), mis ik nu echt. Dat is veel 'spannender' dan dat gelul in de studio.
24-03-2008 17:32
Ik snap ook niet wat Allard in de studio doet.
Daar is hij veel goed voor..
25-03-2008 20:15
Klopt, Bartus, Pitreporter was toch wel zijn ding en ook leuk om te zien in de beginjaren dat hij en de RTL Formule 1-crew zo opviel tussen alle grote zenders. Het viel em toen altijd op dat bij de grotere coureurs de meeste vragen werden gesteld (en beantwoord) door Allard Kalff. En dat is niet objectief gezien. Bij het kijken van RTL+ zag je minder de mick van RTL4, dan dat je op RTL4 de mick zag van RTL+, BBC en Fia bijv.

Dan deed hij dat dus gewoon goed, maar als commentator zie ik Allard toch liever niet Olav Opvolgen... nooit niet !
25-03-2008 20:44
Wat een gezeik over Olav Mol zegmoody smiley
Hij en alleen hij kan F1 overbrengen op de mensen dat zelfs een saaie race nog boeiend kan zijn.
Die twee sukkels van de belgische tv begrijpen er echt niks van en ook de BBC zal niet meer geweldig gaan worden zonder Murray Walker.
Tuurlijk mist Mol weleens wat en tuurlijk zijn er weleens mindere items, maar hij is onze enige echte F1 man.smileys with beer
25-03-2008 22:34
Bij Olav Mol kun je de klok erop gelijk zetten dat hij zo'n 10 ronden voor het einde standaard elke race zegt: "Het venijn kan hem nog wel eens in de staart zitten". Echt altijd!
26-03-2008 00:09
Mordicus Schreef:
> Bij Olav Mol kun je de klok erop gelijk zetten dat
> hij zo'n 10 ronden voor het einde standaard elke
> race zegt: "Het venijn kan hem nog wel eens in de
> staart zitten". Echt altijd!

Jah en 25 seconde daarna valt er iemand uit grinning smiley
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

© 2014 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - Gebruiksvoorwaarden - RSS - Partners- Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep