Officieel: Renault Megane III

Gepost door jorisvo 
@ paqbro: dank! Dan moeten we even afwachten of de leasemaatschappij (of vorige gebruiker) duidelijkheid kan geven...
Paultje 72
En deze Megane Estate rijd ik sinds enkele weekjes:

Mooi zeg ("KWIJL"winking smiley
smileys with beer
Paultje 72
En deze Megane Estate rijd ik sinds enkele weekjes:

Megane Dynamics 110 Dci
Bleu Crepuscule
Lederen bekleding
Parkeersensoren
Bi-Xenon verlichting
Getinte achterramen
Avanza 17" velgen
Trekhaak
Automatische handrem
Verblindings spiegel
Dorpelbeschermers
3D sound by Arkamys

Na ruim 2.000 kilometer bevalt ie uitstekend. Enkele opmerkingen:
Heb een DeLock 8 Gb gekocht, maar hetzelfde probleem als anderen: na enkele minuten wordt het stil. Nu een I-Pod 64 Gb. Dat werkt perfect.
Velgen komen goed tot z'n recht, je ziet ze (gelukkig) niet zoveel.

Zucht........... spinning smiley sticking its tongue out
Hij lijkt zo veel op de auto waar ik nog 3 hele weken op moet wachten............

Maar dan staat er ook bij mij voor de deur een Megane Estate 130TCE in de kleur Bleu Crepuscule, privilege uitvoering met beige leren bekleding ....smiling bouncing smiley
De enige optie welke ik er nog bij genomen heb ik de automatische parkeerrem. Verder zit ik er nog aan te denken om de ramen te laten verduisteren.

Ik hoop dat de beige bekleding niet tegenvalt, ik heb het uit de folder moeten kiezen omdat er in Nederland geen demo auto was in deze uitvoering..angry smily
Adje.
Ik hoop dat de beige bekleding niet tegenvalt, ik heb het uit de folder moeten kiezen omdat er in Nederland geen demo auto was in deze uitvoering..angry smily

M'n vader heeft voor zijn nieuwe lease auto (megane estate 130tce privilege) ook gekozen voor beige bekleding. Bij de dealer stond een megane op het parkeerterrein te wachten om afgeleverd te worden. Die was voorzien van beige lederen bekleding, daar mochten we even bij kijken. En dat zag d'r erg mooi uit. Maakt de auto een stuk lichter van binnen. Over smaak valt natuurlijk altijd te twisten. Maar m'n ouders vonden het het extra geld zeker waard. De kleur van de auto is beige cendre, als alles meezit hebben ze de auto rond eind juni.
Zojuist mijn bestelling geplaatst voor een

Auto : Renault Mégane Estate 1.5 DCI 110 FAP DYNAMIQUE 5D 81KW
Brandstof : Diesel
Kleur (interieur) : Bleu Crepuscule NV472
Bekleding : Stof Antraciet 'Elan'
Specificatie opties/accessoires
- Automatische parkeerrem
- Radio "3D Sound By Arkamys" met CD-speler, MP3-ondersteuning, USB/MP3-speler aansluiting en bluetoot
- Metaallak
- Pack City
- Volwaardig reservewiel

Hier een plaatje van mijn pas afgeleverde Renault Megane Estate.zoals eerder gezegd komt hij op 19 mei op de weg.
Ik zal dan meer plaatjes plaatsen en mijn eerste ervaringen met de auto vertellen.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10-05-2010 09:27 door Fred Renault.
Mooie auto's allemaal!! Als ik mijn keus heb kunnen maken (zie zijn topic over Laguna vs Megane) dan wordt het een estate 1.5dci 110 pk dynamique met GT-line pakket, panoramadak, EDC automaat, audio upgrade, getinte ramen, bi-xeon ... en dan misschien wel in de kleur "wit". Zie onderstaande link van de estate GT line ... niet slecht zeg ik!

er zijn nu eindelijk fatsoenlijke foto's te vinden van de GT-line en de GT zie:

GT-line
[www.netcarshow.com]
[www.netcarshow.com]

GT
[www.netcarshow.com]
[www.netcarshow.com]
er zijn nu eindelijk fatsoenlijke foto's te vinden van de GT-line en de GT zie:

GT-line
[www.netcarshow.com]
[www.netcarshow.com]

GT
[www.netcarshow.com]
[www.netcarshow.com][/quote]

Wat wil Renault nu?
De GT look is toch veel fraaier (vind ik) en aansprekender dan de huidige (standaard) neus???
Blijft de laatste of verdwijnt die?
rickm

Wat wil Renault nu?
De GT look is toch veel fraaier (vind ik) en aansprekender dan de huidige (standaard) neus???
Blijft de laatste of verdwijnt die?

Is natuurlijk heel persoonlijk. Kennelijk vinden jij en ik dit een mooiere uitvoering om te zien maar de buurman misschien weer niet. Daarnaast gaat het verder dan alleen "uiterlijk". Er is ook sprake van een sportonderstel en sportstoelen en niet iedereen vindt dat een prettige toevoeging. Daarnaast gaat het om een meerprijs van €1995,- ...
Update 10-05-10:

Ik heb een besluit genomen!! Het is de Renault Megane Estate(dynamique) geworden icm 1.5dci 110pk met EDC automaat. Daarnaast een aantal extra opties:

- GT line pakket (RS sportstoelen half leer, sportonderstel, bumpers voor en achter) --> zie GT line uitvoering
- 17" LM velgen van het type Celsium
- Panorma schuifdak
- Extra getinte ramen achter
- Upgrade audio 3D sound by akamys radio + usb/ipod
- Kleur Noir Nacre

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10-05-2010 15:34 door Renzo4000.
Gefeliciteerd met de keuze thumbs up
Ik had in eerste instantie de kleur Blue Crepuscule besteld maar dat gaat helaas niet icm met het GT line pakket(vind ik eerrrruugh jammer!!). Dankzij adinsx werd ik hier van op de hoogte gesteld. Dan toch maar naar het veilige zwart ;-)
Graag gedaan grinning smiley

Alleen is zwart dan wel weer het andere uiterste.
Wit, zilver, Gris Eclipse en Blue Malte waren ook nog best mooie kleuren. De oranje niet inderdaad winking smiley
Maar.. in het zwart wordt het een dikke bak, zeker met de donkere ramen. Mis je alleen de Xenon nog tongue sticking out smiley
adinsx
Graag gedaan grinning smiley

Alleen is zwart dan wel weer het andere uiterste.
Wit, zilver, Gris Eclipse en Blue Malte waren ook nog best mooie kleuren. De oranje niet inderdaad winking smiley
Maar.. in het zwart wordt het een dikke bak, zeker met de donkere ramen. Mis je alleen de Xenon nog tongue sticking out smiley

Het liefste zou ik Xenon ook nog genomen hebben. Maar omdat je kiest voor het GT line pakket zit daar xenon weer niet in. Je kan het dan "los" bestellen a €1200! Gek genoeg zat xenon in een ander pakket incl electrische ramen / spiegels / parkeersensoren voor en achter voor €995 ... vind het raar dat je het niet kan toevoegen voor €500 oid.
Renzo4000
Update 10-05-10:

Ik heb een besluit genomen!! Het is de Renault Megane Estate(dynamique) geworden icm 1.5dci 110pk met EDC automaat. Daarnaast een aantal extra opties:

- GT line pakket (RS sportstoelen half leer, sportonderstel, bumpers voor en achter) --> zie GT line uitvoering
- 17" LM velgen van het type Celsium
- Panorma schuifdak
- Extra getinte ramen achter
- Upgrade audio 3D sound by akamys radio + usb/ipod
- Kleur Noir Nacre
Gefeliciteerd! Mooi dat er weer een EDC met GT Line versie bijkomt. Ik heb dezelde keuze gemaakt, alleen in de kleur Bleu Malte, xenon en elektrische parkeerrem. Ik moet mijn huidige contract nog uitzitten tot 2e helft september (!), maar hoor geruchten dat de EDC's dan ook pas leverbaar zouden zijn (de dealer heeft het nog niet formeel bevestigd). Ben benieuwd naar jouw ervaring. Nog bedankt voor de links met gave foto's. Zoek regelmatig naar nieuwe info over de GT Line en de eerste ervaringen met de EDC, maar deze had ik nog niet gevonden! (In het wit vind ik 'm toch ook wel erg strak.. :-)
Klopt wat hierboven gezegd wordt. Nu een Estate bestellen, september rijden. EDC levert nu nog geen vertragingen op.
Is de EDC automaat de DSG versie van Renault, met dubbele koppeling?
BMW Power
Is de EDC automaat de DSG versie van Renault, met dubbele koppeling?

Ja smiling smiley

En omdat ik graag linkjes spam: http://www.amt.nl/web/Videos/Video-Renault-EDC-dubbelkoppeling-bak.htm

winking smiley

Even een update:

6.000 km gereden:

2.0 cvt bevalt uitstekend.

Geconstateerde gebreken:
- Airco maakt (soms) ratelend geluid in lage stand. Vlgs dealer komt hier vanaf de fabriek een oplossing voor. Wordt dus nog vervolgd.
- deursensor linksachter werkt niet meer. Moet nog gemeld worden aan dealer.

Verder een geweldige auto. smiling smiley
Bij mijn CVT ratelt die airco soms ook als een dolle. Zal me benieuwen of dit een terugroepactie wordt...
Ik volg het forum al weken met grote interesse.
Heb zelf sinds medio maart de volgende configuratie in bestelling staan bij de leasemaatschappij:

Megane Estate dCi 110 FAP Dynamique
Noir Nacre
Pack Distinction Dynamique
Automatische parkeerrem
Elektrisch bedienbaar panoramisch glazen schuif-/kanteldak
Lichtmetalen wielen 17"
Privacy glass: zijruiten achter en achterruit
Radio "3D Sound By Arkamys"
Volwaardig reservewiel
Bagagescheidingsnet
Trekhaak
Winterbanden

Vorige week contact gehad met de dealer over de levertijd, maar daar werd ik niet direct vrolijk van. Ik rekende zelf op aflevering eind juni, maar volgens de dealer zou het zomaar kunnen dat de auto pas in juli in productie gaat, vanwege het grote aantal verkochte Estates.
Hebben de berijders van een Megane III hier ook last van de ietwat korte stoelzittingen? Dit was hetgeen wat mij opviel tijdens de testrit en eigenlijk het enige negatieve wat ik kon ontdekken. Ik ben bang dat ik op termijn last ga krijgen van die korte zitting.
Maan11

Geconstateerde gebreken:

Hmmm... klinkt bekend.
Staat mijn Mégane nu al twee dagen voor in de garage bij de dealer. En komt nog een derde dag bij, begreep ik net.
Bij mij is het niet-functioneren van de sensor slechts een symptoom... Het probleem zit 'm in de stekker/bekabeling vanuit de linkerachterportier naar de stijl tussen voor- en achterportier. Daar schijnt bij de fabricage vocht in te zijn gekomen.

Hoe? Dat weet niemand...
BMW Power
Hebben de berijders van een Megane III hier ook last van de ietwat korte stoelzittingen? Dit was hetgeen wat mij opviel tijdens de testrit en eigenlijk het enige negatieve wat ik kon ontdekken. Ik ben bang dat ik op termijn last ga krijgen van die korte zitting.
Dat is mij ook opgevallen. Uiteindelijk maar gegokt dat ik ermee kan leven en een Mégane besteld. Heb nu overigens juist bijzonder lange stoelen (BMW sportstoelen met zo'n uitschuifgedeelte aan de voorkant).
BMW Power

Daar was ik ook bang voor....

Maar ik heb mijn Megane nu 2 weken en na bijna 3000 km (en enkele ritten van >3 uur en zelfs 2 van > 7 uur) kan ik zeggen dat de stoelen prima zitten. Ik ben 1.84 m en ik zit er prima in, ook voldoende ondersteuning voor de bovenbenen. Verder is de zit ook prima, want ik kan het stuur ook ver genoeg naar me toe halen. Zelfs het panormadak levert geen problemen op qua hoofdruimte, dat wil zeggen: als je voorin zit. Toen ik even op de achterbank plaatsnam viel me op dat ik m'n hoofd tegen het dak zat, dus daar merk je die 4 cm minder hoofdruimte wel...maar ja, ik zit toch altijd linksvoor in de auto, dus mij maakt het helemaal niks uit. grinning smiley
BMW Power
Misschien een tip ter overweging: het optionele GT Line pakket (€ 1.900,--) heeft o.a. de sportstoelen uit de Megane RS. Weet echter niet of deze een langere zitting hebben, maar er is vast wel een dealer te vinden die een RS heeft staan.
Niels7887
Ik volg het forum al weken met grote interesse.
Heb zelf sinds medio maart de volgende configuratie in bestelling staan bij de leasemaatschappij:

Megane Estate dCi 110 FAP Dynamique
Noir Nacre
Pack Distinction Dynamique
Automatische parkeerrem
Elektrisch bedienbaar panoramisch glazen schuif-/kanteldak
Lichtmetalen wielen 17"
Privacy glass: zijruiten achter en achterruit
Radio "3D Sound By Arkamys"
Volwaardig reservewiel
Bagagescheidingsnet
Trekhaak
Winterbanden

Vorige week contact gehad met de dealer over de levertijd, maar daar werd ik niet direct vrolijk van. Ik rekende zelf op aflevering eind juni, maar volgens de dealer zou het zomaar kunnen dat de auto pas in juli in productie gaat, vanwege het grote aantal verkochte Estates.

Hmm....da's vreemd! Heb zojuist mijn dealer gesproken, sinds eind maart heb ik ook een Megane Estate dCi 110 FAP Dynamique in bestelling staan en de datum van aflevering bij de dealer is gezet op 6-7-2010. In hoeverre is de info die ik van hem heb gekregen dan betrouwbaar?
Ik zal vrijdag nog eens bellen. Wellicht is er meer duidelijk. Toen ik de dealer 2 weken geleden sprak, vertelde hij dat er 40 Estates in bestelling stonden die nog niet 'gekoppeld' waren. Wellicht is daar ondertussen iets in veranderd.
Vanmiddag gebeld door de dealer. Of ik de nieuwe Megane op wilde komen halen. Jaaaaa.....duhhh graag zelfs. Afspraak is gemaakt voor 28 mei. Al met al precies zolang geduurt als de dealer had aangegeven (25-5). Dus bij die van mij zat er 3 maanden levertijd op. Kunnen er nu lekker mee op vakantie!
Ik snap niet dat de EDC versies zoveel langzamer zijn dan de handgeschakelde. Benieuwd wanneer we erin kunnen proefrijden. Mocht het meevallen dan denk ik dat Renault een echte verkooptooper heeft met de 110 dci EDC Estate.
Wat is een normale tijd om een auto rijklaar te maken, de dealer geeft nu twee weken af. Zou te maken hebben met de installatie van een trekhaak.
Hebben jullie deze ervaring ook of is dit lang?

Heeft er al iemand ervaring met het gebruik van een harde schijf op de usb aansluiting van de 3D sound radio? Ik heb namelijk nog een qua formaat kleine 120gb schijf liggen die alleen gevoed wordt door USB.

Is het iemand al gelukt TomTom te kraken, of is dit gewoonweg onmogelijk.

Alvast bedankt voor de reacties.
Wat zijn de velgen van de GT-Line?? tongue sticking out smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 14-05-2010 11:22 door BMW Power.
Als ik ergens een Megane kan vinden met een GT pakket zodat ik de stoelen kan testen en het bevalt dan ga ik voor de Megane. big smile smiley
Je plaatje doet het niet ... komt omdat je niet direct mag linken van de netcarshow. Maar ik zie aan de URL dat je de juiste te pakken hebt, het antwoord is dus ja. Persoonlijk vind ik dit de mooiste velgen die worden aangeboden voor de megane op dit moment.
MeganeRookie
Is het iemand al gelukt TomTom te kraken, of is dit gewoonweg onmogelijk.

Zeker niet onmogelijk, erg eenvoudig zelfs. Ik denk alleen niet dat dit forum bedoeld is om uit te leggen hoe dat precies moet.
Gebruik Google even en dan is er genoeg informatie te vinden.
Maan11

Even een update:

6.000 km gereden:

2.0 cvt bevalt uitstekend.

Geconstateerde gebreken:
- Airco maakt (soms) ratelend geluid in lage stand. Vlgs dealer komt hier vanaf de fabriek een oplossing voor. Wordt dus nog vervolgd.

Verder een geweldige auto. smiling smiley

Ziet er geweldig uit in het wit met die velgen. Is die airco een probleem van typisch de 2.0cvt of hebben alle meganes dit.
Dank je. Schijnt volgens dealer alleen een probleem te zijn met de 2.0 cvt.
Renzo4000
Je plaatje doet het niet ... komt omdat je niet direct mag linken van de netcarshow. Maar ik zie aan de URL dat je de juiste te pakken hebt, het antwoord is dus ja. Persoonlijk vind ik dit de mooiste velgen die worden aangeboden voor de megane op dit moment.

Ik moet toch zeggen dat ik een hatchback met een GT pakket er ook wel erg gelikt uit vind zien..
BMW Power
Als ik ergens een Megane kan vinden met een GT pakket zodat ik de stoelen kan testen en het bevalt dan ga ik voor de Megane. big smile smiley
Ik heb de keuze gemaakt zonder te kunnen testen. Ben benieuwd of je er al ergens een kan vinden. Is mij helaas nog niet gelukt, dus ik hoor het graag!
TuuP
Ik snap niet dat de EDC versies zoveel langzamer zijn dan de handgeschakelde. Benieuwd wanneer we erin kunnen proefrijden. Mocht het meevallen dan denk ik dat Renault een echte verkooptooper heeft met de 110 dci EDC Estate.
Ik vind de prestatiecijfers ook niet echt geloofwaardig. Mogelijk schakelt de EDC niet zo flitsend als een DSG, maar het kan volgens mij nooit zo veel verschillen ten opzichte van de handbak. Over de Powershift van Ford (waar de EDC een doorontwikkeling van is), die ook gaat uitkomen in de nieuwe Fiësta en Focus, zie je deze verschillen tot nu toe helemaal niet. Misschien naïef, maar ik ben wel er wel van uitgegaan dat zo'n type versnellingsbak in deze tijd gewoon perfect moet rijden en zonder proefrit een Estate met EDC besteld. Ben natuurlijk nog steeds wel heel erg benieuwd naar de eerste ervaringen, maar hoor dat dit wel eens medio september kan worden..
Sinds een week heb ik mijn nieuwe lease auto, een Renault Megane Estate 1.5 dCi 110 in metallic zwart smiling bouncing smiley

Hiervoor 3 jaar lang een Toyota Avensis D4D 2.0 sedan gereden. Moet zeggen dat de Megane eigenlijk op alle fronten beter is. Veel betere besturing, veel betere remmen. Megane heeft bij lage toeren VEEL meer koppel dan de Avensis en voelt ook veel levendiger aan. Daardoor voelt de Megane eigenlijk niets langzamer aan. Alleen bij "even snel doortrekken" op de snelweg merk je dat het een 1.5 ipv 2.0 diesel is.

Ik heb mijn Megane in de Dynamique uitvoering met de volgende opties:
- Pack Distinction (Parkeer sensoren, elektrisch inklabare spiegels, Xenon incl meesturende lampen)
- Arkamys 3D sound radio incl bluetooth en USB
- Trekhaak
- Privacy glas

Ondertussen al 1800 km mee gereden. Ik ben er echt ontzettend tevreden mee. Een paar puntjes vallen mij wat tegen:
- Erg mager geluid van de Arkamys autoradio. Had ik echt veel meer van verwacht. Door zelf bass/treble, loudness en de oriëntatie te wijzigen (auto ipv bestuurder) is het geluid bij beluisteren van mp3 vrij redelijk. Maar het lukt mij niet om het geluid van radiozenders fatsoenlijk te krijgen. Het geluid van een radiozender is echt erg "vlak". Het lijkt alsof er bij radio luisteren geen rekening wordt gehouden met de bass/treble instellingen. Voor een pakket van 500 euro valt me dit heel erg tegen. Het geluid van de standaard radio in mijn vorige Toyota Avensis was echt VEEL beter...
- Bluetooth carkit werkt met een nogal forse vertraging. Zodra je opneemt (of de andere kant opneemt) duurt het enkele seconden voordat je de ander hoort, terwijl de ander jou allang hoort. Hierdoor mis je de eerste +/- 3 seconden van het gesprek. Erg irritant eye rolling smiley

En nog twee kleine puntjes waar de dealer een keer naar mag kijken:
- Lendensteun blijft niet goed in de ingestelde stand staan. De stoelen zitten gelukkig fantastisch, ook zonder ingestelde lendensteun
- Luid zoemend geluid bij +/- 135 km/h. Geluid komt ruim boven rijgeluiden en radio uit. Weet niet of het bandengeluid is of iets anders. Komt dit iemand anders bekend voor? Ik heb dit forum aardig wat pagina's doorgespit, maar dit fenomeen heb ik nog niet eerder gelezen...
Wat betreft het slechte geluid ... dit probleem wordt voornamelijk veroorzaakt wegens het ontbreken van de lage frequenties(bass). Meeste mensen gaan dat compenseren/opvangen door de bassfrequentie omhoog te schroeven. Resutlaat is de kleine luidsprekertjes nog beroerder in het midden en hoog gaan klinken. Dit los je op door een (actieve) subwoofer te plaatsen in de auto. Nu moet het wat mij betreft geen BOOM BOOM auto worden (die tijd heb ik wel gehad) maar wat meer bas kan geen kwaad bij Renaults in het algemeen.

Ik laat door de dealer de volgende actieve subwoofer plaatsen ONDER de bestuurders stoel:

Kan bijvoorbeeld onder de stoel of in de kofferbak:

Voordelen:

--> Neemt geen praktische ruimte in
--> Muziek klinkt veel voller (zelfs voelbaar)
--> Ontlasten van de luidsprekers in de deuren (oftewel, kunnen nu veel zuiverder blijven klinken OOK op hogere volumes)
--> Lage kosten, hoge winst!
Renzo4000
Wat betreft het slechte geluid ...
Voordelen:

--> Ontlasten van de luidsprekers in de deuren (oftewel, kunnen nu veel zuiverder blijven klinken OOK op hogere volumes)

Renzo4000 dit is een duidelijke oplossing die vele van ons kan helpen, maar wat zijn die 'Lage kosten' precies? en weet iemend hoe zich de kwaliteitsverbetering tov de Pioneer speakers verhoudt waar eerder in dit forum over gesproken wordt?
Zijn er mensen die hun DeLock USB stickie wel goed aan de praat hebben gekregen?
Wat hebben jullie hiervoor moeten doen?
dub027
Renzo4000
Wat betreft het slechte geluid ...
Voordelen:

Renzo4000 dit is een duidelijke oplossing die vele van ons kan helpen, maar wat zijn die 'Lage kosten' precies? en weet iemend hoe zich de kwaliteitsverbetering tov de Pioneer speakers verhoudt waar eerder in dit forum over gesproken wordt?

Kosten voor de woofer zelf is €170 en ben je een klein beetje handig dan kan je de woofer zelf installeren (stelt echt niet zoveel voor en er is genoeg info te vinden op internet). Zelf heb ik oa deze woofer + installatie als korting geregeld bij dealer dus kost het mij niks :-)
noekie-t
net officieel gehoord dat de auto gisteren is besteld.. verwachte levertijd week 27.
dus ongeveer 12 weken.. zoals verwacht als ik dit forum lees smiling smiley

Vrijdag gehoord dat renault de afleverdatum heeft opgeschoven naar week 30 (27 juli)

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 16-05-2010 20:54 door noekie-t.
noekie-t
noekie-t
net officieel gehoord dat de auto gisteren is besteld.. verwachte levertijd week 27.
dus ongeveer 12 weken.. zoals verwacht als ik dit forum lees smiling smiley

Vrijdag gehoord dat renault de afleverdatum heeft opgeschoven naar week 30 (27 juli)
Interessant, ik heb gisteren ook te horen gekregen dat de verwachting week 30 is. Dat is ook twee week later dan een eerste indicatie. Hopelijk niet nog later.
renaultgek
Zijn er mensen die hun DeLock USB stickie wel goed aan de praat hebben gekregen?

Ik heb er 2 (beide 4Gb) en ze werken perfect.
Het enigste wat ik heb moeten doen om ze aan de praat te krijgen is ze uit de verpakking halen en er mp3s opzetten....
En ik gebruik ze sinds november vorig jaar.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 16-05-2010 21:42 door Koos34.
renaultgek

Wel ja, zoals hierboven al eens vermeld, heb ik de raad eens opgevolgd en al mijn mp3tjes overgezet naar wma. Geen vastlopers meer.
Heeft iemand een tip welk programma ik kan gebruiken om mijn MP3-tjes om te zetten naar WMA-tjes????
Deze discussie is gesloten.

© 2014 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - RSS - Gebruiksvoorwaarden- Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep