Stomme rijtest (video) van de CX-5
 | Wat een gezeur. Heb je het filmpje weer afgezet toen hij zij dat het interieur zwart was? Daarna haalde hij dat kritiekpunt namelijk weer onderuit door te zeggen dat ze er wel wat van gemaakt hebben met leuke details. Prima test, goed filmpje. 
|
 | Een auto interieur moet zo zwart mogelijk zijn, mijn ervaring is dat dat het minste afleiding geeft. BMW levert niet voor niets zwarte hemeltjes als extra.
|
 | Nee maar mijn punt is, hij is veel te subjectief. Ik hoor helemaal niets objectiefs in dat hele verhaal.
|
 | Het is een erg positieve test over de Mazda. Maar als jij al in een hoekje gaat zitten huilen omdat de tester vind dat het dashboard te zwart is, dan ben je zelf misschien te subjectief.
|
 | Ik vind het zelfs een goede rijtest.
Wat ik dom vind is de TS die direct en zonder enige aanleiding begint te zeiken over VAG.
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03-03-2012 14:45 door D.E.N.N.I.S..
|
 | Nogmaals het gaat me niet alleen om die opmerking.
|
 | Quote SLB2010
Nogmaals het gaat me niet alleen om die opmerking.
Dan begrijp ik er niets van, want het is een zeer positieve rijtest over de CX-5.
Dus jouw opmerking over pro-VAG slaat gewoon helemaal nergens op. Het is gewoon een extreem stomme opmerking.
|
 | Wie is er nu bevooroordeeld? Er zit toch echt een rood driehoekje in die VW en Audi die niet in de Mazda zit.. Ik ga echt dat Japanse ding niet kopen als ze daar niet snel een rood driehoekje in zetten!
|
 | Dat Mazda-zwart ziet er idd niet uit 
|
 | Hij zegt zelfs dat het op het eerste gezicht saai lijkt, maar dat er allerlei leuke details in zitten als je de boel beter bekijkt.
Verder vindt ie 'm hooguit een beetje oncomfortabel, buiten dat hoor ik alleen maar positieve dingen!
|
|