Forummers van het eerste uur

Gepost door Def 
Hoe kan ik dan nummer 640 zijn?
tja....

Deze lijkt beter, maar dat is gek want de helft van de profielen is nooit op het forum geweest.
Grappig, ik ben niet van het eerste uur, maar wel vandaag precies 3 jaar lid. Zie ik net heel toevallig. smiling smiley
Hoe kun je zien welk inschrijfnummer je hebt??
Def
Hoe kun je zien welk inschrijfnummer je hebt??
In de url van je profiel

http:// www.autoweek.nl/forum/profile.php?3,14983
Ik ben forumlid nummer 2400. Aangemeld sinds 13-9-2001.
Vreemd. Vanochtend gaf de URL nog 2400 aan.
Re: Forummers van het eerste uur
04-09-2009 22:19
Grrrrrr. Waarom ben ik "maar" nummer 2...
4108689

dat zijn er 4 miljoen!
Ik ben hier actief sinds 15-11-2003, maar post nu wel minder dan in het begin,maar ik kijk wel regelmatig op het forum.
---GT---
Fiat Rider
Daarvoor hadden we ook al kontakt met elkaar GT, of zit ik nu helemaal er naast??eye rolling smiley

Mijn geheugen is als... zo'n ding met gaatjes... Hoe heet het ook alweer?
O ja, Vergiet. smiling smiley

Kan je dan sterk aanraden om hier even naar toe te bellen (kan zijn dat je 't antwoordapparaat krijgt)
Net als Charger ben ik actief vanaf november 2003.
-

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26-05-2011 10:30 door Skeep ©.
2 april 2002
inschrijfnummertjes zijn weer weg?

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 23-03-2011 12:26 door bahnen.
Vanaf 25 juni 2005 ben ik lid.smiling smiley

Gemiddelde van 95 posts per dag.
Best wat, of niet?drinking smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27-03-2011 15:30 door JoostM.
27 februari 2003 => 839 posts

Meer lezer dan schrijver dus.....
18 oktober 2005 met 7027 posts. Eerste 2 a 3 jaar bijna niet actief geweest trouwens
Mn bitchfights met mcw begonnen ergens in 2000 toen mcw me er fijntjes op wees (op een manier zoals alleen hij dat kan) dat een topic wat ik had geopend al bestond.
Mijn god, wat mis ik die gozer grinning smiley
Ik mis MCW ook, met zijn kenmerkende woordkeuze 'netals'.
Soms is ie een tijdje terug onder een andere naam.
Luap
Ik mis MCW ook, met zijn kenmerkende woordkeuze 'netals'.

oh lol, ik was sarcastisch, voor zover je dat niet door had.
Het opmerkelijke [nu mcw hier (ogenschijnlijk) niet meer actief is] is dat ik als ik op het autoweek.nl forum zit en ik wat topics doorlees zo nu en dan plots de gewaarwording heb dat zo zonder de bitcherige en dominantie reacties van mcw dit best een relaxed forum is geworden. En dat stemt me forum-technisch gelukkig. smiling smiley
Tja, sinds 5 juni 2002 doe ik al mee zie ik.
Tijd gaat snel
Heb een paar keer ruzie gehad met mijn account. 11 sept. 2001 heb ik volgens mij mijn 2e profiel aangemaakt (RJcool smiley. Daarvoor heb ik nog een paar maanden onder de nick figuur gezeten.
gearhead
Wie is MCW nu dan?

Met behulp van zoekterm 'mazda-madness':

[www.autoweek.nl]
[www.autoweek.nl]
[www.autoweek.nl]
[www.autoweek.nl]
[www.autoweek.nl]
[www.autoweek.nl]
[www.autoweek.nl]
[www.autoweek.nl]
[www.autoweek.nl]
[www.autoweek.nl]
[www.autoweek.nl]

@ cool/passchier2007/JP2010: jij was bij mijn weten ook erg eigenwijs. Niet topics in Nieuwe auto's aanmaken volgens de bekende weg (ooit opgezet door MCW?) puur om reacties uit te lokken en volgens mij wel meer van dat soort dingen, al staat me dat niet helder van geest aangezien ik toen nog niet zo actief was op het forum.

*edit: @ gearhead: Ben je nu 940td, Thema of beide?

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26-05-2011 18:27 door Daewoo-Chevrolet.
26-05-2011 19:02
zo zonder de bitcherige en dominantie reacties van mcw dit best een relaxed forum is geworden.

Met toch minder nieuwswaarde dan voorheen.
De eerste reactie op mijn eerst bijdrage op dit forum kwam niet van MCW, maar van passchier! Weet niet meer hoe hij in 2003 heette..
Ik reageerde op een verminkte Scirocco, vond dat dit onbegonnen werk was omdat daar nooit wat moois van te maken was.
Zijn reactie: laat jij jouw shop dan maar zien.

Ik: shop?????????? confused smiley

Bleek het een knutselhoektopic te zijn voordat de rubriek knutselhoek bestond... nut smiley

edit: Mijn forumnaam was toen peugie... eye popping smileycrying smiliedrinking smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26-05-2011 19:06 door ZEN.
500 E
zo zonder de bitcherige en dominantie reacties van mcw dit best een relaxed forum is geworden.

Vooral wat Mazda betreft! winking smiley
500 E

Misschien wel. Zoals cardozoooit eens postte, zou mcw het gelijk van een ander in voorkomende situaties erkennen dan zou hij een waanzinnige aanwinst zijn voor een forum.

@D_C, ik heb inderdaad ook zo mn kwaliteiten, maar daar werk ik aan winking smiley
ZEN
van passchier! Weet niet meer hoe hij in 2003 heette

Toen heette hij haaahaaha.
26-05-2011 19:41
Ja, die Cardozo was een visionair.
Phaeton W12
ZEN
van passchier! Weet niet meer hoe hij in 2003 heette

Toen heette hij haaahaaha.

Klopt! thumbs up
Wat is er dan eigenlijk met Anton! gebeurd? Ik lees alleen maar over MCW... winking smiley

Ik zit hier geloof ik vanaf november 2002, dus ook al wel even!
Alleen niet meer echt actief inmiddels...

(zag Barri in de AW, dus vandaar cool smiley)

Rob
@Rob, ben jij niet die vriendelijke jongeman uit Lelystad? heb ooit heel even met je gesproken op de Apeldoorn-meeting..
tijdje onder de radar gevlogen toch?

ben hier al sinds 20-11-2003.
Eerst een tijdje als Keespietjorisencorneel, daarna als KeesPierTjorisEnCorneel,. (de juiste benamingen.. de mannen met baarden..), daarna als hotdog en nu al jaaaren als Hotdog (met hoofdletter H)
Ik hield altijd de Stamgasten en Techniek/Onderhoud in de gaten, tot ik na 2 jaar ontdekte dat je ook Recente Berichten kon aanklikken. Er ging een wereld voor me open cool smiley

Anton doet nu voornamelijk iets met rijtesten.nl, dat zie ik via via nog wel eens op facebook.
Geregistreerd sinds:	17 januari 2008
Forumlid:	Ja
Alias:	Rickenbacker4003
Beroep/studie:	MBO Fotografie
Hobbies:	Formule 1, fietsen, fotografie
Aantal forumposts:	6533
Eerste uur absoluut niet, we aanwezig.
Of mijn posts nou zo interessant zijn is dan weer een tweede. big smile smiley
Waar zijn Wibi, Chimaera en dergelijke gebleven?
JP2010
Misschien wel. Zoals cardozoooit eens postte, zou mcw het gelijk van een ander in voorkomende situaties erkennen dan zou hij een waanzinnige aanwinst zijn voor een forum.

Gelijk moet je verdienen en niet opeisen. winking smiley

Het 'Renault-fanclubje' heeft er nogal een handje van om posts die niet 100% juridisch correct zijn dichtgetimmerd onderuit te halen op het ene detail dat niet juridisch correct is (oa. het ontbreken van 'ik vind').
Ik wil niet de hele discussie opnieuw oprakelen, maar onthoud dat het forum een vorm van plezier is en geen verplichting. Met een grapje los je meer op dan met een persoonlijke aanval. Niemand is beter of slechter dan de rest.

Ik kom graag met een afwijkende mening, om niet hetzelfde te zeggen als 'de meute'. Jij wilt dŠŠr nog weer van afwijken. Dan komt er een soort wedstrijd-element: jij vindt mooi wat iedereen lelijk vindt en je vindt lelijk wat iedereen mooi vindt. Dat riekt naar teveel willen afwijken van de standaard-mening (niet altijd: over de vormgeving van Audi vs. BMW zijn we het eens). Prima, als je een anders mening ook respecteert, ook als het als een 'feit' wordt gebracht.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02-07-2011 01:21 door ---GT---.
Mmm, alweer aanwezig sinds:
25-02-2005

Op het begin volop in het off-topic: wat een ontzettend gezellige boel was dat toen! Mr.BenzPA en E55AMG, (meende ik), Bob....tsjonge. Was wat!
Op het begin was ik bekend als 'Volta' later de naam aangepast.

Wat is er eigenlijk met Centurion gebeurd?
@Gerwin:

En we missen je nog steeds.drinking smiley
Haha, is het zo erg Carkiller? big smile smiley Ik zal nog weer eens komen kijken tongue sticking out smiley

Zat jij toen (in 2005) ook al in het Offtopic? Ik kan me het allemaal niet zo goed meer voor de geest halen winking smiley
Overigens, lid vanaf 30-03-2003.

Datum is puur toeval, maar wel makkelijk te onthouden.drinking smiley
Ik had ook al zo'n vermoeden... maar was toen zo'n grote club die (zo af en toe) binnen kwam vallen! tongue sticking out smiley
Gerwin:
Mmm, alweer aanwezig sinds:
25-02-2005

Op het begin volop in het off-topic: wat een ontzettend gezellige boel was dat toen! Mr.BenzPA en E55AMG, (meende ik), Bob....tsjonge. Was wat!
Op het begin was ik bekend als 'Volta' later de naam aangepast.

Wat is er eigenlijk met Centurion gebeurd?

Wat een bazennaam. cool smiley
Lid vanaf 10 februari 2004....
Loop weer wat jaartjes mee, gaat dat toch snel...
Aantal forumposts: 5974
Op forum sinds 11-04-2001
Aantal posts : 22.315

Ben wat meer een lezer denk ik drinking smiley
Hotdog
Anton doet nu voornamelijk iets met rijtesten.nl AutoGetest.nl, dat zie ik via via nog wel eens op facebook.

winking smiley
Rickenbacker4003
Geregistreerd sinds:	17 januari 2008
Forumlid:	Ja
Alias:	Rickenbacker4003
Beroep/studie:	MBO Fotografie
Hobbies:	Formule 1, fietsen, fotografie
Aantal forumposts:	6533
Eerste uur absoluut niet, we aanwezig.
Of mijn posts nou zo interessant zijn is dan weer een tweede. big smile smiley
Waar zijn Wibi, Chimaera en dergelijke gebleven?

Tjezus...dat vind ik aardig...
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

© 2014 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - RSS - Gebruiksvoorwaarden- Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep