Forummers van het eerste uur

Gepost door Def 
Ik registreerde me in 2003 op het forum, kwam er in het begin een paar jaar veel. Toen een paar jaar amper, en heb het forum nu weer herontdekt.

Ik mis wel forummers van het eerste uur. Ik herinner me nog die jongen die er prat op ging veel centjes te hebben, corpsbal te zijn. Hij lag voortdurend in de clinch met MCW, een mazdafan uit Brabant. Ook herinner ik me Robehr, Anton! etc.

Wie is er nog van 2003 op dit forum?

Gr Def
Ik ben er denk ik 1 van het tweede uur. IK zit hier al redelijk lang, maar zeker niet vanaf het begin smiling smiley
Neem aan dat je 235 bedoeld.

Ben hier vanaf April 2001.
ben hier pas vanaf 2006, dus van het vierde uur of zo?
Volg het wel vanaf 2003.
Ik heb me op 02-04-2002 aangemeld. Ben ik dan van het eerste uur?
Ik ben echter meer een lezer dan een poster (460 posts in 7 jaar...)
Ik ben er van deze week! Maar ik kan me voorstellen dat er een groot aantal weer vertrokken is ;-)
Je moet hier over een dikke huid beschikken, omwille wat allemaal prive en openbaar tegen je gezegd wordt.
En je moet hierover een gezonde dosis humor beschikken en het verstand vaak op nul zetten, want anders ren je hier gillend weg.
Aangemeld vanaf eind 2004!
Rolf met een Golf
En je moet hierover een gezonde dosis humor beschikken en het verstand vaak op nul zetten, want anders ren je hier gillend weg.

Heb jij humor dan?winking smiley
Zomer 2004 me hier aangemeld als FAKE. Naam bleek niet zo'n succes(lees: understatement)grinning smiley. Gevolg eind 2004 een ban. Maart 2005 aangemeld onder de huidige naam. Draai dus al enige tijd mee. Maar zeker niet van het eerste uur.
schrik er zelf van, maar ben ook al actief van januari 2002. Lees elke dag hier, reageren iets minder.
ben er sinds 2001, laatste jaar met name lezend.
Ik lees hier vanaf 2004 mee. Dus niet echt vanaf het eerste uur.
Vooral in het begin had ik veel interesse in het brochure-topic en het Scoops-onderdeel.

Op 26-11-2006 heb ik me aangemeld en ben ik begonnen met berichten plaatsen in het brochure-topic.
Daarna kreeg ik ook interesse in de andere forumcategorieŽn en sindsdien lees ik hier vrijwel elke dag mee.
Aanwezig vanaf 13 september 2003, zat toen nog op de HAVO met een hoop tijd die ik moest invullen. AW was daar een onderdeel van en ik poste toen ook aardig veel, maar het wordt met de tijd toch steeds een beetje minder. Ik lees nog wel veel, maar post niet zoveel meer.

Komt ook omdat ik nu in Firefox niet meer standaard ingelogd sta en het inloggen toch weer 5x klikken is ongeveer. Klinkt niet zoveel werk, maar ben er vaak toch te lui voor big smile smiley
Rolf met een Golf

verstand?
Rolf met een Golf
Ik ben er van deze week! Maar ik kan me voorstellen dat er een groot aantal weer vertrokken is ;-)
Je moet hier over een dikke huid beschikken, omwille wat allemaal prive en openbaar tegen je gezegd wordt.

Als je dat met Autoweek al hebt, raad ik je het FOK!Forum ten zeerste af big smile smiley
Aangemeld in april 2004 (voor my review) en sinds juli 2004 op het forum, eerst korte tijd onder de naam 'Arnoudius' en daarna jarenlang als 'Schapievleesfreak' en sinds een half jaar als 'SVF'
Ik ben benieuwd wanneer de eerste noob zich afvraagd wat deze afkorting betekend!tongue sticking out smiley

In het begin was ik veel actief en af en toe wel eens wat rellerig, en deed ook volop mee aan de VAG discussies over imago e.d. (mijn allereerste topic hier ging ook over Duitse auto's en imago) maar heb dat nu wel een beetje gehad, alles is al eens geweest en heb vaak het gevoel in herhaling te vallen, ook bv in de rubriiek tweedehands (en de meeste diehard-forummers kennen mijn mening inmiddels wel denk ik)

Waar ik nog wel veel actief actief ben is in de knutselhoek, met name bij de wedstrijden.
Ik ben sinds 23 december 2003 geregistreerd hier op het forum...
Ik moest het opzoeken in mijn profiel, want ik had eigenlijk geen flauw benul.

Die 3600 posts vallen dan eigenlijk nog wel mee in een kleine 6 jaar tijd.
Ik kijk wel bijna elke dag hier op het forum, maar post zeker niet elke dag.
Zomer 2003 dus al erg lang. Denk dat ik eerst nog meegelezen hebt zonder te registreren trouwens.

235 was altijd lachen jathumbs up
September 2003, best lang ook al dus, al voel ik me geen lid van het eerste uur. Ik heb wel daarvoor al een tijd dit forum gelezen en na een tijdje pas besloten om me aan te melden.
Geregistreerd sinds: 4 maart 2005 ; veel lezen, soms reageren
Februari 2005, hoogtijdagen van het Offtopic. Inmiddels redelijk veranderd.
februari 2002, dus al eventjes...

Vroegah was alles beter... Toen had je 235 aka Nurburgking, VieVie, Sticknet, Kiamen, en nog heel wat andere gasten met een verhaal... 235 spande toch wel de kroon denk ik.
Rolf met een Golf

Klopt. Die VW-goeroe's die je hier vandaag de dag tegen komt maken het er niet beter op...
Ik alweer sinds 9/11 2001. Juist; die dag ja. Toen nog als HAR, later gewoon met mijn eigen naam, Jorn
Re: Forummers van het eerste uur
21-08-2009 19:29
MCW heeft een eeuwigdurende forumvakantie.

Kijk ook eens bij mij...28-02-2001...da's pas echt het eerste uur...
21-08-2009 19:30
Laatst actief op forum 06-05-2009? En al die posts in de tussentijd. Profiel dus niet helemaal up-to-date.
Ik schrok er zelf wel een beetje van, maar ik heb me geregistreerd op 25 maart 2001. Net als velen echter meer een lezer. In het begin keek ik vaak in de Knutselhoek, maar tegenwoordig meer in andere hoekjes.

Ben een tijdje afwezig geweest, maar nu volg ik het weer dagelijks. Mijn naam is altijd hetzelfde gebleven.
B-Real
Komt ook omdat ik nu in Firefox niet meer standaard ingelogd sta en het inloggen toch weer 5x klikken is ongeveer. Klinkt niet zoveel werk, maar ben er vaak toch te lui voor big smile smiley

Niet moeilijk doen, gewoon bij actieve topics op "recente berichten" klikken en dan ben je automatisch weer ingelogd drinking smiley

Ik dacht dat ik sinds 2004 hier zat, maar dat blijkt 12 januari 2005 te zijn smiling smiley
Niet van het eerste uur, maar wel behoorlijk veel gepost hier op het forum, als ik de cijfers van GH mag geloven draai ik lekker mee, maar lang niet meer in de top10 van 1,5 jaar terug.

Ook mijn tijd wordt inmiddels anders verdeeld, lees nog wel veel op het forum maar post minder. Zeker in de topics die niet 100% mijn interesse hebben. Overigens volg ik het forum elke werkdag, in het weekend minder smiling smiley

Over 3/4 jaar zal het wel helemaal weinig gaan worden 's avonds, want dan zit ik in m'n eigen stekkie, die nu nog in de steigers staat.

Er is sinds 2005 wel een hoop veranderd overigens, inderdaad namen als Anton, MCW etc.. die nu vaker ontbreken. Daarnaast mis ik de echte grote topics die achter elkaar reacties trekken, maar ook het nachtbrakerstopic dat meer stil ligt als geopend grinning smiley
december 2001! al best wel lang dus big smile smiley Niet echt een veelposter maar lees het forum iedere dag!
21-08-2009 19:58
SVF
Ik ben benieuwd wanneer de eerste noob zich afvraagd wat deze afkorting betekend!tongue sticking out smiley
Ik kom er nu achter. Maar ik ben dan ook een noob. big smile smiley
Maar ja....ik weet dan weer dat de derde persoon enkelvoud van betekenen met een t geschreven wordt....betekent dus. big smile smiley

Eerste uur ben ik niet.....31-01-2003
Dus op zich loop ook ik al wel even mee. big smile smiley

Ik ben wel mod van het allereerste uur. Telt dat ook? grinning smiley
Ivanov heeft nummer 2, Jan Renting nummer 3. Denk dat we de winnaar wel gevonden hebben.
13 maart 2002

Cl. en of dat meetelt!thumbs up

Overigens zie ik dat het topic in de verkeerde rubriek staat;-)

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 21-08-2009 20:07 door Cas.
21-08-2009 20:06
Oh ja, dat werkt natuurlijk wel handig, Geelhoed. big smile smiley
Ik blijk bij de eerste 10.000 te horen. big smile smiley
Maar inderdaad....Ivanov wint met 2 vingers in z'n neus! big smile smiley
21-08-2009 20:08
Jan is nummer 6, Geelhoed!

Cas, je hebt gelijk....simsalabim, even naar Autoweek! big smile smiley
Sinds wanneer is dit forum eigenlijk actief?

ik ben sinds 25-06-2001 hier.
21-08-2009 20:17
Rayban
Sinds wanneer is dit forum eigenlijk actief?

ik ben sinds 25-06-2001 hier.
Ruwweg sinds de startdatum van Ivanov, schat ik. big smile smiley
Rolf met een Golf
het verstand vaak op nul zetten

Dat moet voor jou geen probleem zijn.

Sorry inkoppertje.
21-08-2009 20:33
Wie is dan nummer 1???
Dat zal jij dan wel zijn. Kwam je niet op een braakliggend terrein?
Een soort polder waar het veel regende zonder Spar?

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 21-08-2009 20:36 door jan626.
LOL @ MusketieR. Je kunt het niet laten he? big smile smiley
De Schaduw
LOL @ MusketieR. Je kunt het niet laten he? big smile smiley

Was ook informatie die eigenlijk iedereen al wist, dus deze telt niet.
Ach beetje leven in de brouwerij kan geen kwaad. big smile smiley
Maar ik begrijp je punt Jan626.
Hier nog een forummer van het eerste uur. Geregistreerd op 23 maart 2001.

In ruim 8 jaar maar liefst 24 posts gedaan dus zeker meer een lezer smiling smiley
ik meld me ook maar even - augustus 2002.
26 september 2002

Lang genoeg?

Nu ben ik een grote lezer, eigenlijk alleen voor het nieuws en de scoops. Vroeger nog actief geweest in de knutselhoek maar die tijd is voorbij sinds daar extreme regeltjes zijn.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

© 2014 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - RSS - Gebruiksvoorwaarden- Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep