Honda Gear concept

Gepost door JP2010 
Poeh.... daar word ik wel even stil van.. De lijnen van de voorkant doen mij denken aan een Civic II: ronde lampen, vierkante omlijsting.

Zijkant vind ik een beetje afgekeken van de Citroën DS3, vind ik persoonlijk wel wat jammer. Front is wel leuk!
JW01 (vanaf een Appel)
Zijkant vind ik een beetje afgekeken van de Citroën DS3, vind ik persoonlijk wel wat jammer. Front is wel leuk!

Hm, ik ziet dat niet helemaal. Misschien 1 lijn, de C-stijl die bij de DS 3 een halve B-stijl is. Als geheel is het strakken lijnen (Honda) tegenover afgeronde vormen (DS3)

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 17-01-2013 23:22 door Dutch Finnatic.
Re: Honda Gear concept
18-01-2013 11:54
Wauweye popping smiley

Mooiste concept ooit gezien.

In productie nemen Honda!!
18-01-2013 17:56
Live @ Montreal International Auto Show:

Fotogalerij: [www.flickr.com]

Wow, na de Urban SUV nog een geslaagde Honda!
En daar een elektrische aandrijving in thumbs up
Wauw, zie het al helemaal zitten als verre opvolger van de 500!!!
22-01-2013 12:57
British Racing Green
En daar een elektrische aandrijving in thumbs up
Wauw, zie het al helemaal zitten als verre opvolger van de 500!!!

Met 4 uitlaten grinning smiley
Ik hoop, dat ze in de uiteindelijke uitvoering wat glas in de neus weglaten, nét iets teveel van het goede.
30-01-2013 11:39
Ik kan mij de vele welles/nietes niewsberichten van de Fiat 500 nog wel herinneren. Hij gaat er komen... nee toch niet. Uiteindelijk besloot Fiat het toch maar wel te doen, niet zonder succes.

Bij deze Honda heb ik ook dat sterke gevoel dat hier wel over nagedacht word, maar toch maar niet komt: Het blijft bij een concept !

Beste Honda, doe het nou maar, hier krijg je geen spijt van thumbs up

Edit: Nu ik er zo nog eens naar kijk, valt me nog iets op. Zou de Honda Gear niet op zelfde onderstel kunnen passen als de nieuwe Honda Beat?

Ze zeggen dat hij, de Beat, er gaat komen, dan is een co-productie wel zo lucratief smiling smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30-01-2013 11:46 door Meike.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

© 2013 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Abonneren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - RSS - Twitter- Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep