Audi CrossLane Coupé Concept

Gepost door JP2010 
JP2010
Te zien in Parijs. smiling smiley

Ik ben wel benieuwd naar je bron.
[auto.blog.rs]
Hier, bron. Daar ik geen flauw idee heb wat daar staat, weet ik verder niks extra's over de eventuele waarheid van deze concept.
den Voetstuk
[auto.blog.rs]
Hier, bron. Daar ik geen flauw idee heb wat daar staat, weet ik verder niks extra's over de eventuele waarheid van deze concept.

Even door Google Translate gehaald:

Maar vaak werden besproken Audi Q2, kandidaat-leden van Audi Q familie van modellen, en zijn conceptversie in première zal gaan in minder dan zeven dagen, op de Paris Motor Show.

In Parijs zal worden gepresenteerd als Crosslane Coupe Concept, terwijl de definitieve, het productiemodel Audi Q2 omzet moet verschijnen tijdens de 2014e jaar.

Crosslane Audi Coupe Concept is een compacte driedeurs crossover met een targa dak, heeft een electro motor 116KS, en drie-cilinder benzinemotor met 130 pk voor de range extender.

Sinds Q2 in het bereik Duitse fabrikanten nemen een positie onder de Q3-model, en wat basisinformatie eerdere versie van Q2 kost ongeveer 25.000 euro.

Britse tijdschrift Auto Express een aantal maanden geleden schreef dat de seriële Q2 vier zetels hebben, en dat zal in de range van motoren, inclusief zoeken en 1.4L vier turbo benzine en 1.6 TDI diesel.

Ook moet Audi Q2 worden gemaakt op het MQB platform en zal beschikbaar zijn in 2WD en 4WD-versies.
JP2010

Te zien in Parijs. smiling smiley

Niks nieuws onder de zon:
Bestaat er ook een Google translate voor Google translate? Want daar is ook af en toe niet uit te komen he.
Bij die oranje 3 deurs denk ik "eindelijk een minder grof Audi front'.
Hier is de singleframe tenminste van een plesant formaat.
Daewoo-Chevrolet

eye rolling smiley

Was ook mijn gedachte. "He kijk, een Q3 met 2 deuren." Het stomme is dat het waarschijnlijk ook nog wel zou verkopen, puur door het logootje.
Sow, wat is de Q3 lelijk op de laatst geplaatste foto!

Afhangend front wordt wel heel duidelijk zo!

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 25-09-2012 09:41 door Joep83.

Leuk ding, vooral door het Targa-dak. Eindelijk eens iets verrassends van Audi thumbs up
Filmpje:
ttp://www.youtube.com/v/9uuEcVvkMBI
Zowaar weer eens een Audi die ik wel leuk vindthumbs up Hopelijk wordt een eventueel productiemodel een niet al teveel afgezwakt aftreksel.
Live @ Mondial de l'Automobile Parijs:

Meer foto's: [www.auto.cz]
Audi stand: [www.omniauto.it]
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

© 2013 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Abonneren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - RSS - Twitter- Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep