Je eigen auto verzekeren op naam van je ouders: niet zo aantrekkelijk als het lijkt!

Gepost door Redline 
Ik ga trouwens mn aankomende auto (nog minder dan een week) waarschijnlijk lekker op eigennaam verzekeren. En het lijkt erop dat verzekeruzelf.nl het goedkoopst is. Totaalbedrag is dan iets over de 50 euro per maand waarschijnlijk, dat houdt het nog interessant. (bedenk dan wel dat ik dan als 21 jarige pikkie een apparaat van ook 21 jaar oud aan het verzekeren ben, weliswaar met midden motor en achterwiel aandrijving, maar daar wordt niet over gevraagd haha)
En hoe zit het met hun voorwaarden?

Mag je bijvoorbeeld de auto op kosten van je verzekering laten afslepen, ook al rij je tegen een boom en ben je alleen WA verzekerd?

Mag je bij een ongeval in het buitenland op kosten van je verzekering terugreizen of zelfs een overnachting boeken?

Hoe is hun service?

Wie gaat jou helpen bij geschillen met de verzekeraar?

Lage premie is leuk, maar voor een paar euro per maand meer ben ik liever goed gedekt. Dan hang je maar wat minder neon onder je auto.

Maar als je vader een verzekering op belt en zegt: "Deze auto staat op mijn naam, en ik wil em ook op mijn naam verzekeren. Mijn zoon is de hoofdbestuurder." en ze accepteren het, wat is er dan fout aan? Het is gewoon een legale constructie

Hoe naief...

In dit geval zou ik als goed bedoelde raad willen meegeven dat wat je telefonisch van een verzekeringsmaatschappij (of hypotheker of wie dan ook die je een polis kunnen verkopen) te horen krijgt moet negeren! Het gaat er alleen maar om wat uiteindelijk de kleine lettertjes zeggen. Je hoeft echt later niet af te komen met "maar jullie mannetje aan de telefoon zei...".

Groetjes,
Jan
Is misschien wel zo ja. Nou ja, ik ga op eigen naam verzekeren.

BPK schreef:

En hoe zit het met hun voorwaarden?

Mag je bijvoorbeeld de auto op kosten van je verzekering laten afslepen, ook al rij je tegen een boom en ben je alleen WA verzekerd?

Mag je bij een ongeval in het buitenland op kosten van je verzekering terugreizen of zelfs een overnachting boeken?

Hoe is hun service?

Wie gaat jou helpen bij geschillen met de verzekeraar?

Lage premie is leuk, maar voor een paar euro per maand meer ben ik liever goed gedekt. Dan hang je maar wat minder neon onder je auto.

Doe eens normaal met die opmerkingen over 'wat minder neon onder je auto', slaat helemaal nergens op.

Maar welke verzekering raad jij dan aan?
Ik heb ook al het e.e.a. vergeleken op [www.verzekeringssite.nl], maar daar staan maar wat sterretjes en worden namen weggelaten. Heel irritant, want je weet toch niet echt waar je aan toe bent.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 23-01-2007 16:42 door GEpower.
Mijn opmerking over neon slaat niet op jou persoonlijk hoor, ik ken je immers niet.

Slaat wel op het algemene beeld wat ik heb van "jonge" automobilisten. Ze willen zo goedkoop mogelijk verzekeren, zo goedkoop mogelijk tanken, beetje onderhoud minder kan ook wel, etc.
Maar ondertussen wel de meest dure en foute onderdelen aan hun auto hangen, terwijl ze misschien bijzonder slecht verzekerd zijn.

Ga gewoon eens langs een tussenpersoon. Die kan je helpen met adviseren, voor jou een goede mix uitzoeken tussen goede dekking en goede premie.

Door BPK (IP bekend) profiel BPK

Ik zie de premiewinst niet als je een verzekering op naam van mama sluit, met jezelf als regelmatige bestuurder. De premie wordt immers op jouw leeftijd gebaseerd, en zal dus ook meestal gelijk zijn dan wanneer je gewoon de polis op je eigen naam afsluit.

@Redline: regelmatige bestuurder is NIET iemand die MEDE-bestuurder is, of af en toe rijdt.

Regelmatige bestuurder is niets meer en niets minder dan diegene die het MEEST in de desbetreffende auto rijdt.

Als ik dan 'mijn' auto op de naam van mijn ouders heb staan, mijn vader een 2e autoverzekering erbij neemt met mij als regelmatige bestuurder dan is het dus legaal? In dit geval betaal ik wel de hoge premie die hoort bij een 18-jarige leeftijd, maar heb ik toch de 14+-schadevrije jaren waardoor er wel sprake is van een hoge-no-claim korting? Of gaat deze vlieger niet op?
Ik denk het niet.

2e gezinsauto-regeling geldt alleen bij partners onderling, niet bij auto's van kinderen.
Ik krijg wel degelijk korting als 3e gezinsauto. Het gaat alleen om hetzelfde woonadres. Je bent zelf regelmatige bestuurder, kentekenbewijs staat ook op jouw naam, alleen de naam van je vader staat op de groene kaart en bij de verzekering weten ze weer dat jij de regelmatige bestuurder bent.
Ik heb mijn auto van de week verzekerd via Premievoordeel.com verzekerd hun bleken het goedkoopste te zijn en ze regelen alles voor je !

Jammer dat je eerst niet ziet bij welke maatschappij je een offerte aanvraagt maar dit maakt voor mij niet uit het is de goedkoopste en stel dat ik andere voorwaarde wil dan kun je gewoon met ze overleggen wat het handigste is.
Erik B is schuilnaam voor een Voogdje ofzo? Twee posts, twee keer de toko premievoordeel.com promoten???? Bannen!
ik weet het wel bijna zeker. sneu als je zo groot wilt doen en zijn en je dan verlaagt naar zo'n niveau. maar goed, het woord professionaliteit moet je bij Voogd & Voogd spellen en dan begrijpen ze het nog niet. wat een ..... angry smily
Hee bedankt Redline, ik heb hier zeker wat aan..!!

ik ben nog geen beginnend bestuurder, maar zit al wel alles af te zoeken enzo.
Daarbij had ik deze vraag dus ook, want tja; t scheelt inderdaad wel ontzettend!!

Maar wat ik zo lees, en bij mijn verzekeringagent heb nagevraagd weet ik het wel: Zelf verzekeren.

Zeker met de brommer enzo heb ik dan met 18 toch al 2 schadevrije jaren, wat al enorm scheelt..!!

Thanks! En iedreen die het beter weet, doe t maar. Zodra t fout gaat spreken we je wel weer!
Speedlover Schreef:
-------------------------------------------------------
> Erik B is schuilnaam voor een Voogdje ofzo? Twee
> posts, twee keer de toko premievoordeel.com
> promoten???? Bannen!

Nou das onzin ik zit helemaal niet bij Voogd Voogd ik wou alleen maar even zeggen dat ik erg goeie ervaringen heb met premievoordeel.com

Maar het zou me verder een zorg zijn of je je daar verzekerd of niet. Trouwens premievoordeel.com heeft niks met voogd voogd te maken !
Ik rij inmiddels al weer ruim 4 jaar rond met me R19 die op me vaders naam is verzekerd.

In juni ben ik klaar met me studie (HTS) en ben ik van plan na de zomer de 19 in te ruilen voor wat leukers

Een Megané Coupe 2.0 16v moet er komen drinking smiley

Nu ga ik die natuurlijk op me eigen naam verzekeren, ik ben dan 22 en bijna geen beginnend bestuurder meer.

Kan ik bij de verzekering opgeven dat ik 4 jaar schade vrij heb gereden en daarmee een no-claim start afdwingen?

Of is het misschien nog beter te wachten tot ik 23 ben (December) of tot volgend jaar april wanneer ik me rijbewijs 5 jaar heb en dus geen beginnend bestuurder meer ben.

Wie weet raad smiling smiley
@adinsx: als je dit topic nou eens goed leest angry smily dan had je geweten dat je nu dan wel premievoordeel hebt gehad de afgelopen 4 jaar maar dat je nu dus alsnog de .... bent en TERECHT! Wees blij dat je geen schade hebt gereden.
Wanneer gaat de premie eigenlijk wat omlaag? Ik ben nu 20, heb mijn Golf 1.3 bijna een jaar en betaal nog steeds €45,- per maand voor de verzekering. Wanneer kan ik een premieverlaging verwachten? smiling smiley
Ik zit nu al dik 1 jaar in de verzekering (op mijn eigen naam), heb dikke premies betaald voor de Honda, BMW en nu de Nissan, maar wel 1 schadevrij jaar en bijbehorende korting (10%).
Barri
Wanneer gaat de premie eigenlijk wat omlaag?
Normaliter na ieder heel schadevrij jaar. Dus niet (per se) aan het eind van een kalenderjaar, maar per 'echt jaar', dus bijvoorbeeld van juni 2006 tot juni 2007. Er is echter ook een verzekeringsmaatschappij die in schadevrije jaren rekent (dus na iedere schadevrij maand minder premie), maar ik weet even niet welke maatschappij dat is.
Manospeed
Ik zit nu al dik 1 jaar in de verzekering (op mijn eigen naam), heb dikke premies betaald voor de Honda, BMW en nu de Nissan, maar wel 1 schadevrij jaar en bijbehorende korting (10%).
Goed bezig Manospeed. thumbs up En buiten het voordeel van de schadevrije jaren hoef je je ook geen zorgen te maken over de aansprakelijkheid. Ik weet best dat er veel mensen zijn die hun auto op hun ouders naam verzekeren zonder zich zorgen te maken over de mogelijke gevolgen, maar ik denk dat ik er niet gerust over zou zijn. Ik slaap beter met de polis op mijn eigen naam. smiling smiley
ach, ik kon mn buurman ook niet overtuigen. Zijn zoon wil misschien een auto kopen, en die op naam van zn ouders zetten.

ik : 'stom idee' (dat is een samenvatting winking smiley)
buurman : 'ja, maar hij mag toch ook in mijn auto rijden, en die staat toch ook niet op zijn naam ?'
ik : 'da's heel wat anders. ten eerste is dat geen fraude...'
buurman : 'wat hij wil toch ook niet, hoor.... en ik ben basisschooleraar in groep zes, dus ik weet alles, dus ik heb gelijk...' (wederom, dat is samengevat. Die reactie ben ik gewend van 'm. De student heeft t natuurlijk fout als de leraar wat anders beweerd he winking smiley)

toen heb ik t maar laten zitten...

(ps. zelf heb ik alweer bijna drie jaar mn auto zelf verzekerd, met dus ook 3 schadevrije jaren. Als je je verzekering niet zelf kan betalen, ga je maar met de bus.)
redline jij werkt bij een verzekringsmaatschappij.\

Wat een verhaal. Als je vader eerste bestuurder is en je zoon tweede wat gebeurt er dan. Als tweede bestuurder ongeluk maakt wordt niet betaald......gek voor woorden. Kijk maar goed naar welk verzerking je gaat. De een betaald wel en de ander niet ....check your polis sman
Als de zoon werkelijk tweede bestuurder is (d.w.z.: als hij minder met de auto rijdt dan zijn vader) dan wordt er gewoon uitgekeerd.
@Barbatruc: en ik werk bij een makelaar in assurantien, what's your point? jij bent operationeel manager, dus?
Gewoon op het aanvraagformulier vermelden dat de zoon de ''regelmatige bestuurder'' is...maar dat kan natuurlijk niet bij alle auto's
Ik rij lekker mijn (WA+inzittendenverzekering) KM's op mijn eigen naam, en betaal dan maar de volle mep (inmiddels -10%)
Maar wat Redline al zei, ik weet in ieder geval zeker dat ik volledig gedekt ben.
Wanneer je de leeftijd hebt dat je, na een aantal jaren de auto op naam van moeders te hebben verzekerd, zelf de auto gaat verzekeren, ben je vaak een aantrekkelijke nieuwe klant voor maatschappijen. Mensen gaan dan op zichzelf wonen of een huis kopen e.d. Een maatschappij kan dan vaak op korte termijn meerdere "verzekeringsprodukten" aan je slijten. Daarom kun je vaak met een aardige no-claim korting starten. Dan heb je nauwelijks verlies ten opzichte van wanneer de auto van begin af aan op je eigen naam stond. Kwestie van shoppen. Een goede tussenpersoon kan dan wonderen doen.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 15-06-2007 12:51 door topless.
Inmiddels staat me 19 alweer ruim 4 jaar op me vaders naam.
Ik sta niet als rechmatige bestuurder aangekaart.

eind dit jaar wil ik een clio sport gaan kopen, echter komt deze natuurlijk wel op me eigen naam.

Nu hoorde ik dat met een beetje shoppen het best mogelijk is om schadevrije jaren mee te nemen.
Bijvoorbeeld: "ik heb redelijk wat in verschillende auto's gereden, van me vader / moeder etc.."

Zou de verzekering hiermee akkoord gaan en je een aantal schadevrije jaren toewijzen?
Telt de "brommer" tijd ook mee? drinking smiley

Overigens zat ik er laats inderdaad aan te denken, wat als er iets gebeurd.....

ik gebruik de auto hoofdzakelijk momenteel vanwege me afstudeerplek in de buurt hoef ik niet meer met OV.
Stel er gebeurd wat en de verzekering gaat onderzoek doen.
Buurt onderzoek etc.. Ik betaal de belasting aan me ouders per 3 maanden.
Dit gaat per bank.

Ga ik dan dus een probleem hebben? drinking smiley

En dan nog iets.. ik keek zo straks op de autoverzekering calculator van Interpolis.
Nu is het zelfs duurder om me
R19 1.4 (1990)te verzekeren als een
Clio 2.0 16v sport (2001) eye popping smiley

Hoe kan dit dan? confused smiley
Adinsx, je kunt inderdaad een probleem hebben. Bij een ernstige aanrijding ben je het haasje.

Als je je volgende auto op je eigen naam gaat verzekeren, dan kun je beter niets zeggen over het feit dat je al jarenlang rondrijdt in een auto die niet op jouw naam staat. Ten eerste maakt dat geen goede indruk en ten tweede is het nog maar de vraag of dat je schadevrije jaren gaat opleveren. Sowieso zul je wel wat korting krijgen omdat je geen 18 meer bent en al een paar jaar je rijbewijs hebt.

Dat de Renault 19 duurder is, dat komt omdat hij meer weegt. Het klinkt misschien raar, maar het gewicht van de auto is een van de belang- rijkste factoren voor het bepalen van de WA-premie. Daarom is een oude zware auto in de verzekering duurder dan een jonge lichte auto.
Redline Schreef:
> Adinsx, je kunt inderdaad een probleem hebben. Bij
> een ernstige aanrijding ben je het haasje.

Dat valt vaak wel mee
@adinsx: brommerjaren (voor zover op jouw naam verzekerd) tellen volgens mij wél mee.

PS: geslaagd? winking smiley
adinsx Schreef:
> Inmiddels staat me 19 alweer ruim 4 jaar op me
> vaders naam.
> Ik sta niet als rechmatige bestuurder aangekaart.

Dan kan je dus ook geen problemen krijgen. De auto staat op je vaders naam EN is op je vaders naam verzekerd. Dan is de auto feitelijk gezien dus van hem. Dat jij er regelmatig in rijdt is geen probleem, dat mag volgens de wet.

Het punt is dat je niet een auto op je eigen naam moet zetten en hem op je vaders naam verzekeren, dan krijg je problemen. Begrijp ik dat goed zo?eye rolling smiley
Redline Schreef:
> Dat de Renault 19 duurder is, dat komt omdat hij
> meer weegt. Het klinkt misschien raar, maar het
> gewicht van de auto is een van de belang- rijkste
> factoren voor het bepalen van de WA-premie. Daarom
> is een oude zware auto in de verzekering duurder
> dan een jonge lichte auto.

hier zit je behoorlijk fout.

De 19 weegt 932 kg (64 euro p/m wegenbelasting)

De clio 2.0 16v sport weegt 1010kg. Dus 1 klasse hoger 81euro p/m wegenbelasting

Tevens lijkt mij de clio veel meer een gevaarlijke auto.
172 pk tegen over 58 nu. drinking smiley
220km/u top tegen over 160 nu.

Waar zit dan het verschil? confused smiley

15-06-2007 14:00Gepost door: De Student (IP gelogd)
@adinsx: brommerjaren (voor zover op jouw naam verzekerd) tellen volgens mij wél mee.

PS: geslaagd?

Als brommerjaren meetellen dan komen er 2 bij big smile smiley

Komende donderdag mag ik me scriptie toelichten/verdedigenthumbs up
Dus donderdag rond half 12 weet ik het big smile smiley of ik me Autotechnisch Ingenieur mag gaan noemen drinking smiley

Gepost door: R.E.N.A.U.L.T (IP gelogd)
adinsx Schreef:
> Inmiddels staat me 19 alweer ruim 4 jaar op me
> vaders naam.
> Ik sta niet als rechmatige bestuurder aangekaart.

Dan kan je dus ook geen problemen krijgen. De auto staat op je vaders naam EN is op je vaders naam verzekerd. Dan is de auto feitelijk gezien dus van hem. Dat jij er regelmatig in rijdt is geen probleem, dat mag volgens de wet.

Het punt is dat je niet een auto op je eigen naam moet zetten en hem op je vaders naam verzekeren, dan krijg je problemen. Begrijp ik dat goed zo?

De auto staat inderdaad op me vaders naam en is daarop verzekerd.
Ik rij hoofdzakelijk in de auto (zelf gekocht voor 20 euro) alleen betaal niet de verzekering (doen me ouders) alleen wel de benzine en belasting (maak ik over)

Maar zou ik inderdaad geen problemen kunnen verwachten?
Dit omdat de auto verzekererd is op een persoon die niet in de risico groep valt, en dus minder betaald. Terwijl ik er hoofdzakelijk in rij.

Wie biedt uitkomst big smile smiley
@adinsx; die Clio is inderdaad zwaarder, dat verbaast me. Tja, dan weet ik het ook niet. Het lijkt me dat het een foutje is. De Clio heeft een hoger gewicht, heeft een hogere nieuwprijs, een grotere motor, meer motorvermogen. Kortom: hij zou gewoon een hogere verzekeringspremie moeten hebben dan de Renault 19. Weet je zeker dat er geen foutje is gemaakt? (Bijvoorbeeld de ene inclusief no-claim vergeleken met de andere exclusief no-claim)
R.E.N.A.U.L.T
"Regelmatig in rijden" is hier een understatement. Het is feitelijk zijn eigen auto, dus hij rijdt er veel vaker in dan zijn vader (zoals hierboven staat "ik rijd hoofdzakelijk in de auto"winking smiley en daarom mag het niet. Degene die er het meest in rijdt moet namelijk ook degene zijn op wiens naar de polis staat en dat is hier niet het geval.
@ Redline,

Ik zal nogmaals die configurator doen.

Het is inderdaad erg raar dit verschil...
De berekening van me

R19
1.4
1990
300.000km
58pk

op basis van minder als 12.000 km/j
4 schadevrije jaren.

WA-dekking        € 535,32 p.jr.
WA Beperkt Casco  € 651,39 p.jr.
WA Casco          € 757,16 p.jr.

De berekening van me volgende auto
Renault
Clio
2.0 16v sport
2001
172pk

WA               € 524,41 p.jr. 
WA Beperkt Casco € 731,70 p.jr.     
WA Casco         € 1.150,80 p.jr.

Heel erg raar dit, want nu klopt het dus wel confused smiley

Heb ik dan toch iets verkeerd ingevuld?
Of alleen naar WA gekeken winking smiley

Wel een slomp geld zeg big smile smiley blij dat ik het nu niet betaal drinking smiley

Maarja, over weekje klaar met me HTS dus van aan het werk en komt het geld binnen big smile smiley

Redline bedankt voor de uitlegthumbs up je had het goed smiling smiley
Valt wel mee als je langer je rijbewijs hebt zoals ik..........................grinning smiley
Ik betaalde het eerste jaar €1.500 voor een WA-verzekering. drinking smiley Kost wat, maar dan heb je ook wat. winking smiley
Ik betaal iets van 700 euro all-risk...........................
jezus 1500 euro voor alleen WAconfused smiley

wat een gek big smile smiley

Trouwens zou het wel verstandig zijn om dit op internet te zetten?
Dat van auto op andere naam?smiling smiley
niet dat verzekering dat gaat controlere ofzo?smiling smiley
Adinsx, je kunt het voor de zekerheid weghalen, maar ik denk niet dat het nodig is. Internet is zo groot dat de kans erg klein is dat jouw verzekeraar nu zit mee te lezen. Bovendien zeggen mensen de gekste dingen op internet. Als ik nu vertel dat ik vanmiddag 300km/h op de A27 reed, dan staat ook niet morgen de politie op de stoep om mijn rijbewijs in te vorderen. Zoiets moeten ze dan eerst echt kunnen aantonen, met alleen een uitspraak op internet kunnen ze niets.
Waar het eigenlijk allemaal om draait is kansberekening, eigenlijk dus niks anders dan verzekeringsmaatschappijen ook doen.

Hoe groot is de kans dat er iets gebeurt waardoor jij of iemand anders invalide raakt door jou toedoen?
Dit weeg je af tegen de kosten die je zult besparen als de verzekering op je ouders naam zet.

Tevens ben ik van mening als men wil voorkomen dat jeugdigen in 'te snelle' auto's rijden dit een wettelijke afspraak moet zijn. Dat je bijvoorbeeld onder de 24 niet meer dan 100PK mag rijden, iets in die geest. Waarom dit men eigenlijk niet doet is een me raadsel. Want juist zullen deze mensen, die nu op eigen naam niet verzekeren kunnen, per definitie moeten frauderen om hem alsnog te kunnen verzekeren.

Verzekeringsmaatschappijen zijn natuurlijk oost-Indisch blind voor dit verschijnsel, want als het wel goed gaat (dus zonder brokken) zijn zij degene die er rijk van worden. Omgekeerde fraude om het zomaar te zeggen.

Persoonlijk denk ik dat je dit in het juiste perspectief moet plaatsen. TS heeft een bangmakend stukje geschreven over 'wat er zou kunnen gebeuren'. Als je oud genoeg bent om een auto te rijden ben je ook oud genoeg om zelf in te schatten of je hiermee een groot risico loopt.
Even een vraagje:

Hoe zit het met een oldtimer? Als je een oldtimer allrisk wilt verzekeren moet je een tweede auto op naam hebben staan. Wanneer dit niet het geval is wordt de oldtimer bijna altijd op de vader of moeders naam gezet.
Rob
Sorry maar ik snap het niet echt, mijn moeder heeft een Focus daar heb ik nog nooit een cent aan betaald (behalve diesel) en die auto is ook absoluut niet van mij. Alleen van de 40.000 gereden kms heb ik er 35.000 km mee gereden. Ik mag hem dus altijd gebruiken! Hulde

Dus omdat ik het meeste met de auto rij, die uiteindelijk niet van mij is zou de Focus dus op mijn naam moeten? Waardoor de auto in principe mijn eigendom wordt.

Of moet ie dan verzekerd worden op mijn moeders naam met mij als hoofdsbestuurder, hoe werkt dat nou precies?

----
Het brengt natuurlijk een risco mee, verzekeren op je ouders naam. Maar het verschil in prijs vind ik buiten proporties, als je het tegen de andere factoren op weegt.

Voorbeeld:
20 jaar geen schade vrije jaren opgebouwd. BMW 325i e36. Krijg ik al niet verzekerd bij de meeste maatschappijen. Te hoge nieuwwaarde, te veel vermogen, blabla Bij FBTO kon ik toen WA verzekeren 130 euro per maand! Op mijn pa zijn naam nog geen 25 euro in de maand.! Dat heeft niks meer met een beetje geld besparen te maken zoals ik het zie. Zou deverzekering 50 euro p.m. zijn had ik het er voor over gehad. Maar 105 euro per maand extra vind ik te gek.
Tip: ga eens naar www.premievoordeel.com, die hebben nu ook zo'n speciale autoverzekering zonder b/m korting. Je hoeft dus niet 15 schadevrije jaren te hebben om goedkoop uit te zijn voor je autoverzekering.

Dat betekent dat je de auto niet onnodig op je ouders naam hoeft te zetten om goedkoop uit te zijn.
Dus omdat ik het meeste met de auto rij, die uiteindelijk niet van mij is zou de Focus dus op mijn naam moeten? Waardoor de auto in principe mijn eigendom wordt

Helemaal niet. De auto hoeft niet op je naam te komen, alleen de verzekering. Die praten ook niet van bezitter maar van hoofdbestuurder, degene die hem het meest gebruikt dus.

. Maar het verschil in prijs vind ik buiten proporties, als je het tegen de andere factoren op weegt

Het verschil in prijs is gebaseerd op het risico dat de verzekering loopt met beginnende bestuurders. De andere factoren zijn voornamelijk dat de verzekering zich terugtrekt als jij brokken maakt en je je hele leven (in een slecht geval) voor hoge kosten staat!

Groetjes,
Jan
Sjaak Trekhaak Schreef:
> Tip: ga eens naar www.premievoordeel.com, die
> hebben nu ook zo'n speciale autoverzekering zonder
> b/m korting. Je hoeft dus niet 15 schadevrije
> jaren te hebben om goedkoop uit te zijn voor je
> autoverzekering.
>
> Dat betekent dat je de auto niet onnodig op je
> ouders naam hoeft te zetten om goedkoop uit te
> zijn.

Looptijd van 1 jaar, dus 130 euris per maand gemiddeld
Product Premie BM Polisvw SCHD

Autoverzekering € 1275 35% 100%

Autoverzekering € 1355 0% 93%

Autoverzekering € 1428 0% 100%

Mooi goedkope link eye rolling smileybig smile smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26-09-2007 18:35 door Harry de Beuker.
Sjaak Trekhaak Schreef:
> Tip: ga eens naar www.premievoordeel.com, die
> hebben nu ook zo'n speciale autoverzekering zonder
> b/m korting. Je hoeft dus niet 15 schadevrije
> jaren te hebben om goedkoop uit te zijn voor je
> autoverzekering.
>
> Dat betekent dat je de auto niet onnodig op je
> ouders naam hoeft te zetten om goedkoop uit te
> zijn.
Gepost door: Harry de Beuker (IP gelogd
Looptijd van 1 jaar, dus 130 euris per maand gemiddeld
Product Premie BM Polisvw SCHD

Autoverzekering € 1275 35% 100%

Autoverzekering € 1355 0% 93%

Autoverzekering € 1428 0% 100%

Mooi goedkope link

Das een jaarpremie mag ik hopen... Maar wat bedoel je met die 100% en 35%?
Ik heb toevallig gisteren ook me auto daar verzekerd. Alles prima geregeld! Misschien doe ik de rest van me verzekeringen ook via hun want ze zijn wel erg goedkoop, goeie voorwaarden en alles word voor je geregeld...
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

Klik hier om in te loggen

© 2014 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - Gebruiksvoorwaarden - RSS - Partners- Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep