Michel1975: DIS vroeger noemde men het MPS, van SEC tot 626
 | Wauw zeg, een Bluemotion uit schuldgevoel voor het milieu omwille van de SEC?
|
 | Quote Michel1975
Dan de Volkswagen Polo Bluemotion Maar ik vind hem nog mooi ook
Dat vind ik van de Smart ook die ik kocht voor mijn Eega.............................
|
 | De Benx is wel heel erg mooi!! Zo zie je ze maar erg weinig rijden. Te weinig? Misschien niet, blijft het wel lekker exclusief.
|
 | wat een bak zeg, dat ding. die mercedes, nog nooit van gehoord, maar WAUW 
nou ja, en die polo, je mist er niks aan, het rijdt erg goed, zit goed in elkaar, en is erg zuinig. het is een goede auto, en idd, hij is absoluut niet lelijk.
ik zou hem nooit kopen, maar het is een goede auto.
|
 | Blijft een klasbak, die 500. Maar mijn mening was jou al een jaar of wat bekend.
Die 626.
De tering.
|
 | Quote Dionysus
Blijft een klasbak, die 500. Maar mijn mening was jou al een jaar of wat bekend.
Die 626.
De tering.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 06-10-2012 23:45 door michel1975.
|
 | Quote Nissan GT-R, awesome
wat een bak zeg, dat ding. die mercedes, nog nooit van gehoord, maar WAUW  nou ja, en die polo, je mist er niks aan, het rijdt erg goed, zit goed in elkaar, en is erg zuinig. het is een goede auto, en idd, hij is absoluut niet lelijk. ik zou hem nooit kopen, maar het is een goede auto. Ik heb hem ook niet gekocht. Dat heeft mijn baas gedaan .
Maar zonder dollen ik vind het echt een prima auto. Misschien wat klein maar dat heeft niets met de auto te maken maar alles met het formaat A/B segment.
Wel leuk te lezen dat je de Benz helemaal niet kent. Voel me opeens oud .
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07-10-2012 22:48 door michel1975.
|
 | haha, ben ook pas 17, dus de wereld van auto's heeft nog genoeg geheimen. en die kan ik allemaal nog gaan ontdekken
|
 | Lekker gevarieerd wagenpark. Hou ik wel van.
Mazda en Polo doen mij niet zoveel, maar die SEC zeker wel. Wat een prachtbak, helemaal als hij origineel is.
|
 | Inderdaad een heel fraai gelijnde auto, die Mercedes SEC. 
|
 | Vindt die mercedes egt stoer model en ziet er nog goed uit ,Doet me denken aan zo'n dictator auto!
|
 | Quote Jordan Vd Heide
Doet me denken aan zo'n dictator auto!
En dat vind je stoer? 
|
 | Quote Michel1975
Voel me opeens oud
Als je nick je geboortedatum is..troost je dan ben ik ouder.................... Maar even over de Peauleau, ik heb in een 3cil diesel gereden (het vorige model) maar wat een klein berggeitje en dan nog met een gezin van 4 en 2 koffers gewoon gaan.............
|
 | Ik vind die polo ook mooi hoor, nette auto's. 
|
 | Quote JW01 (vanaf een Appel)
Quote Jordan Vd Heide
Doet me denken aan zo'n dictator auto!
En dat vind je stoer?  Ik vind een 600 Pullman ook wel stoer Denk dat je hem zo moet opvatten
Quote Joël D.
Lekker gevarieerd wagenpark.  Hou ik wel van. Mazda en Polo doen mij niet zoveel, maar die SEC zeker wel. Wat een prachtbak, helemaal als hij origineel is. 626 doet mij ook niets maar is wel retepraktisch Want vooruit te branden is dat hok niet maar daarom rijdt mijn vrouw er ook in.
Quote Icebrain
Quote Michel1975
Voel me opeens oud
Als je nick je geboortedatum is..troost je dan ben ik ouder....................  Maar even over de Peauleau, ik heb in een 3cil diesel gereden (het vorige model) maar wat een klein berggeitje en dan nog met een gezin van 4 en 2 koffers gewoon gaan.............  Deze mocht met krap 500 km op de teller volgeladen met een vouwcaravan erachter naar Zuid-Frankrijk en gewoon gaan. Nick is idd. geboortejaar. Wel grappig voel me hardstikke jong maar merk aan steeds meer zaken dat ik toch echt ouder word. Helemaal als je dit soort antwoorden krijgt. 
@ Def jouw Jag mag er ook zijn.
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 08-10-2012 22:39 door michel1975.
|
 | Quote michel1975
Quote Nissan GT-R, awesome
wat een bak zeg, dat ding. die mercedes, nog nooit van gehoord, maar WAUW  nou ja, en die polo, je mist er niks aan, het rijdt erg goed, zit goed in elkaar, en is erg zuinig. het is een goede auto, en idd, hij is absoluut niet lelijk. ik zou hem nooit kopen, maar het is een goede auto.
Wel leuk te lezen dat je de Benz helemaal niet kent. Voel me opeens oud  .
ik ben 16 en ik ken hem wel Gave bak. Mooi dat hij zo origineel is. Ik vind de polo ook wel mooi. Als ik een auto in het B-segment zou moeten kopen, zou het ook een polo worden waarschijnlijk. En die mazda. Tja. Mooie uitvoering, maar daar houdt het dan ook wel mee op
|
 | Quote michel1975Wel leuk te lezen dat je de Benz helemaal niet kent. Voel me opeens oud  .
Moet je voorstellen dat de jeugd nu in Nederland enkel alleen a labeltjes kent. Die weten straks niet eens dat er ook 6,8 of 12 cilinders bestaan. Deze hebben een poster van een Prius / opel ampere boven hun bed. (als ze dat al hebben tegenwoordig, want een auto is fout, vies en slecht)
|
 | Quote Gullwing
Quote michel1975Wel leuk te lezen dat je de Benz helemaal niet kent. Voel me opeens oud  .
Moet je voorstellen dat de jeugd nu in Nederland enkel alleen a labeltjes kent. Die weten straks niet eens dat er ook 6,8 of 12 cilinders bestaan. Deze hebben een poster van een Prius / opel ampere boven hun bed. (als ze dat al hebben tegenwoordig, want een auto is fout, vies en slecht)
goh nou niet lullig gaan doen he? ik zeg alleen dat ik deze auto niet ken, dat wil niet zeggen dat ik niet weet dat er merken als Aston-Martin, Ferrari, Lamborghini, Maserati, Alfa-Romeo, Pagani, Lotus, Mclaren, Mercedes AMG, Caterham, Ginetta, en ga zo maar door bestaan.
boven mijn bed hangt een poster van een Nissan GT-R, een Lamborghini Aventador en Reventon, een A-M DBS, en een Renault F1 uit 2008. in de kast is het langzaamste model een Renault 4, 16, en Laguna, Kangoo, en clio. de rest heeft een V6 of hoger (als echt model)
Prius? houd alsjeblieft op. ik ben en blijf een petrolhead, dus als ik dan een auto niet ken, wil dat nog niet zeggen dat ik alleen het 0 en 14% bijtellings segment ken.
|
 | Geen C3 ? 
|
 | Die SEC is geweldig! Prachtig model en nog origineel Nederlands ook! De Polo vind ik wat minder (eigenlijk alleen de motor), maar ik herken zeker dat de lage bijtelling wat meer ruimte schept voor een hobby-auto. En die Mazda, sja... Ruim, en met lederen bekleding. Dat laatste moet misschien wel de USP zijn voor dit exemplaar. Waarom overigens de caravan achter de Polo en niet achter de 626?
|
 | Quote Barri
Die SEC is geweldig! Prachtig model en nog origineel Nederlands ook! De Polo vind ik wat minder (eigenlijk alleen de motor), maar ik herken zeker dat de lage bijtelling wat meer ruimte schept voor een hobby-auto. En die Mazda, sja... Ruim, en met lederen bekleding. Dat laatste moet misschien wel de USP zijn voor dit exemplaar. Waarom overigens de caravan achter de Polo en niet achter de 626? Hij heeft ook achter de 626 gehangen. Sterker nog bijna 3 jaar geleden wisselde ik van baan en daar zat geen leaseauto bij. Mijn vrouw reed in een Seicento en deze heeft toen kortstondig als familieauto gediend . Vlak voor de vakantie heb ik speciaal de Mazda gekocht als 'tussen'auto om de vouwcaravan te trekken. Na de vakantie zou ik hem weer wegdoen. Alleen de auto beviel dusdanig en de veiligheid van een Seicento liet toch wel wat te wensen over. Daarop hebben we de Seicento weggedaan en de 626 als tweede (derde) auto gehouden. De Polo kan de vouwcaravan prima trekken en Nederlander als we waren was de keus tussen een zuinige diesel met tankkaart en een eigenlijk best zuinige 626. Die keus was niet heel moeilijk. Dus vandaar.
Nu voldoen beide auto's niet meer als trekauto tenzij we de vouwcaravan voor een weekendje pakken want ze trekken helaas geen Tabbert
Quote Nissan GT-R, awesome
Quote Gullwing
Quote michel1975Wel leuk te lezen dat je de Benz helemaal niet kent. Voel me opeens oud  .
goh nou niet lullig gaan doen he? ik zeg alleen dat ik deze auto niet ken, dat wil niet zeggen dat ik niet weet dat er merken als Aston-Martin, Ferrari, Lamborghini, Maserati, Alfa-Romeo, Pagani, Lotus, Mclaren, Mercedes AMG, Caterham, Ginetta, en ga zo maar door bestaan. boven mijn bed hangt een poster van een Nissan GT-R, een Lamborghini Aventador en Reventon, een A-M DBS, en een Renault F1 uit 2008. in de kast is het langzaamste model een Renault 4, 16, en Laguna, Kangoo, en clio. de rest heeft een V6 of hoger (als echt model) Prius? houd alsjeblieft op. ik ben en blijf een petrolhead, dus als ik dan een auto niet ken, wil dat nog niet zeggen dat ik alleen het 0 en 14% bijtellings segment ken. Wat Gullwing denk wil zeggen is dat er 'vroeger' niet naar een cylinder meer of minder werd gekeken. Hooguit tijdens de oliecrisis destijds. Maar tegenwoordig is het bijna alleen nog maar A-label wat de klok slaat(Even gechargeerd maar daar komt het denk op neer. Correct me if I'm wrong Gullwing).
|
en Nederlander als we waren was de keus tussen een zuinige diesel met tankkaart en een eigenlijk best zuinige 626. Die keus was niet heel moeilijk. Dus vandaar.
dat vermoeden had ik al! 
Vlak voor de vakantie heb ik speciaal de Mazda gekocht als 'tussen'auto om de vouwcaravan te trekken.
Haha, mooi!
|
 | Quote michel1975
Quote Barri
Die SEC is geweldig! Prachtig model en nog origineel Nederlands ook! De Polo vind ik wat minder (eigenlijk alleen de motor), maar ik herken zeker dat de lage bijtelling wat meer ruimte schept voor een hobby-auto. En die Mazda, sja... Ruim, en met lederen bekleding. Dat laatste moet misschien wel de USP zijn voor dit exemplaar. Waarom overigens de caravan achter de Polo en niet achter de 626?
Hij heeft ook achter de 626 gehangen. Sterker nog bijna 3 jaar geleden wisselde ik van baan en daar zat geen leaseauto bij. Mijn vrouw reed in een Seicento en deze heeft toen kortstondig als familieauto gediend  . Vlak voor de vakantie heb ik speciaal de Mazda gekocht als 'tussen'auto om de vouwcaravan te trekken. Na de vakantie zou ik hem weer wegdoen. Alleen de auto beviel dusdanig en de veiligheid van een Seicento liet toch wel wat te wensen over. Daarop hebben we de Seicento weggedaan en de 626 als tweede (derde) auto gehouden. De Polo kan de vouwcaravan prima trekken en Nederlander als we waren was de keus tussen een zuinige diesel met tankkaart en een eigenlijk best zuinige 626. Die keus was niet heel moeilijk. Dus vandaar. Nu voldoen beide auto's niet meer als trekauto tenzij we de vouwcaravan voor een weekendje pakken want ze trekken helaas geen Tabbert  Quote Nissan GT-R, awesome
Quote Gullwing
goh nou niet lullig gaan doen he? ik zeg alleen dat ik deze auto niet ken, dat wil niet zeggen dat ik niet weet dat er merken als Aston-Martin, Ferrari, Lamborghini, Maserati, Alfa-Romeo, Pagani, Lotus, Mclaren, Mercedes AMG, Caterham, Ginetta, en ga zo maar door bestaan. boven mijn bed hangt een poster van een Nissan GT-R, een Lamborghini Aventador en Reventon, een A-M DBS, en een Renault F1 uit 2008. in de kast is het langzaamste model een Renault 4, 16, en Laguna, Kangoo, en clio. de rest heeft een V6 of hoger (als echt model) Prius? houd alsjeblieft op. ik ben en blijf een petrolhead, dus als ik dan een auto niet ken, wil dat nog niet zeggen dat ik alleen het 0 en 14% bijtellings segment ken.
Wat Gullwing denk wil zeggen is dat er 'vroeger' niet naar een cylinder meer of minder werd gekeken. Hooguit tijdens de oliecrisis destijds. Maar tegenwoordig is het bijna alleen nog maar A-label wat de klok slaat(Even gechargeerd maar daar komt het denk op neer. Correct me if I'm wrong Gullwing).
dat weet ik ook wel. toch denk ik dat je als petrolhead/ autofanaat toch minimaal een Twingo RS wil, of iets uit dat segment. en als je auto's niet als hobby hebt, maar autorijden wel leuk vindt. misschien dan wel, ja, maar dan gaan we denk ik meer in de richting van de Polo blueGT. en als je auto's niks vindt, maar het milieu wel. ja dan hangt er een paard, want dat elektrische spul is stukken vervuilender dan jouw Mercedes.
|
|