Wat voor dakdragers moet ik kopen (Alfa 156)
 | Beste lezers,
Ik vind het heerlijk om auto te rijden en dat doe ik dan ook graag, normaal ga ik altijd met mijn vrouw op vakantie naar een mooie bestemming.. Maar we hebben nu een kleine en we hebben hem liever nog niet in het vliegtuig. Wij hebben daarom besloten naar het Gardameer op vakantie te gaan..
We zitten nu alleen met een klein probleem, nouja probleem ik ben er nog niet helemaal uit.. Ik rij zelf een Alfa Romeo 156... Nu neem ik mijn golf spullen ook mee omdat ik van een kennis heb gehoord dat er vlak naast het Gardameer een mooie golfbaan is.. Van mijn schoonvader hebben wij een oude dakkoffer gekregen die wij mochten lenen..
Nu is het volgende ons probleem.. Bij een dakkoffer heb je ook dakdragers nodig.. Nou heb ik even gezocht en vond ik hier dakdragers.. Alleen deze zijn net boven de 100 euro.. Maar ik vroeg me af of ik niet beter dakdragers bij de officiële Alfa Romeo dealer kon kopen.. Vooral ivm de veiligheid, ik heb er geen zin in dat ik dit verkeerd monteer en mijn koffer straks in Zwiterserland op de weg ligt..
Ik hoor graag jullie advies, overdrijf ik of kan ik beter wat meer besteden... ( Ik had al naar de website gebeld, maar die zeiden natuurlijk dat er niks kon gebeuren.. Dit zou ik alleen ook bij mijn eigen product zeggen als ik wat verkoop...)
Sportieve groet,
Melvin
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11-06-2012 21:48 door Mabb.
|
 | Help? Wat moet ik doen?
Je hebt zeker hulp nodig, in het formuleren van topictitels, daar ben je absoluut geen ster in. Geen hond weet waar het over gaat.
Maak een titel die op het topic slaat.
|
 | Bij de dealer ben je alleen maar duurder uit omdat het nieuw is.
156 SW? 
|
 | Ga eens kijken of er op het Alfaforum e.d. dakdragers te vinden zijn, plaats desnoods een 'gezocht'. Op Marktplaats krijg je trouwens ook voldoende treffers op 'dakdragers alfa 156'. Golfspullen ter plaatse huren is zeker geen optie?
|
 | Bedankt voor de tips! Ik heb de titel gewijzigd.. Nee ik heb mijn eigen mooie golfset, en ik weet nooit wat ik van de italiaanse golfspullen kan verwachten.. Bedankt voor het meedenken, ik zal even op marktplaats kijken..
|
 | Ik denk dat ie niet gek is?
|
|