Audi R8 4.2 V8 Milltek - update *VIDEOSHOOT met Aston Martin DBS*

Gepost door PassionWithoutLimits 
Allen,

Sommigen hier kennen mij al wel, ik ben die forumgebruiker die sinds 2004 aangemeld is op dit forum, in Duitsland woont en met de regelmaat van de klok een andere auto koopt;-)

Na vele Volvo's te hebben versleten, waaronder veel V70's en een bloedsnelle C70, is er sinds deze week een ander speeltje gekomen ..... en wel een zwarte Audi R8 V8 van 01.2008, 41.000 KM op de klok en voorzien van een Milltek uitlaatsysteem (440 ipv 420pk).

Zijn er mensen die geinteresseerd zijn in een update?

8 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01-01-2013 20:00 door PassionWithoutLimits.
PassionWithoutLimits.com
Zijn er mensen die geinteresseerd zijn in een update?

Zeg, anders vraag je even niet naar de bekende weg!

Tuurlijk, hoe meer foto's en info en verhalen hoe beter!thumbs upthumbs up
OK, hierbij alvast een teaserwinking smiley

Uploaded with ImageShack.us

Hij komt uit Italie en is geimporteerd door een Porsche dealer in zuid-Duitsland.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 04-05-2012 22:53 door PassionWithoutLimits.com.
Inderdaad, 1 foto zegt meer dan 1000 woordenthumbs up
Holy @#$%&, wat een gaaf apparaat! Die S8 van je was prachtig, maar dit is natuurlijk van een hele andere orde.

Kans dat ik hem eens in kreis Heinsberg tegenkom?
Wat ontzettend gaaf zeg!! thumbs up
Waar gaat de S8 naartoe? smiling smiley
In één woord...
BRUUUTTTT!!!!
nut smileynut smileynut smileynut smileynut smileynut smileynut smileynut smileynut smileynut smileynut smileynut smileynut smileynut smileynut smileynut smileynut smileynut smileynut smileynut smileynut smileynut smileynut smileynut smileynut smileynut smileynut smileynut smileynut smileynut smileynut smileynut smileynut smileynut smileynut smileynut smileynut smileynut smileynut smiley

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 04-05-2012 23:27 door JW01 (vanaf een Appel).
Zo, dat is wel een heel net exemplaar (van binnen). Fraai, wel een behoorlijke upgrade (qua jaartal) ten opzichte van de S8, niet? Lekker wagentje in elk geval. Kom maar met wat meer verhaal en foto's.
Ja, dat is mooi speelgoed manthumbs up Laat maar komen dat verhaal.
Opvallende maar leuke update. Als ik je gebruikers-/domeinnaam even volg zie ik dat je de auto verhuurt. Gewaagde keuze! En reclame.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 05-05-2012 10:46 door Karmann..
Vriendelijk verzoek om je forumnaam aan te passen naar een niet commerciele naam. Oftewel geen website...

CorZa
Moderator AutoWeek.nl
Grenzeloze passie is hopelijk anoniem genoeg ...

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 05-05-2012 11:56 door PassionWithoutLimits.
Toch jammer dat het niet om een privé auto gaat, maar om een huurauto sad smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 05-05-2012 20:26 door PassionWithoutLimits.
up!
Toch jammer dat het niet om een privé auto gaat, maar om een huurauto sad smiley

Toch jammer dat je wat snel conclusies trektcool smiley
Maar het feit dat je een S8 D2 rijdt maakt veel goed!
Interessant. Worden de auto's die op je site staan (Aston Martin DBS 6.0 V12, Audi R8 4.2 V8 en Audi S5 4.2 V8) niet verhuurd? En zijn het allemaal privéauto's? Of is het jouw website helemaal niet? Leuk als je hier meer over kunt vertellen!
up!
Interessant. Worden de auto's die op je site staan (Aston Martin DBS 6.0 V12, Audi R8 4.2 V8 en Audi S5 4.2 V8) niet verhuurd? En zijn het allemaal privéauto's? Of is het jouw website helemaal niet? Leuk als je hier meer over kunt vertellen!

Dit is geen faker, ik heb al eerder topics van hem gelezen en volgens mij ook zijn S8 in een myreview langs zien komen dus, stil maarsmiling smiley
Haha, hij hangt hier al heel lang rond hoor en is zeker geen faker. De A5 die ze verhuren is al eens vaker langs gekomen hier, is van z'n broer dacht ik. Misschien verhuren ze gewoon hun eigen privé auto's?
S-RS
Misschien verhuren ze gewoon hun eigen privé auto's?

Zou ik dan zelf nooit doen. Met zo'n auto zit je vast niet te wachten op testpiloten.
Misschien verhuren ze hem alleen met chauffeur voor bruiloften oid? Het staat vast wel op hun sitewinking smiley
S-RS
Misschien verhuren ze hem alleen met chauffeur voor bruiloften oid? Het staat vast wel op hun sitewinking smiley

idd, en dan bruid en bruidegom bijelkaar op schoot op de bijrijdersstoel tongue sticking out smiley
Gullwing
idd, en dan bruid en bruidegom bijelkaar op schoot op de bijrijdersstoel tongue sticking out smiley

Ohja, haha. Zo ver was ik nog niettongue sticking out smiley Wel gezellig, bij elkaar op schoot!thumbs up
up!
Of is het jouw website helemaal niet? Leuk als je hier meer over kunt vertellen!

Zet je schoenmaat maar eens in het contactformulier van de site, dan maak ik die hier op het forum openbaargrinning smiley
PassionWithoutLimits
up!
Of is het jouw website helemaal niet? Leuk als je hier meer over kunt vertellen!

Zet je schoenmaat maar eens in het contactformulier van de site, dan maak ik die hier op het forum openbaargrinning smiley

Het is dus je eigen website. En die R8 wordt dus verhuurd?
Hierbij dan deel 1 van de update.

Zoals velen van jullie weten had ik hiervoor een S8 4.2 van MY 2000, de versie met 360pk. Die auto heb ik direct na aanschaf nogal wat onderhoud gegund en daarna (gelukkig) zonder zorgen kunnen rijden. Het was een heerlijke auto, waarin menig 'snelle' weggebruiker zich heeft vergist. Zodra de machtige V8 werd aangesproken verscheen er een big smile op mijn gezichtspinning smiley sticking its tongue out

De reden dat ik hier uitsluitend de R8 presenteer is omdat alleen die auto mijn eigendom is. Ik loop niet graag te koop met het speelgoed van anderen, maar ik kan jullie verklappen dat ik inmiddels zo'n 4 uur in de DBS heb gereden. Superlatieven schieten te kortcool smiley

Mooi verhaal, mooie reclame. Die is dus nu weg. Als je wilt adverteren in de papieren en digitale AutoWeek dan kun je hier alle informatie vinden die je daarvoor zoekt.

Ivanov
AutoWeek Moderator

3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07-05-2012 13:18 door Ivanov.
up!

Ja en ja.

Uit jouw eerste reactie maakte ik overigens op dat je dacht dat ik met een auto pronkte die ik gehuurd had.
Wrongsmileys with beer
PassionWithoutLimits
up!

Ja en ja.

Uit jouw eerste reactie maakte ik overigens op dat je dacht dat ik met een auto pronkte die ik gehuurd had.
Wrongsmileys with beer

Ik denk dat hij eerder bedoelde dat het een auto is die je uitleent en dus waarschijnlijk niet jouw wagen is, maar een wagen van het bedrijf.
edit: oeps, is dus wél jouw eigendom.

Drie opmerkingen:
1. Het stuur niet uit handen geven? Dat zou juist de grootste reden zijn om een auto als deze te huren, om het zelf eens te kunnen ervaren, maar goed....(dus wel, verkeerd gelezen.)
2. Dikke auto, zie hier regelmatig R8's voorbijrijden, superauto en mooie keuze.
3. Veel geluk met je bedrijf(je).

5 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 05-05-2012 20:47 door michiel1551.
michiel1551
1. Het stuur niet uit handen geven? Dat zou juist de grootste reden zijn om een auto als deze te huren, om het zelf eens te kunnen ervaren, maar goed...

Er staat nergens dat het stuur niet uit handen wordt gegeven. De auto wordt niet uit handen gegeven, het stuur wellicht wel.

Wij geven de auto's daarbij niet uit handen maar rijden altijd zelf mee.
Leuk project trouwens, veel succes met het bedrijf! thumbs up
Oh, ik dacht dat er stond: "rijden ER altijd zelf mee"(als in altijd achter het stuur zitten).
Verkeerd gelezen.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 05-05-2012 20:46 door michiel1551.
Oe, lijkt me een gewaagde onderneming in deze roerige tijden. Maar er is blijkbaar voldoende vraag om zoiets aan te durven?
de r8 boeit mij op de één of andere manier niet zo heel erg, alhoewel het wel een lekker rijbeest is. Persoonlijk zou ik liever een Gallardo hebben, maar die zie je hier wel weer erg veel, met vooral de foutste types erin.

Succes met het idee en het bedrijf thumbs up
Terug naar de R8.

Hierbij een promotiefilmpje waarin een R8 te zien is die voorzien wordt van het Milltek uitlaatsysteem (de mijne heeft dat dus ook).
Kost nieuw 2.000 Euro.

Audi R8 Milltek

3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 16-05-2012 20:15 door PassionWithoutLimits.
@PassionWithoutLimits: Succes met je verhuurbedrijf! Lijkt me een hele gok met een dergelijk dure auto als de R8, het uurtarief moet dan ook van die orde zijn, dat jij op jaarbasis de verzekering, het onderhoud en misschien ook de waardevermindering van de auto, die natuurlijk ook niet mis is, eruit kunt halen.
@Speedtouch, thanks.
Zoals vermeld geven wij de auto niet uit handen om een paar uurtjes mee te raggen. Wij hanteren dan ook geen uurtarief maar uitsluitend een tarief voor een complete bruiloft, met een km-beperking die wordt ingegeven door de te bezoeken locaties. Om er echt mee te kunnen gassen zul je aan een tour moeten deelnemen, waarbij wij mee rijden. Dan mogen, op de Duitse Autobahn, alle remmen los.

Ter vergelijking: een andere (Nederlandse) aanbieder van een R8 vraagt 1.450 euro voor een dagje R8'en, inclusief 100km.
Wij komen daar niet eens bij in de buurt.

Wat de waardevermindering betreft, een auto als de R8 (waarvan er dagelijks slechts zo'n 20-25 zijn/worden geproduceerd) zal nooit voor een appel en een ei te koop zijn en bovendien denken wij op een moment te zijn ingestapt dat (ook) de markt voor deze auto's zijn dieptepunt heeft bereikt.
Mijn R8 komt uit Italie en daar wil men en masse van dit soort auto's af, simpelweg omdat daar belachelijk hoge belastingen zijn ingevoerd voor auto's als deze.

Italiaanse autobelastingen

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 06-05-2012 21:05 door PassionWithoutLimits.
jouw voormalige nickname was toch S8-Powerrrr of zoiets?

gefeli met deze fantastische bolide!
Ik hoop voor je dat de investering in korte tijd terugverdiend wordt, zodat we binnenkort weer van een update kunnen genieten.. drinking smiley
Hotdog

gefeli met deze fantastische bolide!
Ik hoop voor je dat de investering in korte tijd terugverdiend wordt, zodat we binnenkort weer van een update kunnen genieten.. drinking smiley

Klopt.
Voorlopig geen update meer voor mij, maar omdat er altijd wat te dromen overblijft:

PassionWithoutLimits
@Speedtouch, thanks.
Zoals vermeld geven wij de auto niet uit handen om een paar uurtjes mee te raggen. Wij hanteren dan ook geen uurtarief maar uitsluitend een tarief voor een complete bruiloft, met een km-beperking die wordt ingegeven door de te bezoeken locaties. Om er echt mee te kunnen gassen zul je aan een tour moeten deelnemen, waarbij wij mee rijden. Dan mogen, op de Duitse Autobahn, alle remmen los.

Ter vergelijking: een andere (Nederlandse) aanbieder van een R8 vraagt 1.450 euro voor een dagje R8'en, inclusief 100km.
Wij komen daar niet eens bij in de buurt.

Wat de waardevermindering betreft, een auto als de R8 (waarvan er dagelijks slechts zo'n 20-25 zijn/worden geproduceerd) zal nooit voor een appel en een ei te koop zijn en bovendien denken wij op een moment te zijn ingestapt dat (ook) de markt voor deze auto's zijn dieptepunt heeft bereikt.
Mijn R8 komt uit Italie en daar wil men en masse van dit soort auto's af, simpelweg omdat daar belachelijk hoge belastingen zijn ingevoerd voor auto's als deze.

Italiaanse autobelastingen

Ik zie het, ik vind al enkele R8s voor onder de 50.000 euro, dat verbaasde me (leek) eigenlijk. Slim gezien.
PassionWithoutLimits
Klopt.
Voorlopig geen update meer voor mij, maar omdat er altijd wat te dromen overblijft:

[www.akozo.com]

in naam van je buren koop zo'n ding niet, mijn buurman heeft een lp 640 oid, en omg wat een herrie. Elke keer als hij dat ding start staat de hele buurt op zijn achterste poten.
Schitterende auto om te zien een R8 alleen............ als je vanuit stilstand het stuur helemaal naar links of rechts draaid en wegrijdt lijkt het wel of je hele voorkant er onderuit valt.
Onvoorstelbaar bij zo'n dure auto.
Mooie wagen en leuk verhaal, maar elk topic wat ook maar een beetje op reclame lijkt word gelijk door iedereen afgevlamd normaliter. Deze bulkt van de promo's inclusief de naam van TS die gelijk staat aan zijn website en dit mag wel?

Gelijke monikken gelijke kappen lijkt mij.

enniewee, mijn twee cent.
Hotdog

Hèhè, nu valt het kwartje... Was al aandachtig aan het lezen en vermoedde wel dat jij het was smiling smiley
Kon niet missen. Wat een prachtige aankoop.

R8 V8 hebben we hier ook als testauto gehad. Man man, briljant geluid en wat een aandachttrekker. (toen net op de markt).
Ok, er zijn auto's die wellicht nog wat beter op de weg liggen, maar de R8 is wel een plaatje hoor thumbs up

Overigens, ik zoek nog een route van
Dag 1: Arnhem -> Vielsalm via Limburg/brabant/ardennen
Dag 2: Vielsalm -> Arnhem. via Eifel.
Tips? (6 motoren en ik met een nieuwe SL500 grinning smiley)

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07-05-2012 08:46 door adinsx.
PassionWithoutLimits

...Op de Nurburgring worden de deelnemers door een professionele coureur over de 21 km lange (oude) Ring gejaagd in de nieuwste BMW M5. Hapje en een drankje erbij, beetje kijken naar anderen op de Ring en weer terug in onze bolides, naar vlakbij mijn woonplaats...

Terugkomend hierop: dat heet toch gewoon de Ring-Taxi?

Niettemin: geweldig om in zulk soort auto's te mogen rijden. Hoe of wat maakt dan niet uit. De ervaring spreekt voor zich lijkt me smiling smiley
@TS, had jij die zilvergrijze S8? If so, zonde dat je die voor zo'n lelijk hok als een R8 weggedaan hebt imho...
den Voetstuk

Ik zie het, ik vind al enkele R8s voor onder de 50.000 euro, dat verbaasde me (leek) eigenlijk. Slim gezien.

Voor 50.000 krijg je zelfs in Duitsland of Italie geen R8drinking smiley
Een goede van 2008 met weinig kilometers (= minder dan 40.000km) zit op minimaal 65.000. Exclusief de in Nederland zo 'populaire' rest-BPM.
R-W
@TS, had jij die zilvergrijze S8? If so, zonde dat je die voor zo'n lelijk hok als een R8 weggedaan hebt imho...

Ik had idd een zilvergrijze S8. Laat duidelijk zijn dat ik heel content was met de S8 en het voor mij nog steeds DE wolf in schaapskleren iswinking smiley
Maar een R8 is van een heel ander kaliber. Smaken verschillen gelukkig.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07-05-2012 12:53 door PassionWithoutLimits.
-MGM-
Mooie wagen en leuk verhaal, maar elk topic wat ook maar een beetje op reclame lijkt word gelijk door iedereen afgevlamd normaliter. Deze bulkt van de promo's inclusief de naam van TS die gelijk staat aan zijn website en dit mag wel?

Gelijke monikken gelijke kappen lijkt mij.

enniewee, mijn twee cent.

To be fair, hij heeft nooit zelf zijn bedrijf aangehaald, dat hebben de users hier gedaan. winking smiley Daarnaast is er gevraagd dat zijn username aan te passen zodat het geen website is, wat nu ook het geval is.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

© 2014 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - RSS - Gebruiksvoorwaarden- Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep