Mijn Cordia's te zien in het "Auto Motor Youngtimer"magazine 29 juni in de winkel
 | Misschien komt hij wel weer tot leven? Ik heb nog contact met de erf gename en ik ga met de Cordia bij haar langs die deal staat. Ik moet wel bewijzen dat ze de auto aan de juiste persoon heeft verkocht. Maandag word de auto getaxeerd dus weer iets om naar uit te kijken.
|
 | Quote Auto Fanaat
Mooie dingen moet je delen dus nog ff een paar mooie kiekjes.
Echt een prachtig ding, zeker met alle typisch 80'er jaren attributen. Mooie foto's ook.
Ik hoop zelf ook over een paar weken een dergelijke fotoserie te posten als mijn '87er Audi 100 klaar is.
|
 | Deze auto mag niet ontbreken tijdens het Youngtimer Event op 20 mei!!! Dus meld 'm aan. 
|
 | Goede TIP grensrijder.
Ik heb me aangemeld dus ik ben benieuwd.
|
 | Leuk! Dan kan ik die prachtige Cordia eindelijk in het echt zien!
|
 | Quote grensrijder
Deze auto mag niet ontbreken tijdens het Youngtimer Event op 20 mei!!! Dus meld 'm aan. 
He, midden tussen m'n eindexamens in. Kan ik dus helaas niet bij zijn. :'(
|
 | Quote Phoenixrood74
Leuk! Dan kan ik die prachtige Cordia eindelijk in het echt zien! 
Je haalt me de woorden uit de mond! 
|
 | Prachtige auto!! Ik houd van old school auto's.
Wees er zuinig op
|
 | Hallo Beste mensen
Deze Cordia (schuurvondst) is op Zondag 29-4-2012 (morgen) te zien bij het Japanse Auto Festival op het Circuit in Zandvoort.
Dit is een jaarlijks terug kerende happening van alle japans merken.
Kaartjes moeten wel gekocht worden aan de kassa!
|
 | Je gaat er toch niet grof mee hoeken, hè? 
|
 | Nee absoluut niet, hij heeft keurig de hele dag bij de stand gestaan en werd veel intresse naar getoont.
|
 | Die NL sticker was vroeger inderdaad verplicht en hoort er inderdaad op maar ik vind dat dat de auto onsiert dus hou ik hem clean. Die www is logischer wijs een verwijzing naar mijn site omdat de Cordia heel erg onbekend is onder de bevolking en dit geeft misschien weer ff net dat ene ruggesteuntje dat de mensen nieuwschierig maakt en ff gaan kijken op de site anders blijft het een onbekende in zijn soort.
Het is niet zo dat ik de hele dag bij de auto blijf want dan zie ik zelf niks van z'n dag waar zo veel te zien is. En uiteraard willen mensen de teller stand zelf ook even aanschouwen en een foto van maken. Op het moment dat de deur open gaat trekken de mensen gelijk hun neus op omdat het van binnen nog gewoon als nieuw ruikt.
Verder hoor ik alleen maar complimenten en dat ik een geluks vogel ben, en dat klopt ook ......eerlijk=eerlijk.
|
 | Goed bezig geweest met de Cordia-promotie! 
|
 | Nou ik heb je auto heel lang bekeken! Die tegenover je stond ook trouwens, de blauwe Galant Turbo! Heb jou verder niet gezien maar heb wel nog een hele tijd met de galant-eigenaar gepraat.
Je mag met recht trots zijn op jouw auto! Wat een plaatje is het!
|
 | Ook ik moet met de tijd mee gaan dus daarom heb ik nu ook mijn eigen QR code die je in 1x naar mijn website linkt.

|
 | Oei, die site...
|
 | Quote Yellow Cab
Oei, die site...
Geheel in jaren 80 stijl. Goed gedaan juist! 
|
 | Ik heb de auto ook gezien op het JAF. Veel jong publiek tijdens deze dag, en veel getuned spul. Toch gaat mijn waardering meer uit naar dit soort auto's. Echt een plaatje hoor. Ik kon de oude starlet ook erg waarderen, alsmede de oude Lancer Turbo's.
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03-05-2012 20:31 door Enzo Ferrari.
|
 | gewoon ongelofelijk dat dit nog in nederland te vinden is!!!!!
|
 | Zoals velen weten is bekend dat ik al 17 Jaar besmet ben met de Mitsubishi Cordia virus. Gellukig is dit niet te genezen.
Voor mij is een wens uitgekomen om een oude onbekende type auto weer een beetje bekendheid te geven.
Ik heb in Maart 2012 een complete reportage gehad omtrend mijn Cordia's in een nieuw automagazine (AMY).
Dit blad ligt op VRIJDAG 29 JUNI 2012 in de winkel, er hebben veel mensen gereageerd of ik dit bekend wilde maken.
Ik wens jullie veel lees plezier!
Met Vriendelijke Groet; Eef Schrader

|
 | leuk een artikel over de mx5 
|
 | Leuk! Wel jammer van die spellingsfout bovenaan de cover van het blad...
|
 | Je bedoelt "Hoofdpijn"
Dat zullen ze nu wel hebben nu ze het ook ontdekt hebben.
|
 | ...om over het ontbreken van een komma na "lusten" nog maar te zwijgen...

Havikerwaard in De Steeg?
|
 | Klopt
|
 | Mooie foto, Je zou als je erlangs rijdt niet direct denken dat het zo'n mooie fotolocatie is.
|
|