ZEN, Talbot Samba GL, 1983; update! Zie pag. 17.
 | Nijkamp evenmin...
|
 | Even een vergelijking in elkaar gezet in Carbase:
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28-04-2012 18:31 door The real ZEN.
|
 | Quote Goedendag
koop gewoon iets. Over 3 maanden koop je toch weer een andere 
idd 
|
 | Het gaat de viernulzes worden denk ik! Na de BMW 5-serie in ieder geval de mooiste auto.
|
 | Quote The real ZEN
@Davidoff: ik weet dat ik met de wolven meehuil over de Laguna, maar "mijn" Laguna zou misschien nog net uit de gevaarlijke jaren komen.
Dat lijkt mij onzin. Een snelle blik via AutoWeek Occasions leert mij dat de Laguna II Phase II (facelift) voor een voordeliger, of minimaal gelijkwaardige, prijs te verkrijgen is dan een Mazda 6 Sportbreak met over het algemeen meer kilometers en een hogere prijs.
|
 | Maar het is te laat Ja, echt te laat Het is te laat Ja, echt te laat
Koop gesloten, komende zaterdag wordt mijn tekst; I'm blue dabadi dabada... 
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28-04-2012 18:36 door The real ZEN.
|
 | Alvast veel plezier in de blauwe Passat !!! Echt een topuitvoering die ik voor dat geld ook niet had laten staan!
|
 | Quote Magikeven
Alvast veel plezier in de blauwe Passat !!! Echt een topuitvoering die ik voor dat geld ook niet had laten staan!
Ben jij de verkoper ofzo???
|
 | Je geheimzinnigheid hield niet lang stand dit keer!
|
 | 3B - 3BG - 3C?? Comfortline, Highline?? V5, V6?? (of toch een W8 ??)
|
 | Van harte met de aanwinst.
|
 | Wanneer ruil je hem in? 
|
 | "ZEN: VW Passat, na het praktisch binnenkort weer iets moois..." 
|
 | Oh, sorry Zen, ik wou je geenszins voor de wielen fietsen; het was een gok, maar niet helemaal ongefundeerd.
Het vluchtig, doch grondig bestuderen van Zen's automobiele historie zoals hier bekend op dit forum, laat zien dat hij slechts over een aantal (van de vele) automobielen écht tevreden was, en niet in het minst over de bordeauxrode Passat.
Toen ik een Golf Variant opperde, maakte ik op uit zijn reactie dat ik op de goede weg was.
Vervolgens een op gaspedaal gezocht naar een behoorlijke Passat Variant, en gevonden, welke ik vervolgens als tip wou meegeven.
Echter, Zen was mij voor en heeft de beslissing reeds genomen. Ben alleen nog benieuwd of het om exact dezelfde auto gaat.
Evenwel is de kans evenredig aanwezig dat Zen een heerlijke Laguna op de kop heeft getikt en dat wij hiermede flink wat zand in de ogen strooien.
Hoe dan ook; Zen, veel plezier vanaf komende zaterdag in je nieuwe automobiel!
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28-04-2012 21:28 door Magikeven.
|
 | een passaai...
Vast deze:

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29-04-2012 12:15 door ENTE.
|
 | @ENTE: nee, ik draag geen teenslippers... 
OK, wat basis specs: 2 liter, automaat (wat een heerlijk schakelende automaat!!!), comfortline.
|
 | Quote JW01 (vanaf een Appel)
3B - 3BG - 3C?? Comfortline, Highline?? V5, V6?? (of toch een W8  ??)
3B 3BG 3C ...??? Ik ken BMS's E nummers, de W-codes van Mercedes, maar van VW bepaald niet...
@Magikeven: knap Poirot werk van je! PB me even of je inderdaad dezelfde bedoelt als ik heb gekocht! 
|
 | Gezien ZEN's voorliefde voor Het Gooi, kan hij best wel eens in Baarn gewinkeld hebben:

|
 | Prachtig model, zo'n Passat Variant.
|
 | Ganz etwas anders als der Rover... 
|
 | Oder dem Rover?
|
 | Ein Rauber.
|
 | Quote smarter
Gezien ZEN's voorliefde voor Het Gooi, kan hij best wel eens in Baarn gewinkeld hebben
Inderdaad. En voor ZEN: dat is de 3BG. Goede keuze!!
|
 | @ ZEN: 3B -'96-'01 3BG - '01-'05 3C/3C facelift - '05-heden
|
 | @zen, dan is het niet mijn oude. Heerlijke auto, zelfs met 200.000 km op de teller, ruimte is ook super. Wie weet kan je nog wat sonny boys voor weinig scoren is wel lekker om de zon buiten te houden.
|
@ ZEN: 3B -'96-'01 3BG - '01-'05 3C/3C facelift - '05-heden
De 3BG is er ook nog in twee uitvoeringen, laatste ong. 2 jaar andere montage van sierstrips op de bumper, andere bekleding, spiegels van de 3C volgens mij.
|
 | Ja, al had ik hem via gaspedaal op autotrack gespot.
Minder t.o.v. de Rover: - geen links-rechts gescheiden temperatuur instelling - geen chroomstrips over de flanken... - wieldoppen (Rover LMV) - geen "eigen merk" radio
Meer t.o.v. de Rover: - "ruimte" - mistlampen voor - hoogte instelling passagiersstoel - lendensteun instelling passagiersstoel - regensensor - automaat... - dealernetwerk
|
 | Zen, je vergeet dat de Passat ook domweg veel mooier is dan de Rover 75. Heb dat altijd een redelijk kitscherige verschijning gevonden.
|
 | Golf V R32 velgen staan erg mooi onder een 3BG Comfortline. Had een medewerker van mijn laatste school ook. 
|
 | Dan liever deze...
Quote Mechanix

|
 | Let op het olieverbruik van de 2,0. Die schijnt erg hoog te kunnen zijn. Zoek maar eens op fora....
|
Dan liever deze...
Het blijft toch een modern ding, die zouden ze zo weer als nieuw in de showroom kunnen zetten.
|
 | Weer typisch zo'n model dat als station mooier is dan als sedan.
|
 | Roadstone banden 
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30-04-2012 10:49 door meeuw.
|
 | dan komt die E39 toch later? Geen probleem. Dit vind ik ook een mooi en best voornaam ding. Zeker met een soepele automaat.
|
 | Quote The real ZEN
Met velgen heb ik geen haast...
Natuurlijk niet... als je mooie velgen tegenkomt, dan koop je toch gewoon de wagen erbij... 
|
 | Quote British Racing Green
Je hoeft voor deze geen winterbanden, tegen dan heb je toch alweer iets anders... 

|
|