JoeneP - Peugeot 207 XS Pack '08

Gepost door Joenep 
Joep83
Dat is jammer! Helaas heb ik geen interesse meer in een 106. Ondanks dat het eengaaf bakkie is, is een 106 is te klein voor mij. Zeker nu ik 306 gewend ben. Ik ga over enkele maanden op zoek naar een phase 3 306 1.8 16v of 2.0 16v.

Ondanks dat ik denk dat je het lichtvoetige 106je gaat missen wens ik je toch veel rijplezier met je aanstaande A3! winking smiley

Maar ehm... als je veel km gaat maken, is het dan wel verstandig om een goedkope A3 te nemen?

ben nog mee bezig hoor, maar hij hoeft nog niet weg hoor winking smiley

moet ook kijken waar ik ga werken, word het in Almelo, waar ik woon, dan kan hij misschien wel blijven.
wordt het buiten almelo dan ga ik naar 30.000 per jaar...
en een A3 uit 2003 of 4 met 180.000 op de teller gaat nog wel paar jaar mee hoor. en moet ook in het budget vallen he.
ben nog maar 22 en nu pas bezig met een vaste baan. ik kon het ook slechter treffen qua auto!!
Gerrit 306
Jammer dat hij weg moet. A3 is een mooie auto maar wel een stuk saaier als de 106 winking smiley

ligt er aan wat voor 1 je weer koopt, kleur kan ook sportief zijn met lichtmetaal.
oke, dit was een gele en opvallende kleur, maar als je gaat kijken naar kwalitatief is een A3 denk ik wel stuk beter afgewerkt!

maar moet gewoon even alles bekijken, dat heeft een paar dingen mee te maken, zoals me werk waar wordt dat. en me vriendin woont nu in groningen!! dus ook eindje weg!!

ik laat het wel weten wat het wordt
Jammer dat je hem weg doet, ziet er leuk uit, al is het een nep GTI...eye rolling smiley
hoe bedoel je nep gti??

dat slaat nergens op vind ik eerlijk gezegt!!

er zit namelijk niets GTI achtig aan!!
Je hebt het nu over de motor toch?
Joenep
hoe bedoel je nep gti??

dat slaat nergens op vind ik eerlijk gezegt!!

er zit namelijk niets GTI achtig aan!!

De Sport is in het leven geroepen op het moment dat de GTi uit productie ging: uiterlijk was van de GTi, de motorisering was een 1.1 of een 1.4. Vandaar dat sommige mensen 't omschrijven als een nep-GTi. Ook ik heb me hier in den beginne schuldig aan gemaakt. Dat was voordat ik een 106 1.4 reed... een 1.4 is mijns inziens een behoorlijk sportieve en zowaar bijna GTi. winking smiley

Maar even weer on-topic: Heb je eigenlijk al een excelletje gedraaid of een A3 diesel voordeliger gaat zijn? Het verbruik van de 106 1.4 is zeer zuinig, dus dan lijkt mij het omslagpunt om naar een A3 diesel over te stappen best ver weg te liggen. Belasting en verzekering worden fors hoger bij aanschaf van een A3, toch? Ja, ik vraag dit ook omdat ik het jammer vind als je de 106 weg doet. Zeker omdat je er zo enthousiast over was...
@Joep83.

oo oke, dat wist ik niet.

Ik ben er nog steeds tevreden over hoor, maar ik heb het al bekeken doormiddel van een tabel.
ik rij 1 op 14 met mijn 106 winking smiley ik rij best pittig om het mar zo te zeggen en als je 150 kilometer op de snelweg zit met 150 gaat de tank ook snel leeg hoor.... :P

Berekening omslag punt ik weet niet of hij het nu doet. maar hier kun je dat mee berekenen.

ik zit nu iig op 20.000 kilometer alleen al om me vriendin te zien eye popping smiley erg he.... :P

en als ik buiten almelo ga werken wordt het zeker rond de 30.000 en dan is diesel goedkoper en daarbij heb je een dikke wagen die donders goed rijd smiling smiley

maar als ik binnen fiets afstand blijf, blijft de auto gewoon hoor!!
@Joep83.

oo oke, dat wist ik niet.

Ik ben er nog steeds tevreden over hoor, maar ik heb het al bekeken doormiddel van een tabel.
ik rij 1 op 14 met mijn 106 winking smiley ik rij best pittig om het mar zo te zeggen en als je 150 kilometer op de snelweg zit met 150 gaat de tank ook snel leeg hoor.... :P

Berekening omslag punt ik weet niet of hij het nu doet. maar hier kun je dat mee berekenen.(hij doeth et niet, maar links onder in staat de berekening omslagpunt diesel)

ik zit nu iig op 20.000 kilometer alleen al om me vriendin te zien eye popping smiley erg he.... :P

en als ik buiten almelo ga werken wordt het zeker rond de 30.000 en dan is diesel goedkoper en daarbij heb je een dikke wagen die donders goed rijd smiling smiley

maar als ik binnen fiets afstand blijf, blijft de auto gewoon hoor!!

edit: foute knop gedrukt!!

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10-07-2009 11:18 door Joenep.
dit is toch best sportief met andere velgen??

zoiets lijkt me best gaaf om te hebben smiling smiley
Ik heb hier ook een Peugeot 106 uit 94 staan.
Die we hebben voor erbij
we hebben de velgen wit gespoten.
2 Witte Strepen over de hele auto getrokken.
2 Grote Vrachtwagenlampen voor op de auto gezet.

Grappig.

En Voor Weinig een Leuke auto.
Subaru-Power
Ik heb hier ook een Peugeot 106 uit 94 staan.
Die we hebben voor erbij
we hebben de velgen wit gespoten.
2 Witte Strepen over de hele auto getrokken.
2 Grote Vrachtwagenlampen voor op de auto gezet.

Grappig.

En Voor Weinig een Leuke auto.

koop die die van mij!
en pak je de sloop regeling winking smiley

heb je nieuwe type en een mooie auto!! smiling smiley

koop die die van mij!
en pak je de sloop regeling

Voorwaarden te demonteren voertuig:

* de te demonteren auto is vr 1 maart 2008 op naam van de laatste eigenaar gezet en sindsdien is de tenaamstelling niet meer gewijzigd;
ja dat weet ik!!

ik werk bij een auto bedrijf dus ik weet wat er moet gebeuren om de auto in de sloop te laten vallen winking smiley

maar je hebt welg elijk, ik weet niet hoelang hij hem heeft!
Carfanatic

koop die die van mij!
en pak je de sloop regeling

Voorwaarden te demonteren voertuig:

* de te demonteren auto is vr 1 maart 2008 op naam van de laatste eigenaar gezet en sindsdien is de tenaamstelling niet meer gewijzigd;

Verschuift deze datum ook? M.a.w. als we een maand verder zijn, is het dan vr 1 april 2008?
Kom je bij ons werken jeroen? hadden ze laatst toch wel een verkoper nodig....
Je mag van geluk spreken dat je die strepen er niet opgeplakt heb winking smiley
Joenep
dit is toch best sportief met andere velgen??

zoiets lijkt me best gaaf om te hebben smiling smiley

Met andere velgjes, zeker stoer! Wit vind 'k erg stoer, en dan het mooiste is met zwarte vlegjes. smiling smiley
Mr.Ruben
Kom je bij ons werken jeroen? hadden ze laatst toch wel een verkoper nodig....

zoeken ze ja nog iemand??

ik heb morgen sollicitatie gesprek bij Noord lease, 2e gesprek... dus ff afwachten!!!

zoeken ze nog steeds mensen dan??
Dames en Heren,

Hier weer een berichtje van mij,

Het was een tijdje stil rondom deze auto.

vandaag weer heerlijk gewassen en wat foto's genomen van dit mooie pracht karretje!!

Ik ben inmiddels van werk verwisseld. werk inmiddels bij OPEL kamp in almelo.
Heb daarbij ook een auto van de zaak, een Corsa!! maar ik denk dat ik mooi in dit karretje blijf rijden.

Ik heb inmiddels er alweer 122.000 kilometer op staan na een half jaar sturen. (gekocht met 107.000 in januari)
dit komt voornamelijk dat mijn vriendin in friesland woont, maar dat is inmiddels men ex winking smiley
De meeste kilometers die ik nu maak is voor mijn 2e werk, drumlessen geven.

volgende week 2 nieuwe bandjes op monteren want die zijn versleten (A) hoe zou dat nou komen......

zie hier nog een paar mooie shoots (das mijn mening natuurlijk)

Joenep

Heb daarbij ook een auto van de zaak, een Corsa!! maar ik denk dat ik mooi in dit karretje blijf rijden.

Als de 106 dus niet te koop staat moet je je topic omschrijving nog wijzigen! Die 106 ziet er overigens prima uit, gaaf exemplaar!
Hee, dankje smiling smiley

ik dacht dat ik dat gedaan had, maar is niet goed gegaan denk ik.
Hier weer een berichtje van mijn kant

De 106 is al een tijdje verkocht!

toen tijdelijk in en auto van me werk gereden, een oranje 107 smiling smiley

Maar nu toch weer een eigen auto!!!

Peugeot 207 5d XS Pack '08

Auto van november 2008,
het is een 5 deurs uitvoering met tal van opties!!

- Climate control
- Cruise control
- Radio cd
- Lichtmetalen velgen 16"
- Blue tooth carkit
- Glazen panoramdak
- Sport stoelen

heeft nu 17.000 kilometer gereden.

ik heb er zelf een USB Box ingezet en mijn Subwoofer weer aangesloten!!

foto's heb ik zo niet bij de hand! deze volgen snel!

Misschien dat er nog een achterklep spoiler op komt, maar dat weet ik nog niet zeker!
Klinkt goed man! Wat voor een kleur heeft ie?
Barri
Klinkt goed man! Wat voor een kleur heeft ie?

O benik vergeten te vermelden!

zoals bijna elke auto :P Zwart winking smiley
Gefeliciteerd, een hele vooruitgang dus! Hij is ook lekker compleet thumbs up
Mooi mooi! thumbs up

Een 207 van voor de facelift is het mooiste i.m.o. Zwart is dan ook een strakke kleur!

De 1.6VTi is dat de 150pk of 170? Sowieso genoeg peekaas!
Hee joep!

jaa dat is idd zo het geval,

dit is met sport neus en chromen gril!! dus de sportiefste neus!! big smile smiley

de VTI is 120 PK smiling smiley nog genoeg voor mij, kost me alleen maar meer brandstof :P

de THP is 150 of 175 pk smiling smiley

maar 150 is een feline uitvoering en de 175 is de RC smiling smiley
Gelukkig een peugeot 207 en niet een corsa...tongue sticking out smiley

ben benieuwd....
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

© 2014 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - RSS - Gebruiksvoorwaarden- Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep