RNS 510 MP3 leesfout

Gepost door VWDennis 
RNS 510 MP3 leesfout
22-12-2012 16:25
Hi peoples,
Ik heb pas een nieuwe (occasion) auto gekocht met een nav. systeem rns 510. Werkt prima, alleen het lezen van mp3's wil niet lukken.
Ik heb verschillende SD kaarten geprobeerd (ook niet-SDHC kaarten), maar blijft SD kaart leesfout geven. Ook MP3 CD's geven een leesfout. Alleen gewone muziek cd's werken wel.
Uiteraard heb ik eerst op internet gezocht en zie wel dat het soms helpt om de firmware te vernieuwen. Maar dit schijnt ook wel risico's te hebben, zoals het leegtrekken van de accu bij een verkeerde combinatie van nav. systeem en firmware. Ik weet dus niet of het nu wel verstandig is dit te doen.
Iemand ervaring met dit probleem van leesfouten?
Zijn de SDkaartjes wel FAT geformatteerd? FAT32 werkt namelijk niet ook NTFS niet.
En wat is de capaciteit en klasse van de SD kaartjes?

Greetzz Renate.
Re: RNS 510 MP3 leesfout
22-12-2012 20:14
renate
Zijn de SDkaartjes wel FAT geformatteerd? FAT32 werkt namelijk niet ook NTFS niet.
En wat is de capaciteit en klasse van de SD kaartjes?

Greetzz Renate.

Uhh, renate, jouw enorme kennis heeft toch alleen betrekking op auto's waarin wij niet eens durfde dromen van navigatie, SD-kaarten ed? winking smiley
Aras: Ha ha ha, daar heb je gelijk in. Maar ik ben verder wel van deze tijd hoor winking smiley

Greetzz Renate.
Volgens een ingezonden brief recent in Autoweek geeft de VW-dealer je gewoon gratis een nieuwe update. Misschien eens proberen of ze nog een keer zo gek zijn?
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

© 2014 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - RSS - Gebruiksvoorwaarden- Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep