bmw 318i usb

Gepost door shaowoo 
bmw 318i usb
09-12-2012 16:59
Sinds gister trotse eigenaar van een bm 318i (8-2010).. meteen alle boekjes doorgelezen. Alleen zijn er aantal dingen die ik niet begrijp.
In de bmw zit een business navigatie (2009), mappen staan opgeslagen op een harddisk. In de handschoenen kastje zit een usb aansluiting en in de middenconsole een aux poortje.

-Nu lukt het me niet om met mijn samsung s3 via bleutooth muziek te streamen, wel lukt het voor het bellen gedeelte. Ik vermoed dat het te maken heeft met iDriver versie ?
- met spraak besturing kan ik alleen iets doen mbt telefonie maar niet met andere functies (navigatie / radio etc).. heeft dit te maken met bluetooth optie ?
- de usb interface in de handschoenenkastje, als ik een usb stick met mp3's erop aansluit dan gebeurd er niks. Vanuit het idrive menu is er geen optie erbij gekomen. Kan het zijn dat deze usb slechts gebruikt kanworden tbv diagnose ? of update navigatie map ?

Iemand enig idee.. komende dagen eens kijken of ik tijd heb om langs de dealer te gaan.
Re: bmw 318i usb
09-12-2012 18:16
Gefeliciteerd allereerste thumbs up

- Volgens mij was het een optie om bluetooth muziek te streamen.
- Als je de optie spraakbediening hebt, moet dat ook werken voor oa navigatie (werkt verschrikkelijk goed thumbs up) [www.e90post.com]
- Zou wel moeten werken, mogelijk moet het systeem opnieuw worden ingelezen. Werkt je cd-wisselaar wel goed incl opslaan op de hdd?
09-12-2012 19:05
@terence,

thanks . ben er heel blij mee.
hmm raar..dat van spraakbediening, ik probeerde de command 'radio' ..maar dan krijg ik een terugmelding mbt geen telefoon aangesloten. Woensdag maar eens kijken of ik langs de bmw dealer kan gaan.
09-12-2012 19:33
shaowoo
@terence,

thanks . ben er heel blij mee.
hmm raar..dat van spraakbediening, ik probeerde de command 'radio' ..maar dan krijg ik een terugmelding mbt geen telefoon aangesloten. Woensdag maar eens kijken of ik langs de bmw dealer kan gaan.

Misschien wat duidelijker praten?? winking smiley Wij hebben af en toe hetzelfde...
09-12-2012 19:53
lol..

ja, soms spreek in in zeer korte zinnen.

de opmerking van Terence dat spraakbediening ook voor navigatie zou moeten werken, dat dit niet bij mij werkt is raar. Terwijl het wel werkt voor telefonie (' bel thuis').
09-12-2012 22:08
shaowoo
lol..

ja, soms spreek in in zeer korte zinnen.

de opmerking van Terence dat spraakbediening ook voor navigatie zou moeten werken, dat dit niet bij mij werkt is raar. Terwijl het wel werkt voor telefonie (' bel thuis').

Goede vriend heeft een 318d uit 2010 en daar werkt het erg goed. Ik zou lekker even wat uitleg vragen bij de verkoper en daarna naar de werkplaats lopen voor je usb.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

© 2014 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - Gebruiksvoorwaarden - RSS - Partners- Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep