Renault Megane 3 Coupe Subwoofer plaatsen

Gepost door RvdmNL 
Hallo,

Ik heb sinds kort een Megane Coupe alleen ben niet tevreden over de audioinstallatie.
Ik heb de Bose optie gekozen alleen de bass is te zwak.
Graag wil ik een subwoofer inbouwen in mn kofferbak.

Na heel lang zoeken heb ik nog steeds geen informatie verkregen over de radio en de aansluitingen aan de achterkant van deze radio.
Ik heb gebeld met Bose en zij zeggen mij Renault te bellen, hoofdkantoor gebeld, weten van niets doorverwezen naar het instructieboekje waar niets in staat....

Heb inmiddels een MTX subwoofer + losse versterker besteld maar ik weet nog steeds niet hoe ik deze moet inbouwen.
Dat er een kabel van de accu naar achteren moet is duidelijk, dat er een signaalkabel vanuit de radio naar achteren moet is ook duidelijk.

1) Hoe kan ik de radio demonteren zodat ik bij de aansluitingen kan?
2) Waar kunnen de kabels het beste langs gemonteerd worden?
(3) Weet iemand uberhaupt wat voor radio erin zit?
(4) Heeft iemand informatie over de subwoofer + versterker van Bose?

Ik heb inmiddels al 2 dagen lang het hele internet afgezocht maar geen informatie gevonden over deze onderwerpen.
Hebben jullie ervaring hiermee? Zoja, beschrijf aub hoe jullie dit hebben gedaan.

Gr,
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

© 2013 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Abonneren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - RSS - Twitter- Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep