Navigatiesoftware RNS 310 (VW Tiguan) update?

Gepost door CorZa 
Op het werk hebben we (lees: de eigenaren, niet wij zelf...) sinds april 4 nieuwe VW Tiguans. Hierin zit in alle vier een RNS 310. De navigatiesoftware hierop is versie "Western Europe 0038" (wat dat ook mag zijn) en is van 03-2011 volgens het boekje...

Weet iemand OF en zoja WAAR ergens te controleren valt of er nieuwe software beschikbaar is en te koop is? Ik kan wel sites vinden waar op staat dat er bij sommige een knopje veranderd is sinds een update en dat je kaarten kunt kopen, maar ik zie daar nergens west europa bij staan...

Nog een andere vraag die misschien niet heel netjes is, maar... als je één cd/dvd besteld, kun je deze dan op alle vier de systemen installeren?

Alvast bedankt!
CorZa
Nog een andere vraag die misschien niet heel netjes is, maar... als je één cd/dvd besteld, kun je deze dan op alle vier de systemen installeren?

Officieel niet, maar als het systeem met een losse update genoeg heeft en verder niet continu een cd/dvd erin moet hebben, prima toch?

Ik zou de dealer eens bellen gewoon met de vraag.
Daar moet ik nog eens achteraan dan, maar blijft de vraag of er nieuwere software beschikbaar is voor de huidige. Raar dat dat eigenlijk nergens te vinden is...
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

© 2013 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Abonneren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - RSS - Twitter- Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep