Carkit voor Toyota Aygo

Gepost door Ronald_j 
Hallo,

Weet iemand toevallig wat er mogelijk is met carkits in de Toyota Aygo? De standaard radio heeft zo te zien geen mogelijkheid voor een carkit.

Is de bedrading die erachter zit gewoon ISO? Zijn er plekken waar je het speakertje mooi kan monteren zonder iets te slopen?

Mijn collega heeft net twee weken een nieuwe Aygo. Hij vind het niet nodig om een carkit te monteren, maar ik heb hem nog een paar jaar nodig, dus wil ik kijken of ik dat voor hem kan inbouwen.

Ik kan me alleen voorstellen dat er enige reserve is om gaten te gaan boren in een gloednieuw interieur. De auto gaat ook na 3-4jaar weer vverkocht worden.

Hoe zit het trouwens met de verlichting van de console met de knoppen van verwarming ed. Kun je de lampjes makkelijk vervangen door LEDs in een andere kleur dan roze? Of moet je dan de halve auto uit elkaar slopen?
Eťn antwoord op twee vragen:

Blauwe verlichting en een Parrot CK3100 ingebouwd winking smiley

Zie voor meer details het topic van Franzz. Je Aygo-radio heeft trouwens ISO-stekkers, dus een Parrot is dan helemaal plug-and-play.
Op [www.citybugclub.nl] is veel te vinden over de C1/107/Aygo.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

© 2014 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - RSS - Gebruiksvoorwaarden- Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep