WOF: Impressie Citroën DS3 1.6 VTi So Chic

Gepost door Wings of freedom 
Blits karretje!

Aldus de uitspraak van een 61 jarige vriendin van ons, toen ze deze knalgele verschijning zag met ons er in. Maar wat was nu de aanleiding voor deze uitspraak?

Voor diegenen die het niet weten, in ons huishouden rijden een Citroën C4 HDI en een Peugeot 207 HDI rond. In Visscher Culemborg hebben wij daarom een ideale garage, aangezien zij beide merken in het assortiment hebben. Nu is het zo dat naast regulier onderhoud, onze beide Françaises geen problemen hebben en we dus om die reden de garage weinig zien. Gelukkig kan je ook om te kijken, voor een gezellige babbel en zelfs voor een meeting daar terecht. En zo kwam het dat ik al eens met een verkoper geboomd had over hoe leuk de DS3 wel niet was en welke configuraties we al virtueel hadden gemaakt. En dan te bedenken dat de DS3 toen nog niet eens in levenden lijve aanwezig was.

Ondertussen is deze hiaat opgelost en het lag dan ook in de lijn der verwachtingen dat WOFke eens met de DS3 ging proefrijden. Hedenochtend was daar dan ook het moment. De demo was een gele (toevallig mijn favoriete kleur) met 120 trappelende paardjes die via een handgeschakelde 5-bak naar de voorwielen werden gestuurd en "airdream" oftewel zo schoon, dat de leaserijder maar 20% bijtelling hoeft neer te leggen. De uitvoering was naast zo schoon ook nog So Chic met opties waarvan enkele highlights waren: de lederen stoelen met stoelverwarming, chroom trim, hifi systeem met Bluetooth, navigatie, MP3, automatische klimaatcontrole, piepjes die je bij het achteruit rijden attenderen dat je het bevallige kontje in de gevarenzone brengt en ook nog een systeem dat automatische de lampen en de ruitenwissers aanzet als jij dat wilt. Ik zal vast nog wel wat vergeten zijn, ik ben namelijk ook al 39 you know...

Even een woord vooraf en dat is dat dit geen objectieve test is en ook niet de start van een zoektocht naar een nieuwe leaser, maar een impressie van een Citrofiel die behoorlijk weg is van de DS3 en deze auto dan ook reed en genoegzaam meekreeg uit pure belangstelling voor de producten van 'zijn merk'.

Niet alleen de DS3 heeft een bevallig kontje, maar WOF ook en die liet zich heerlijk in de prima stoelen vallen met uitzicht op een strak en sportief dashboard.

Ik constateer in eerste instantie dat de DS3 ook erg blij met mijn aanwezigheid is, want ik word lekker omarmd door het leder. Zo net van mijn eigen C4 overstappend constateer ik dat mijn billen helemaal lekker klem zitten. Ik stel de stoel vlug in, want met 2 PSA producten in huis en het feit dat deze allemaal gelijk werken, zijn alle handels en knoppen snel gevonden. Bij het op contact zetten, tracteerd de DS3 mij op een vrolijke 'needle sweep'.

Het heeft geen enkele functie, maar wel erg leuk!

Alles zit en staat nu goed. De motor is gestart en maakt een lekker geluidje, tijd om te gaan rijden.

Het eerste stuk gaat rustig aan om de motor kalm aan warm te laten worden en zelf ook even aan mijn gele reisgenoot te wennen. Mijn billen en de rest van mijn lichaam zijn ondertussen gewend aan de stoel en vinden deze prima zitten met een stevigheid die bij een wat sportievere variant hoort, maar toch Frans comfortabel is en zeker niet Teutoons 'hard'geveerd. Niks mis mee als je daar van houdt, maar mijn lijf is ingesteld op zachtheid.

Ondertussen zijn DS3 en ik op elkaar ingespeeld en we mogen elkaar wel. Ik besluit om het toerental af en toe eens wat meer op te hogen en een wat leuker weggetje te zoeken. Ik ben geen echt sportieve rijder en hanteer ook het credo dat remmen 'voor watjes' is, maar bochten nemen kan prima met de DS3 en de remmen zijn lekker bijterig op een dusdanige manier dat ze mij een beetje aan motorrijden doen denken. Onwillekeurig vergelijk ik mijn geel/zwarte vriendje met de C4 en de 207 thuis en ik moet zeggen dat deze nieuwe loot aan de PSA stam het best uitgebalanceerde onderstel heeft. Strak zonder stoterig te zijn en meer comfortabeler dan de 207, sterker nog, ondanks de kortere wielbasis komt het comfort nog wel in de buurt van de C4. Ik word erg vrolijk en het weer doet met mij mee. De zon gaat schijnen en het wordt tijd om eens een mooi plekje te zoeken voor een fotoshoot. Dit laatste lukt prima, echter de zon liet het afweten op dat moment. Hieronder het resultaat.

Specifiek DS3 logo

Kleine designelementen in voor- en achterlampen waarvan voor met LED dagrijverlichting,

Oh ja, de spiegels konden ook nog ingeklapt worden.

Het DS en Citroën logo aan de voorkant...

...verbergen dit lekkere torretje.

De DS3 is op een leuke manier overdesigned. Wat lichtelijk 'over the top' wat haar doet verlangen naar een kekke kleur om er dan juist een smakelijk opvallend geheel van te maken tussen de grauwe en grijze massa. Enkele designelementen die het geheel gewoon leuk en mooi maken.

Beetje in de oude Alfa Romeo stijl dashboard met kokers

Lijnen die mooi met de vorm van de deuren en de spatborden meelopen.

Een dik, maar lekker kontje.

En last, but not least, de sleutelhanger in de kleur van de auto.

(handig, zo kan het dievengilde op de parkeerplaats makkelijker je DS3 zoeken.)

Het begint ondertussen bij mij weer te jeuken en dat heeft deze keer niet met een tekort aan wassen of allergie te maken. Ik wil rijden en wel nu! En dus gaat het stuur richting de snelweg. Voordat het zover is, moet ik nog een stukje stadsverkeer rijden en het valt mij op in welke rust dit gaat. De 1.6 voorin wil heel graag toeren maken, maar is ook zeer soepel. De schakelindicator geeft zelf aan wanneer je kan opschakelen en als je rustig rijdt, dan kan je al heel snel in een hoge versnelling zitten, waar de DS3 geen enkele moeite mee heeft.

Hobbels en drempels worden met gemak en verbazend comfortabel genomen en alles gaat in betrekkelijke rust. Dat geeft mij ondertussen ook de gelegenheid om de radio eens te testen. Het exemplaar dat ik meehad, was tevens voorzien van MP3 en een hifi-systeem. Dat kan zorgen voor een flinke partij kabaal heb ik gemerkt. De hoofdzaak van de rit was toch wel de auto, maar uit voorzorg had ik uit mijn eigen verzameling 2 CD's meegebracht. Te weten: Saskia Laroo's It's like jazz en Neil Young's Chrome dreams II. De kwaliteit van hifi is puur persoonlijk en het valt mij op dat ik de bassen niet persé te zwaar vind, maar wel te bonkend. Iets wat bij Saskia Laroo minder storend was overigens, dan bij Neil Young. Algehele indruk is dat dit ook wel voor elkaar is en zeker goed klinkt voor een kleine auto. Wellicht dat ik zelf achteraf andere speakers zou monteren, maar het Pack Hifi vind ik toch een must om bij te bestellen.

Het navigatiescherm geeft ook de ID-tags aan.

Eénmaal op de snelweg moet ik even wennen aan het gretige benzinegeluid dat de DS3 maakt, waar ik normaliter het Dieselgetokkel hoor. Het is een erg prettig geluidje wat past bij de gretigheid waarmee 'mijn' DS3 rijdt en tempo wil maken. Toch kan je op de cruisecontrol ook prima rustig rijden en bij 120km/u blijft de geluidsproductie aardig binnen de perken, een andere toon, maar zeker niet luidruchtiger dan mijn C4. Als Dieselrijder moet ik wel weer wennen aan het hoge aantal toeren op die snelheid merk ik.

Langzamerhand wordt het tijd om terug te gaan, want Tweety moet ook weer eens op stal. Of eigenlijk, om 12.00u komt er een andere enthousiasteling rijden. Het is echter nog lang geen 12.00u en ik besluit om vriendinlief, die normaal de 207 bevrouwd eens op te halen. Ze vindt het een 'wijs' karretje en wordt helemaal gelukkig van de stoelverwarming. De laatste paar kilometers moet ik de sleutels afstaan aan mijn wederhelft en zij ment met enthousiasme de DS3 terug naar de dealer. Na enkele straten komen we nog een wat oudere vriendin tegen die echt niets met auto's heeft, maar verbaasd kijkt waar wij nu toch wel niet mee rijden en zelfs eens even van de fiets afstapt om dit blitse karretje eens goed in ogenschouw te nemen.

In de bebouwde kom wordt het lekkere stuurtje en het soepele rijden nog even geprezen, iets waar ik het alleen maar mee eens kan zijn en op de rondweg mag de DS3 nog éénmaal aan de dame achter het stuur laten zien hoe gretig het rijden ook kan zijn. Met ons tweetjes bereiken we de stal, besluiten we op het laatst om eens te kijken hoe de kofferbak is (best ruim voor een kleine auto) en leveren de sleutels in bij de sympathieke verkoper die ons snel zegt dat als de 150pk uitvoering beschikbaar is voor een proefrit, dat we maar eens weer moesten komen. Zo, die afspraak staat nu ook op het wereldwijde webje.

Resumé
De DS3 is een welkome afwisseling in autoland. Persoonlijk vind ik dat deze nieuweling in een kekke kleur geleverd moet worden. Van mensen die dromen over grijze lease-stations en MPV's kan ik mij direct voorstellen dat ze de DS3 overdesigned vinden. Ik zelf vind hem prachtig, mits inderdaad in een goede kleur. Zelf lijkt mij dit geel, deze 16"velgen en dan in wit met wit dak en spiegels erg mooi. Mocht ik die kans krijgen, dan zal ik haar ook liefkozend 'Vlaflip' noemen.

Zijn er dan echt geen kritiekpunten? Vast wel, maar voor mij persoonlijk was dit alleen de robotstem van het navigatiesysteem en die ietwat bonkerige bas bij het Pack Hifi. Ach die robotstem brengt je wel op plek van bestemming en die bas kan wellicht met een kleine investering in andere speakers ook wel beter gaan klinken. Ikzelf heb gezegd dat ik een kekke DS3 met leuke motor zou nemen als ik mijn midlife zou krijgen en ik kan niet wachten tot het zover is. cool smiley

WOF

Met dank aan Visscher Rivierenland Culemborg (http://www.visscherrivierenland.nl/)
Leuke impressie! Gave kleuren ook! Zaterdag ga ik ook een ritje maken cool smiley
Erg leuke auto! Qua design wel de leukste in zijn klasse. Staat hier in Zwolle een witte in de showroom met de ledjes in voorbumper constant aan. Valt heel erg op als je daar langs rijdt.
Wel jammer dat de dealer er zo'n goedkoop mattensetje in heeft gedaan.
Leuke test van een leuke auto.
Ik moet morgenochtend toch naar Visscher Culemborg toe met mijn 206. Zal eens even overlopen naar de andere kant om deze DS3 eens goed te bekijken.
Kristian
Erg leuke auto! Qua design wel de leukste in zijn klasse. Staat hier in Zwolle een witte in de showroom met de ledjes in voorbumper constant aan. Valt heel erg op als je daar langs rijdt.
Wel jammer dat de dealer er zo'n goedkoop mattensetje in heeft gedaan.

Kan jij dat zo zien als je er langs rijdt ? eye popping smiley
Ik vind de stoelen en het uitlaatsierstukje wel aardig...

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02-03-2010 20:38 door Dacia V16 Biturbo.
Echt een leuk en blits karretje. Maakt het weer leuker op de weg!
Leuk verslag! De foto's tonen de DS3 in het echie, in plaats van onder studiolampen en/of bewerkt met Photoshop, en dan krijg je een veel beter beeld van de bolide. Op de bovenste dashboardfoto dacht ik dat de radio aftermarket was, maar op het beeld van de middenconsole onderaan blijkt dit niet zo te zijn. Een minder fraai detail. Wel mooi is de chroomkleurige knop rechts van de tellers. Waar dient die voor? Zulke details geven een auto sfeer.
Moderne bagger, mag ik een stukje rijden als je dr hebt WOF? big smile smiley

Greetzz Renate.
Zou best kunnen dat ik je heb zien rijden richting snelweg, was om ongeveer 13.00 uur. Ik kwam in elk geval zo'n gele ds3 tegen.
renate
Moderne bagger, mag ik een stukje rijden als je dr hebt WOF? big smile smiley

Greetzz Renate.

Uiteraard, maar wel wachten tot ik mijn midlife crisis heb. grinning smiley

Verden
Op de bovenste dashboardfoto dacht ik dat de radio aftermarket was, maar op het beeld van de middenconsole onderaan blijkt dit niet zo te zijn. Een minder fraai detail. Wel mooi is de chroomkleurige knop rechts van de tellers. Waar dient die voor? Zulke details geven een auto sfeer.

Ik kan niet zo snel op Internet een foto vinden van een DS3 zonder navigatie, maar afgaande op hoe het er ziet als je in de configuratoreen DS3 zonder navigatie samenstelt is de radio die dan gebruikt wordt netter geïntegreerd. Voor de duidelijkheid, dat is exact dezelfde radio als op onderstaand plaatje van mijn huidige C4 met hetzelfde schermpje wat dan op de plek van het navigatiescherm zit.

Dat chromen knopje is de parfumeur.

WOF
Leuke test WOF, zo heb ik ze lang niet van je gelezen! Hoe is de dode hoek door de A-stijl? Die lijkt me namelijk enorm?
Leuke impressie van een liefhebber!
Mooie test. Over een paar weken ga ik ook eens langs de dealer.
Leuke test van een ethousiaste WOF.

Ik vind het zelf een lelijk gebakje. Interieur is wel prima qua looks. Mooie stoelen ook thumbs up.
Mooi verslag in WOF stijl! thumbs up
Krijg je er ook een poetsdoek bij om dat glimmende dash netjes te houden?
Leuk verslag.

Over de auto: de velgen zijn een maatje te klein (zo lijkt ie iets te zwaarlijvig), het chroompakket is "zum kotzen" en het DS3-logo hadden ze van mij (vooral aan de achterkant) ook wel weg mogen laten.
Maar: bovenstaand is persoonlijk en in de praktijk ook nog aan te passen ook, dus........

Ik denk dat ik ook maar weer eens proefritjes ga maken.......winking smiley
Wings of freedom
Bij het op contact zetten, tracteerd de DS3 mij op een vrolijke 'needle sweep'.

Ik vind dit het meest opvallend in de test... Ledjes, SFG, premium hebben we namelijk al veel vaker gezien...
Poekhoek
Hoe is de dode hoek door de A-stijl? Die lijkt me namelijk enorm?

Geen moment last van gehad, maar ik heb er in de C4 ook geen last van. Langere bestuurders daarentegen wel, dus met mijn 1,80m kan ik dat niet beoordelen.

Gilsmetti
Krijg je er ook een poetsdoek bij om dat glimmende dash netjes te houden?

Kan je waarschijnlijk in de onderhandelingen wel meenemen, net als een mooie velours mattenset Kristian. winking smiley Ik heb het niet opgenomen in de test, maar ook ik vind het te erg. Ik noemde het al een piano. Zelf zou ik de DS3 in geel willen met wit dak en dan kan je ook voor een andere kleur dashboard kiezen. Ik zou dan ook de witte spiegels nemen zonder chroom. Ik vind het chroom pakket niet lelijk, maar mooi is anders. Het past ook niet bij deze kleur is mijn persoonlijke mening.

WOF
Heb deze gele vandaag gezien bij Visscher. Niet echt mijn kleur, maar erg leuke auto verder.
Binnen staat ook een witte met licht blauw dak. Die combinatie vind ik helemaal niks.
Mijn eerste indruk bij het zien van de plaatjes is dat het een samengegooid rommeltje lijkt.
Hopelijk kunnen al die DS logo's eraf (verknoeien de wagen helemaal).
En dat dash is ook al een amalgaam van losse stijldesigns ; daar tegenover is je eigen C4-dash een toonbeeld van stijl.

Kortom,
het rijdt wellicht dik,
maar het zal wellicht nooit mijn (tweede) wagen worden ...
De DS3 heeft dan ook een goede optie en dat is dat je niet verplicht bent om hem aan te schaffen. winking smiley

WOF

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03-03-2010 18:43 door Wings of freedom.
Ben echt toaal geen Citroën fan. Ik ben ook niet kapot van de DS3.

Ik vind het wel erg leuk om te zien en te lezen. Echt super gedaan thumbs up
Leuke wagen, de kleur is echter zum kotzen. Ben normaal wel van de "apartere" kleuren maar geel valt daar niet onder.
In grijs gaat deze auto ook niet opvallen ben ik bang.
British Racing Green

Voilà!

Dat staat inderdaad een stuk beter! Vooral de voorkant.
ENTE
British Racing Green

Voilà!

Dat staat inderdaad een stuk beter! Vooral de voorkant.

Gatver, een kale kip zo.......................................crying smilie
Nou speciaal voor jou een andere....................................................................................................grinning smileygrinning smileygrinning smiley

ENTE
Nou speciaal voor jou een andere....................................................................................................grinning smileygrinning smileygrinning smiley

Nou dat hoeft ook weer niet, aan de voorkant kun je het Logo wel missen, maar aan de achterkant breekt dan niets de kofferklep
Ik weet wel wat je wil....

................................................................................................grinning smileygrinning smileygrinning smileygrinning smiley
@ENTE, je draaft nu wel erg door......................................big smile smileybig smile smileybig smile smileybig smile smileybig smile smileybig smile smileybig smile smileybig smile smileybig smile smileybig smile smileybig smile smileybig smile smileybig smile smileybig smile smileybig smile smileybig smile smiley
Nu nog 69 XXX 1 op het kenteken en we weten meteen Icebrain's favoriete hobby en standjes. grinning smiley

En voor de gelegenheid 500e.nl op de kentekenplaathouder, tenzij Marco daar keihard tegen in gaat.

WOF
@Ente
Leuk zo zonder de logo's ... een pak minder rommelig.
Nu nog die zwarte stootstrip meekleuren en ik zie het wagentje - op basis van het uiterlijk - helemaal zitten.
Toegegeven, de voorkant zonder logo staat inderdaad goed. Achter vind ik het teveel een 'blote billen gezicht' en hoort in mijn ogen het logo wel er op.

WOF
Maar dan nog zouden de double chevrons achterop een pak beter ogen dan die miskleun van een abstract DS3 logo dat ze er nu opplakten.
Dat zo'n simpel BMW logo de hele achterkant in mijn ogen verfraait zeg big smile smiley
Leuk stukkie, WOF! Lekker vlot geschreven. Dat leest onmeunig lekker weg, zeker met die rake foto's erbij. Ik hoef je niet te vragen of je je wel vermaakt hebt tijdens de proefrit, want da's intrappen van een open deur. Alleen die kleur geel... je kunt nooit meer incognito over straat met die keuze. En met zo'n model in die kleur kun je voor je goed fatsoen alleen maar hard rijden... grinning smiley Maar eerlijk is eerlijk, het is geen auto voor saaie boekhouderachtige types die het liefst nooit of te nimmer willen opvallen tussen de massa.

Leuk wagentje, maar wat een vreemde modelaanduiding eigenlijk: DS3. Alsof versie 3 van de aloude Citroën DS gelanceerd is, terwijl het hier om een splinternieuwe coupé-achtige gaat. Echt mooi vind ik het dashboard met die gladde pianolak erop, ondanks het feit dat het een kopie is van het dash uit de nieuwe C3 vind ik het super. Zie ik daar warempel bij de DS3 nou een klein motortemperatuurmetertje dat bij de C3 ontbreekt? Ik let daar op, omdat ik gek ben op metertjes en die van de koelwatertemperatuur in het bijzonder. Een auto zonder zo'n aanwijzer is net zoiets als autorijden met een met krantenpapier dichtgeplakte voorruit. Verstand op nul, oogkleppen op en net doen of het technische wel en wee van de motor je niets kan schelen. confused smiley
Wel even wennen is dat voor Citroënbegrippen afwijkende, unieke DS3 logo. Dus de term 'airdream' slaat op het minimaal uitstoten van schadelijke gasjes? Kijk, zo leer je nog eens wat.

Misschien loop ik op de zaken vooruit, maar mag ik alvast concluderen dat de opvolger voor je onvolprezen C4 een oliegestookte DS3 gaat worden?
Die Pianolak vond ik nou juist vreselijk, maar goed, dat is smaakverschil.

Maar eerlijk is eerlijk, het is geen auto voor saaie boekhouderachtige types die het liefst nooit of te nimmer willen opvallen tussen de massa.

Echt iets voor mij dus! grinning smiley

Zie ik daar warempel bij de DS3 nou een klein motortemperatuurmetertje dat bij de C3 ontbreekt? Ik let daar op, omdat ik gek ben op metertjes en die van de koelwatertemperatuur in het bijzonder. Een auto zonder zo'n aanwijzer is net zoiets als autorijden met een met krantenpapier dichtgeplakte voorruit. Verstand op nul, oogkleppen op en net doen of het technische wel en wee van de motor je niets kan schelen.

Er zit inderdaad een koelwatertemperatuurmeter op, maar ik zou nog liever zien dat er een olietemperatuurmeter op zit, zoals mijn C5 had.

Bij een volgende leaser zal de DS3 een grote kans maken, maar voorlopig is dit koffiedik kijken. De C4 moet nog meer dan een jaar mee voor haar contract over is. Daarbij is het fijn als er in ons huishouden nog een praktische auto is, bijvoorbeeld met 4 deuren om de oude knarren die ik en 207 bestuurster 'ouders' noemen nog eens te kunnen vervoeren. De 207 gaat over 10 maanden uit het contract, dus we gaan kijken wat de verdeling en een nieuwe aanschaf gaat worden. 207 bestuurster heeft eigenlijk nooit echt groot gereden en wil nu wel eens een wat ruimere auto als die mogelijkheid er is. En wanneer de gelegenheid daar is, dan ligt het in de lijn dat ik -die van een C5 naar een C4 ging, nu weer een stapje omlaag ga. Een C3 is dan het antwoord volgens de logische reeks, maar gezien het feit dat logica niet mijn sterkste kant is en de 40 er ook nog eens aan komt bij mij, lijkt mij een DS3 meer midlife achtig.

Zie overigens ook je privé E-mail. winking smiley

WOF

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 05-03-2010 12:38 door Wings of freedom.
Ds Wof
...En wanneer de gelegenheid daar is, dan ligt het in de lijn dat ik -die van een C5 naar een C4 ging, nu weer een stapje omlaag ga. Een C3 is dan het antwoord volgens de logische reeks....

De 2cv is in zicht begrijp ik uit deze logicadrinking smiley
Aparte verschijning, echter niet mijn ding, van binnen teveel glanzend zwart. Ik denk dat de auto te apart is om echt tot behoorlijke verkoopaantallen te komen. Aan de kwaliteit zal het niet liggen. Tegenwoordig kun je beter behoudend zijn met je stilering (uiterlijk/van binnen), dan houd je de verkooppiek zo lang mogelijk vast. Er verschijnen tegenwoordig zoveel nieuwe modellen op de markt uit vele delen van de wereld, dat áls je een gewaagd ontwerp op de markt brengt en binnen afzienbare tijd komt er een andere fabrikant weer met zijn gewaagd ontwerp, dan kun je het misschien wel schudden met de verkopen van jouw gewaagd of eigentijds ontwerp. De piek is gauw voorbij tegenwoordig.
ENTE
Ds Wof
...En wanneer de gelegenheid daar is, dan ligt het in de lijn dat ik -die van een C5 naar een C4 ging, nu weer een stapje omlaag ga. Een C3 is dan het antwoord volgens de logische reeks....

De 2cv is in zicht begrijp ik uit deze logicadrinking smiley

Shit, jij hebt mij door.

WOF
Wings of freedom
Nu nog 69 XXX 1 op het kenteken en we weten meteen Icebrain's favoriete hobby en standjes. grinning smiley

En voor de gelegenheid 500e.nl op de kentekenplaathouder, tenzij Marco daar keihard tegen in gaat.

WOF

Nee, ik wil weer niet teveel opvallen, zeker in die gele kleur is het een sprekende verschijning.........................grinning smiley

WOFmans
maar gezien het feit dat logica niet mijn sterkste kant is en de 40 er ook nog eens aan komt bij mij

De mijne ook niet, voor je het weet rijd je BMW voor je 40ste......................................winking smiley
Hier bij de lokale dealer staat een glanzend zwarte met wit dak en chromen spiegels ... in die trim een heel fraaie bolide, heel erg aan de Mini gewaagd thumbs up
Puntjes
De mijne ook niet, voor je het weet rijd je BMW voor je 40ste

Dan moet ik wel vlot worden, over iets meer dan 9 maanden is het zover.

BRG
Hier bij de lokale dealer staat een glanzend zwarte met wit dak en chromen spiegels ... in die trim een heel fraaie bolide, heel erg aan de Mini gewaagd

Feuteutje toevallig?

WOF
WOF

Ik nog 3 weken............................smiling bouncing smiley
Wings of freedom

Hoezo, ben je een klein WOFke aan het plannen?winking smiley
De vloermatten zijn inmiddels vervangen door betere examplaren.... ;-)

Ze hadden tijdelijk geen andere...
speedtouch
Wings of freedom

Hoezo, ben je een klein WOFke aan het plannen?winking smiley

Alsjeblieft niet zeg...

We willen wel graag een:

SWeeeeetje
De vloermatten zijn inmiddels vervangen door betere examplaren.... ;-)

Dan wordt het tijd voor een tweede testrit. grinning smiley

WOF
Wings of freedom
Er zit inderdaad een koelwatertemperatuurmeter op, maar ik zou nog liever zien dat er een olietemperatuurmeter op zit, zoals mijn C5 had.

WOF

Ik durf met zekerheid te zeggen dat dit niet een foto is van jouw dash.winking smiley
Nee hoor, die vind je gewoon met een simpele zoekopdracht op Google. eye rolling smiley

WOF
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

© 2013 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Abonneren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - RSS - Twitter- Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep