Euro Truck Simulator 2 - Screenshot topic - PC

Gepost door LP570-4 
Haha idd. Maarja het is af en toe wel es ff lekker om te hoeken met een grote combi.
Lijkt idd wel alsof het dan ineens drukker wordt. Maja das altijd als je haast hebt. Ook in reallife.
renate
Tis een vrachtwagen sim. game.

Als je racen wil zijn er andere games voor.

Ik heb nog geen enkele schade gereden, het spel lijkt te reageren op jou rijstijl.
Als je het rustig aan doet krijg je zelfs de ruimte van de (hoe heet dat IA verkeer?) overige weggebruikers.

Al ben ik ben daar niet zeker van, kan iemand dat bevestigen?

Greetzz Renate, die ook in reallife ervaring heeft met trucks.

Heb ik ook al een paar keer meegemaakt, ze seinen zelfs dat ik voor mag.....ook een tegengekomen in het donker die een andere tegenliggende vrachtwagen inhaalde....duikt er ineens een auto voor je snuffert op.
Haast is iets anders dan onverantwoordelijk gedrag.

Natuurlijk weet ik ook wel dat er zwaar "in de nek gehijgd wordt" door de werkgever/planner.
Maar wat er vaak vergeten wordt is dat, als het mis gaat, de chauffeur wel verantwoordelijk gehouden wordt.

Maar goed, dat is een discussie die niet in dit topic thuis hoort.

Greetzz Renate, die hier geen nieuw topic over gaat openen. big smile smiley
Nissan GT-R, awesome
hebben sommige de ghraphics laag staan?
want het ziet er veel slechter uit dan mijn eigen foto's

Mn pc kan niet meer aan.
Videokaart doet het prima maar de processor is wat traag.
Draai hem wel op 1680x1050 maar niet alle opties vol aan.
De core2quad q6600 2,4ghz heeft er soms wat moeite mee.
Wil hem binnenkort overclocken naar 3,0ghz. Maar weet nog niet helemaal hoe dat werkt.
@R@ymond: probeer eens een resolutie van 1280*1024 en dan de "schaling"zo hoog mogelijk. Dat zal 125% zijn.

Kijk dan eens hoe dat er uit ziet.

Greetzz Renate.

b.t.w. overklocken heeft hierbij niet zoveel zin.

P.S. licht van de overige auto's op "hoog". En de mod voor nachtzicht is aan te bevelen.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 13-12-2012 23:33 door renate.
Ik ga het even uitproberen.
Waar haal je die mods vandaan?
[www.ets2-mods.com]

Daar vindt je trouwens nog veel meer moois.

Greetzz Renate.
Hmm de resolutie verlagen heeft niet veel verbetering gegeven.
Nu is het op mn scherm bij die hoge resolutie wel mooi hoor. Kan beter maar ziet er beter uit dan de afbeeldingen die ik plaats.
Ik heb de schaling wel verhoogd ( die kan tot 500% volgens mij ).
Waarom zal overclockej nies uitmaken? In principe kan je processor dan meer verwerken waardoor het op hogere resolutie soepeler moet draaien lijkt mij.
Waar staat die licht mod tussen? Ik heb alle menus door gebladert maar kon die niet vinden.
ja overklokken heeft in zoverre zin dat je processor inderdaad sneller wordt.
er zijn daarbij echter een paar kanttekeningen te plaatsen.
1. Zoek eerst goed uit of je processor niet al op maximaal werkt, flinke zoekopdracht ik weet het, maar als alles begint te verbranden bij 2.6 of 2.7 is het resultaat niet echt goed te noemen.
2. let ook op dat je koeling het goed doet, kijk even naar de processorkoeler, hoeveel warmte kan die verplaatsen en hoeveel lucht.
3. kan je moederbord het ook aan, kan die maximaal met 2.4 ghz werken (komt niet vaak voor) moet je het ook niet doen.
4. hoe oud is de rest van je hardware.

mijn laptop is 3 jaar en die draait het spel prima, op redelijk hoge settings.
Ik kan die "beterzicht "mod ook even niet meer terug vinden.
Ik heb 'm geïnstalleerd maar al die mods hebben de meest exotische namen, dat ik niet weet welke het is.

Als ik m gevonden heb, post ik dat wel. Of misschien weet iemand anders wel waar ie te vinden is.

Overclocken heeft daarom geen zin omdat het spel niet zo gek veel van de processor vraagt.

ik heb een 2.8Ghz en die kan het heel goed aan.
Het gaat bij dit spel meer om de videokaart en de snelheid van het geheugen van die kaart.
Daar valt veel te winnen.

Greetzz Renate.
renate
Ik kan die "beterzicht "mod ook even niet meer terug vinden.
Ik heb 'm geïnstalleerd maar al die mods hebben de meest exotische namen, dat ik niet weet welke het is.

Als ik m gevonden heb, post ik dat wel. Of misschien weet iemand anders wel waar ie te vinden is.

Overclocken heeft daarom geen zin omdat het spel niet zo gek veel van de processor vraagt.

ik heb een 2.8Ghz en die kan het heel goed aan.
Het gaat bij dit spel meer om de videokaart en de snelheid van het geheugen van die kaart.
Daar valt veel te winnen.

Greetzz Renate.

dat klopt, ik heb 2.1 Ghz, en ook hier geen problemen.
zelfs niet met een spel als TDU2
nou ik speel het nu 2 maandjes ... maar vond vandaag dit forum ...
dus even rond gekeken ... zitten wel leuke screen shots tussen ...

bijdeze van mijn ''MAN'' hij is al veranderd ... binnekort update shot van ..

ik heb al gekeken naar verschillende mods die toepas baar zijn ... maar krijg ze gewoon niet in het spel ...

ik gebruik engine cheater voor tha money ... dat is wel gelukt ... maar zoals de merk namen cq xenon dat lukt gwn niet

hoop dat iemand me daarbij kan helpen ...

Mvg Jarno
iceangel

ik heb al gekeken naar verschillende mods die toepas baar zijn ... maar krijg ze gewoon niet in het spel ...

ik gebruik engine cheater voor tha money ... dat is wel gelukt ... maar zoals de merk namen cq xenon dat lukt gwn niet

Mvg Jarno

How to install mods?
Unzip the .scs archives into your “My Documents\Euro Truck Simulator 2\mod” folder.

wat lukt er dan niet?
staat in mijn documenten.
het is inderdaad niet heel erg moeilijk.
Idem dat, het is niet heel moeilijk. Lukt dat ook niet, kom er dan ff op terug in het algemene topic.

New shots:

Mooie combinatie, al zeg ik het zelf:

Tja, een nadeel van een mod dat de meeste AI vrachtwagens sneller rijden: je wordt wel eens ingehaald bij het accelereren (ook al rijd ik zelf een R620). Maakt het wel realistischer.

Dit is ook handig bij het aansnijden van een krappe bocht... Zal in het echt nooit gebeuren. Tenminste, niet door mensen met verstand:

Schepen in de haven van Hamburg:

Tank voor Kassel:

Lossen naast 2 TNT trailers, hoewel eentje een koelmotor voorop heeft. Vraag me af waarvoor grinning smiley
voor de chocolade letter die ik met sinterklaas heb besteld big smile smiley
mooie combi inderdaad
Ik zie vaak trailers met autos of betonelementen rijden.
Wanneer kom je daarvoor ik aanmerking?
Ik rij 9 van de 10 keer met een dieplader en kraan erop
R@ymond
Ik zie vaak trailers met autos of betonelementen rijden.
Wanneer kom je daarvoor ik aanmerking?
Ik rij 9 van de 10 keer met een dieplader en kraan erop

Het wisselt heel vaak. Volgens mij heeft het ook te maken met de kwaliteiten waar je zelf voor kiest (iedere keer als je een level omhoog gaat, kun je ergens een plusje bij zetten). Maar keuze is soms wat eentonig, echter 9/10 keer vind ik erg veel. Goed zoeken, desnoods even naar een stad verderop kijken en daar eerst heen rijden voor een andere soort vracht. Wel opletten dat de deadline voor de pickup van die vracht niet 20 minuten is o.i.d. want dan haal je het niet en is de vracht niet meer beschikbaar! Heb ik ook twee maal gehad :P

Nieuwe mod, lichtjes in de grille mogelijk en sideskirts bij een 6x2 of 6x4. Heb m'n Scania nu tot 6x4 omgebouwd en de poespas eraf gehaald. Anders zijn de lampjes in de grille onzichtbaar. Ik twijfel nog wel over met of zonder stootstang onder de bumper en over de kleur. Zwart is bruut, dit bruin komt niet altijd goed uit de verf. Rood ook niet en blauw vind ik ook maar blauw.. Ik ben er nog niet over uit. Voorlopig rijd ik m'n ritten zo:

Fraaie scania hoor. 9van de 10 is idd iets overdreven.
Wat merk je qua verschil met de 6x4 tov de 6x2?

Ik heb de kwaliteiten voornamelijk op lange afstanden hoogwaardige ladingen en breekbare ladingen gezet.
Zuinig rijden staat erg laag. Al is dat met die 600ltr van de scania mss niet eens zon slecht idee.
Carfanatic
iceangel

Mvg Jarno

How to install mods?
Unzip the .scs archives into your “My Documents\Euro Truck Simulator 2\mod” folder.

wat lukt er dan niet?

nou als ik naar een site ga waar alle mods staan .. en ik download hem en pak hem uit in het mapje ''mods'' dan pakt die ze helemaal niet in het spel ...

heb nu de merken mod wel gedaan ... had eerst ''dav'' maar heb nu ''daf'' maar op de vrachtwagens heb ik geen ''bekende'' reclame staan confused smiley dat vind ik wel raar .....

maar zoals de xenon mod of de begrenzer mod die werken gewoon niet in het spel

mvg jarno
zie je ik heb toch de verkeerde keuze gemaakt met mijn MAN.
volgende week het spel maar weer eens opstarten.
of morgenochtend wat vroeger op, kan ik nog even spelen big smile smiley voor school

maar wel een mooie scania, en daklichten zijn vaak mooier dan met een grille.
ik ga eerst maar sparen.
Een aantal mods doen het bij mij ook niet. Voorbeelden zijn een aantal trailers en een mega mod pack waarvan een paar onderdelen het wel doen, maar andere weer niet... Vreemd vreemd. In de Read-Me's staat niets nieuws, misschien helpt telkens één voor één de mod in de map plakken en de game opnieuw opstarten iets. Morgen meer tijd daarvoor. Voor nu:

Hoe hij nu is, en hoe het nieuwe motorblok gelijk aan het werk gezet wordt:

En hoe ik hem tijdens de ritten zie (let ook op de logo's in de tellers):

Ik vind het niet héél geslaagd, maar het doet me denken aan dit. En dat vind ik dan weer wél enorm geslaagd. Dus een beetje daarom spinning smiley sticking its tongue out
Ik heb eeb tijdje met een "neckerman" gereden, dat vond ik niks.

Die heb ik ingeruild voor een Man:

Daar ben ik best tevreden over.

Veel rustiger op het stuur. Ik denk dat ik hier mijn volgende 50.000km's maar eens mee ga maken.

Greetzz Renate.
Waar is je kenteken? eye popping smiley Toch mooier, zo'n geintegreerde auspuff grinning smiley Jammer dat ze die van Scania niet ook origineel V8 hebben gemaakt...

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 17-12-2012 15:56 door LP570-4.
die ''MAN'' van je is wel super gaaf renate .... smiling smiley
@ LP570-4: ik had op het moment van de foto de MAN nog niet gekocht. eye rolling smiley

@iceangel: Dank je. thumbs up

De MAN heeft inmiddels een paintjob gehad, maar maakt lekker de kilometertjes.

Ik heb ondertussen 29 chauffeurs voor me rijden, allen in een Renault "route 66".
De zaken gaan goed, elke (spel)dag weer een tonnetje verdient. big smile smiley

Greetzz Renate.
nou bijdeze mijn update aan de ''MAN''

hier rijd ik voorlopig nog wel even in ..... heb ook nog de renault rijden waar ik mee begonnen ben ... en m'n DAF

maar daar later meer over ....
renate
@ LP570-4: ik had op het moment van de foto de MAN nog niet gekocht. eye rolling smiley

@iceangel: Dank je. thumbs up

De MAN heeft inmiddels een paintjob gehad, maar maakt lekker de kilometertjes.

Ik heb ondertussen 29 chauffeurs voor me rijden, allen in een Renault "route 66".
De zaken gaan goed, elke (spel)dag weer een tonnetje verdient. big smile smiley

Greetzz Renate.

jeetje hoe vaak speel jij dat spel?
jeetje hoe vaak speel jij dat spel?

Een uurtje of 2 per week.drinking smiley

@iceangel: Ook de "money cheat" gebruikt? spinning smiley sticking its tongue out

Greetzz Renate.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18-12-2012 06:14 door renate.
@ renate ... jah ckr ... :P das ook de enige die werkt bij mij ... oke die merk cheat ook wel dus daf ipv dav en iveco ipv ivedo
maar op de trailers heb ik gewoon nog de ouwe standaart spel merken erop staan ... weet iemand hoe dat komt ?? of moet ik daar een andere mod voor hebben ???

waar kan ik trouwens een site vinden waar alle mods op staan ... maar dan ook de meeste/alle mods ?

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18-12-2012 19:58 door iceangel.
rijd je dan nog met 100% schade? en hoeveel kostte dat grapje
@RenaulF1: lekker bezig. big smile smiley

@iceangel: [www.ets2-mods.com]

Greetzz Renate.
Nee die reed zeker niet meer. Was niet met m'n eigen vrachtwagen, dus niet zo op de kosten geletsmiling smiley
@renate : thnx for the link .... maar bij download staan meerdere links ... bovenste pakken ? of maakt het niet uit ?
Na al een flinke tijd heel druk te zijn geweest voor school, waardoor ETS 2 op de achtergrond verdween.
Nu de draad weer een beetje opgepakt, heb een ritje gereden van 800 km en 300 km op de boot.
Naar de steengroeve, dat vroeg dus om een paar mooie sfeerfoto's net zoals met de Renault.
Die heeft ondertussen 26.000 km afgelegd, oftewel de koploper in het bedrijf.
Deze heeft op het moment dat ik dit schrijf net geen 4000 km gereden, dus dat gaat ook wel weer lekker.

En een klein kind zoals ik (17) geloof natuurlijk niet dat al die lampen voorop echt gaan werken. dus klein testje net na het benzinestation en de rustperiode.
Deze is met groot licht, de standaard verlichting

Bij deze foto staan de lichten op de grille aan, dus onder de vooruit.

En de lichten op het dak staan ook aan, goh dus het werkt wel degelijk, en hoe.

Ja het werkt inderdaad, en als je met grootlicht op een enkelbaans weggetje rijdt seinen de tegenliggers ook zoals in 't eggie. big smile smiley

Greetzz Renate.
ik heb die Yacht Trailer gedownload ... maar waar is die te vinden ??? kan hem nergens vinden ...
gewoon kijken bij de klussen in het main-menu.
laat je desnoods even inhuren.

dan moet je even goed kijken, en dan kan je ermee rijden big smile smiley
Mijn DAF XF 410 pk. De IVECO rijdt ook nog steeds, maar nu met chauffeur.

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 23-12-2012 18:43 door Boppie.
Jaja ik ben wel nieuw op dit forum, maar volg dit al een klein tijdje,

en bij deze paar screenies van mij smiling smiley

*Let niet op de graphics ik speel op de Laptop, met Logitech Formula Ex stuurtje smiling smiley

m'n MAN met 1500pk smiling smiley (ter verduidelijking de wielen komen niet van de grond, vering is vrij slap met de ''Realistic Physics Mod'')

En me Xenon smiling smiley

Dimlicht

Grootlicht

4 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 23-12-2012 22:53 door Illusion X.
Welkom hier Illusion X.

Een leuk opgetuigde MAN.
Maar waar heb jij die 1500pk mod vandaan?

Greetzz Renate.
Hallo Renate,

Bij deze heb ik de website waar het bomvol staat met ETS 2 mods; [www.ets-2.com] smiling smiley
die 1500pk mod is voor MAN en Scania, maar die moet nog even gezocht worden tussen de 116 pagina's aan mods, ik heb alleen de MAN dus ik kan die eventueel her-uploade winking smiley

Greetzzz
Kan je ook zelf modden? Vroegah deed ik dat met flight simulator maar dat was met paint een eitje.
Hier zitten niet van die bestanden bij die je zomaar kan aanpassen.
R@ymond,

Ik vraag me zelf ook af hoe je uberhaut mods maakt voor ETS2 =/
/Verholpen

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 24-12-2012 13:24 door Illusion X.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

© 2014 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - Gebruiksvoorwaarden - RSS - Partners- Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep