Gran Turismo 5: Uitslag competitie!

Gepost door Enzo Ferrari 
1) Dennis
2) Bossie
3) Double Fiat Coupé
1. Lybra
2. Yvonne en Yvette
3 Bossie
@EF, je krijgt werk te doen jongen winking smiley Met dergelijk veel stemmen had er serieus nog behoorlijke veranderingen kunnen plaats vinden.. Naja, als de huidige top 3 niet zulke sterke inzendingen had althans.. Mooie finale..
Laatste dag van het stemmen smiling smiley

@bossie: niet om het een of ander maar vorige week heb je niet gestemd.. Valt me op dat je deze week ook nog niet gestemd hebt.. Hoop dat je alsnog gaat stemmen want niet stemmen is toch een beetje het afnemen van punten van anderen...
@Double Fiat Coupe, sorry spijt mij echt heel erg maar had het echt super druk met school had net genoeg tijd om een foto te maken voor de wedstrijd. Was ook van plan om net een top 3 samen te stellen, bij deze sorry tegenover alle andere mensen die meedoen sad smiley

1. Yvonne en Yvette, ben afgelopen weekend naar 24uur van Nürburgring geweest en daar reden deze monsters ook rond(alleen dan in race-auto form) maar deze zeer stoere foto liet mij gelijk denken aan het brute geluid van deze auto's en dus ook aan het hele event. Daarom nummer 1 voor mij!
2. Enzo Ferrari, Super mooie foto, geeft mij gelijk een zomer gevoel drinking smiley maar wat ik ook zo tof vind is hoe scherp de auto is, super mooi!
3. Double Fiat Coupe, Ik snap precies wat je wou doen, een zwart wit foto die niet helemaal zwart wit is. Vind dat het je super gelukt is, erg mooie foto! big smile smiley

De uitslag! (15/15)

Beste GT5-fanaten,

Wat was de finale spannend zeg! In de top van de competitie hebben nog verschillende verschuivingen plaats gevonden.

Maar nu eerst de uitslag van de laatste wedstrijd van het seizoen.

Bossie heeft de meeste punten (en tevens de meeste punten ooit in de competitie!) weten binnen te halen met de volgende screenshot! Gefeliciteerd!

Competitie 2010-2011

Dan de competitie, hier is het jullie allemaal om te doen.

De top 3
1: Enzo Ferrari: winnaar van de Gran Turismo 5 Prima Essential Track Guide.
2: Bossie: winnaar van de Nurburgring Nordschleife sticker.
3: Lybra: winaar van de sleutelhanger van een merk naar keuze.

Met de winnaars zal contact worden opgenomen per PM.

Competitie 2011-2012

Het nieuwe seizoen start in september 2011! Ideeën zijn van harte welkom. Deze kunnen per PM ingestuurd worden naar Meike of mij.

Deze onderwerpen zijn reeds geweest:

#01: Het openings-screenshotcontest (Meike)
#02: De detailfoto : (Michel26)
#03: Vuurwerk! : (Enzo Ferrari)
#04: Door de eerste bocht : (AMG-gijs)
#05: Een premium foto van een standaard auto! : (Michel26)
#06: Gala of the Concepts : (Raul8711)
#07: Lekker op wintersport : (Dennis)
#08: Commercials are hot! : (Enzo Ferrari)
#09: Sweet memories to GT4 : (Double Fiat Coupe)
#10: It's a Fashion Item : (Meike)
#11: Brokkenpiloot! : (Double Fiat Coupe)
#12: Zwart / Wit : (Lybra)
#13: Copy/Paste! : (Bossie)
#14: Creatief met strepentrekken! : (Enzo Ferrari)
#15: Bye bye supercars! : (Bossie)

Fijne vakantie!

Groetjes,

GT5-screenshotcontest organisatie
@Iedereen, heel erg bedankt voor deze mooie competitie heb echt heel erg genoten big smile smiley
@Enzo Ferrari, Gefeliciteerd met je eerste plaats. Zeker wel een verdiende overwinning thumbs up

Tering je wilt niet weten hoe blij ik ben, ben afgelopen weekend naar 24-uursrace geweest op de Nurburgring en heb geen sticker kunnen bemachtigen, baalde als een stekker natuurlijk... Mijn "Laatste" hoop was deze wedstrijd en heb em nog gewonnen ook, super competitie en nog bedankt vor de organisatie die de tijd hebben genomen om dit te kunnen realiseren thumbs upbig smile smiley
@De organisatoren: Leuke competitie, goed geregeld! Complimenten! thumbs up

@Enzo Ferrari en Bossie: Gefeliciteerd! smileys with beer
Bedankt, Lybra en Bossie!

@Lybra: Vergeet je PM niet te lezen!
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

© 2013 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Abonneren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - RSS - Twitter- Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep