| Moet je na gaan, nog even en alle packs bij elkaar zijn even duur als de game
|
 | Ja het spel kost nog 40 euri's, dus dat gaat niet meer zo lang duren 
|
 | Shame on Microsoft...
|
 | Ja da's dan weer het voordeel van GT5 en Polyphony. Daar heb je meteen beschikking over 1 miljard auto's 
|
 | 1 miljard
|
 | 1 miljard is wel erg veel!
|
 | Bericht verwijderd.
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09-08-2011 16:07 door CosworthGT.
|
 | Ja maar da's maar net of je daar zin in hebt. Ik gebruik het nooit, en dat het er misschien mooi uit ziet maakt me dan niet zoveel uit. Ik gebruik toch altijd de chase cam 
|
 | Ik zit juist wel vaak in het dashboard. Zit je in het echt toch ook?
|
 | Quote S-RS
Ik zit juist wel vaak in het dashboard. Zit je in het echt toch ook? 
Ik zit ook heel vaak in het dashboard. Vind ik wel realistisch.
|
 | Pfff er is al lang geen nieuwe carpack meer uit... 
|
 | Quote Nico94
Quote S-RS
In het dashboard, wil je alle kabeltjes uit de knoop halen ofzo?
|
 | Quote Joël.
Quote Nico94
Quote S-RS
In het dashboard, wil je alle kabeltjes uit de knoop halen ofzo?
Ja.
|
 | Mag ik jou auto eens lenen?
En wil je daar dan ook even bij vertellen hoe je dat doet?
|
 | Dat valt me dan weer van je tegen..... 
|
 | Zojuist even een filmpje gekeken van Forza 4. Die moeten jullie zeker ook ff zien.
[e3.gamespot.com]
Op 1.40 dacht ik, Dit is niks voor Forza. Dan krijgt het wel een hoog 'Mario Kart voor de Wii' gehalte. Maar vanaf 2.23 word het heel intressant, dat vind ik zelfs cool
|
 | Hopelijk kan het ook gewoon met de controller. Ik hou niet zo van dat beweeg gedoe
|
 | Nee dit is niks... Wat is er mis met een controller of stuurtje?
|
 | Kom op chris, we moeten mee gaan met de tijd...
Als dat zo is, mij niet gezien!
|
 | Haha nee, laat meegaan met de tijd maar aan de kinderen over. Ik wil gewoon ouderwets racen, niet al die semi moderne onzin.
|
 | Gelijk heb je! Er gaat niks boven een echt stuur
|
 | SAAAAAAAB!! komt dat spel ook voor ps2,ps3,psp of pc uit
|
 | Noppes, alleen voor op de xbox.
|
 | Bericht verwijderd.
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09-08-2011 16:08 door CosworthGT.
|
 | Quote MielieOp 1.40 dacht ik, Dit is niks voor Forza. Dan krijgt het wel een hoog 'Mario Kart voor de Wii' gehalte. Maar vanaf 2.23 word het heel intressant, dat vind ik zelfs cool 
De eerste instantie is het wel cool. Maar denk je eens in dat je race na race zo als een debiel voor je tv staat te zwaaien. Dan zit ik toch liever in een stoel met een controller hoor!
|
 | Die dikke AMG's en de Citroen DS3 zijn wel leuk, maar alleen daar ga ik geen 400 ms points aan uitgeven. Bovendien heb ik helemaal geen geld in mijn carriere om die dingen te kopen, dus als ik het pack heb gekocht dan rij ik er een paar keer mee in een vrij wedstrijdje...
|
 | Ik ben nu ongelofelijk in twijfel of ik de laatste 3 die ik heb gemist zal kopen. Aan de andere kant, zo vaak speel ik het toch niet meer
|
 | Quote S-RS
Ik ben nu ongelofelijk in twijfel of ik de laatste 3 die ik heb gemist zal kopen. Aan de andere kant, zo vaak speel ik het toch niet meer 
Ze zijn in prijs verlaagd, dus misschien kan dat je over de streep trekken. 240 MS points zijn ze nu geloof ik, behalve de laatste. Naast een paar uberlelijke conceptcars is het natuurlijk de moeite waard, vooral Hollands glorie: de Spyker. Het laatste carpack kon me ook wel bekoren. Die dikke AMG's, de CTS-V en vooral de McLaren zijn lekkere scheurijzers.
|
 | @ Verspace: Ik keek gisteravond op Marketplace en daar stond nog gewoon 400 MS points voor die carpacks. Was dat een dagaanbieding ofzo 
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22-07-2010 18:17 door Le Reaux.
|
 | Weet ik niet. Ik las het een paar dagen geleden op het forum van fm.net. Misschien is/was het wel een actie in andere landen dan Nederland 
2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22-07-2010 22:19 door Verspace.
|
 | Wenslijstje voor een nieuwe carpack: - BMW 535i (M5 duurt toch nog even) - Alfa Romeo Guillietta QV - Audi A8 L W12 - Mercedes SLS AMG (alstublieft niet de lelijke GT3) - Saab 9-5 V6 - Brabus EV12 Coupé (en wat andere tuners) - Smart Fortwo Brabus 112 edition - Land Rover Evoque
Misschien een leuk idee voor de volgende screenshotcontest: een offroadthema. Je neemt een dikke SUV en je rijdt iets naast de baan (op een heuveltje ofzo), zodat het lijkt alsof je aan het offroaden bent. Er zijn genoeg SUV's en het zal zeker leuke en bijzondere plaatjes opleveren!
|
 | Zal wel leuk zijn als ze Forza 4 op bijde xboxen uitbrengen, met of zonder kinetic. Dan heb je tenminste nog keuze want ik denk dat er weinig mensen die ook gelijk een nieuwe Xbox willen aanschaffen.
@scheur-ijzer, leuk kunnen we in smartjes rijden 
|
 | Bericht verwijderd.
3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09-08-2011 16:09 door CosworthGT.
|
 | Niet mijn smaak, maar leuk dat ze nog carpacks uitbrengen.
Ik hoop dat dat Top Gear pakket met de mercedes SLS, Lexus LF sportcar (hoe-heet-ie-ook alweer) en Mclaren snel komt.
|
 | Dat Top Gear pakket is al een tijdje uit En de McLaren is trouwens de Koenigsegg CCX. [forzamotorsport.net]
Op de website kan ik er even niks goeds van vinden dat hij al uit is, maar dat zullen jullie wel ingame te zien krijgen ofzo.
|
 | Quote Mielie
Dat Top Gear pakket is al een tijdje uit  En de McLaren is trouwens de Koenigsegg CCX. [ forzamotorsport.net] Op de website kan ik er even niks goeds van vinden dat hij al uit is, maar dat zullen jullie wel ingame te zien krijgen ofzo.
Helaas. Ik heb net nog even gekeken, het is inderdaad uitgekomen maar alleen in de VS en pas worldwide in 2011. Wat mij betreft dan gelijk op 1 januari, want het gaat uiteindelijk maar om een carpack met 3 wagentjes i.p.v. de gebruikelijke 10.
Is er iemand die weet wat het verschil is tussen het 'ultimate collection' pack, en het topgear pack? Is toch gewoon hetzelfde? In de trailer van de ultimate collection hebben ze het over 500+ auto's, dat is alle auto's uit forza + alle car packs die kan je dan in één keer kopen, of alleen de 3 van het topgear pakket? vrij vaag nog....
|
 | Oh sorry, dat had ik niet geweten. De mods van SLS'en en LFA's kwamen me om de oren gevlogen bij bijvoorbeeld GTA IV en TDU. Dus ik ging er even gemakshalve van uit dat ze dan ook overal verkrijgbaar waren. Dat is wel een beetje zuur zeg
|
 | @ Scheur-ijzer: Met betrekking tot die Ultimate Collection;
"Forza Motorsport 3 Ultimate Collection is the definitive retail package for fans who want to experience the best racing the Xbox 360 has to offer. Combining the massive amount of cars and tracks found in the original Forza Motorsport 3 with all of the current Forza 3 Add-on packs released so far, as well as exclusive new content, Forza Motorsport 3 Ultimate Collection is perfect for the fledgling Forza fan or the seasoned racing vet looking to experience what they’ve missed since Forza 3’s original 2009 release."
Da's toch wel duidelijk. Ben wel benieuwd of je dan ook een pakket van alleen die carpacks kunt kopen, want het spel hebben we tenslotte al. Heb het trouwens al heel lang niet meer gespeeld, ben meer met NFS Hot Pursuit bezig. En F1 2010
|
 | Heeft iemand van jullie een stigs garage pakket? of ben ik de enige?:P
|
 | Bericht verwijderd.
2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09-08-2011 16:10 door CosworthGT.
|
 | Quote brabus SV12
Heeft iemand van jullie een stigs garage pakket? of ben ik de enige?:P
Is dat die nieuwe Forza 3? Moet je die apart kopen?
|
 | Quote Nico94
Quote brabus SV12
Heeft iemand van jullie een stigs garage pakket? of ben ik de enige?:P
Is dat die nieuwe Forza 3? Moet je die apart kopen?
een paar weken geleden waren er allerlei wedstrijden op de site van forza waaraan je mee kon doen om te winnen, o.a. eem fotowedstrijd waar ik aan mee had gedaan.. bleek later dat iedereen die een foto had ingestuurd een code kreeg voor het pakket. ik heb alleen geen idee oftie ergens anders te downloaden is... ik weet ook niet of die in de nieiwe forza 3 zit..
|
 | @ brabus: jij hebt t stig pakket dus wel, met die sls amg enz. ? kan m zelf niet vinden op marketplace 
|
|