Het Forza 3 topic

Gepost door Boss_leox 
Re: Het Forza 3 topic
17-12-2009 13:14
Chris_H
Er zijn ook nog mensen die het gezellig vinden om met meerdere personen in 1 kamer te gamen onder het genot van een biertje smiling smiley
+1
17-12-2009 15:32
Dat blijkt inderdaad maar weer. Maar zelf prefereer ik toch dat ieder z'n eigen rotzooi heeft en ik gewoon op een fullscreen kan gamen. Net zo gezellig, zolang je een headset op hebt en nog beter met de vision cam aan in spelletjes als bijvoorbeeld Uno of Texas Hold'em. En ik game toch echt liever op m'n eigen stekkie dan bij die van een vriend. Voor een biertje kan ik ook met wat vrienden een terrasje pakken.

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 17-12-2009 15:37 door Froggle.
17-12-2009 17:33
Hier zijn wat foto's die ik heb gemaakt:

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22-12-2009 21:25 door Nico94.
laatste foto doet het niet helemaal bij mij thumbs down maar voorderest wel mooie foto's big smile smiley
18-12-2009 15:18
Raar, bij mij deed de eerste foto het niet maar nu wel smiling smiley
ik zie de laatste foto nu wel thumbs up, maar man kon je die schoonheid van een auto niet heel laten?sad smiley
19-12-2009 14:02
weet iemand hoe je een design/group layers kan locken?

ik wil m verkopen maar ik kan nergens een optie lock geven oid, en ik wil niet dat mensen m aan kunnen passen
Edit: Al gemeld in het andere topic door Frank.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 19-12-2009 14:42 door VinnieTDU.
20-12-2009 15:31
Een vraag:

Iedere race-serie heeft een soort van poster (zo zal ik het dan maar noemen). Rechtsonder staat altijd een klasse met nummer, bijvoorbeeld D350. Wat betekend dit? Het is niet de maximale klasse, want ik kan gewoon met een auto met hogere klasse deelnemen... Het is ook niet de beste tegenstander... Wat dan wel?
22-12-2009 21:22
@heilooer trucker:

Nee, ik vond het nog best moeilijk om hem op de baan te houden!
Voor de liefhebbers, we zoeken nog iemand voor het Xbox Racing Comunity Championship. Dit is een serie met B-klasse touring cars. Meer mensen mogen ook meedoen, maar dan moeten we wel in 2 lobby's rijden.

Het betreft deze serie:

[www.youtube.com]

smiling smiley
Heb sinds kort oko maar eens een Xbox gekocht met Forza erbij, want Gran Turismo blijft echt te lang weg. Ben helemaal weg van Forza, wat is het heerlijk, jammer dat ik nu geen tijd heb met de examens.
Jammergenoeg ook geen internet erbij, het is me nu nog net wat te duurvoor iets wat ik maar sporadixh zou gebruiken. Heb ook nog een paar vraagjes:
Hoe wordt er bepaald op welke plek je start in de grid? In het begin was dit steeds op de laatste plaats, maar je startplek lijkt naarmate het spel vordert op te schuiven naar voor.
Kan je niet inzoomen in de sticker-modus? Ik speel op een nogal klein tv'tje, en vind het soms erg lastig. Heb al van alle knoppencombinaties geprobeerd, zonder succes.
12-01-2010 15:09
Y en Y,

inzoomen kan door middel van de linkerknuppel indrukken.
je kan ook de linkerknuppel ingedrukt houden en met de rechter bewegen om helemaal dichterbij te komen, of naar links en rechts etc.
12-01-2010 15:39
Yvonne en Yvette
Hoe wordt er bepaald op welke plek je start in de grid? In het begin was dit steeds op de laatste plaats, maar je startplek lijkt naarmate het spel vordert op te schuiven naar voor.

Aan het begin sta je altijd laatste, maar hoe meer je wint, hoe verder naar voren je gaat.

En het ligt ook aan wat voor een soort serie is.

Zoals ik ben nu in de wereldkampioenschap van de R3-klasse en ik sta vooraan en de vorige wereldkampioenschap van de A-klasse stond ik meer achteraan.
12-01-2010 16:26
Aanschouw de auto's uit het nieuwe autoweek.com pakket!
zijn niet hele superfoto's maar meer een indicatie welke er zoal inzitten.

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12-01-2010 16:28 door Mug.
12-01-2010 16:42
Dat zijn een flink wat verschillende auto's. Ik had ook niet geweten dat die One-77 er al in zat.
Zit er ook een RS6 Avant (c6) in? Als je daar een paar coole actieshots van zou kunnen maken, dat lijkt me wel gaafthumbs up

edit: Wat is die laatste eigenlijk voor een wagen? Iets Brits?

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12-01-2010 16:43 door Mielie.
Mielie
edit: Wat is die laatste eigenlijk voor een wagen? Iets Brits?

Saleen Raptor.
12-01-2010 16:50
Ah dat had ik echt niet geweten, bedankt voor de infothumbs up
Welke is de gratis auto? Ik ga deze pack niet kopen, heb de vorige gekocht enkel en alleen voor de GTR. Ik wil classics! smiling smiley
12-01-2010 20:28
gratis is die Lotus smiling smiley
12-01-2010 23:23
Mielie
Zit er ook een RS6 Avant (c6) in? Als je daar een paar coole actieshots van zou kunnen maken, dat lijkt me wel gaafthumbs up
Die zit er helaas niet in. Hopelijk komt dat nog eens(of een andere station).eye rolling smiley
Lotus gratis? Vetjes! Ik had eerder de RS6, M6 of Mustang verwacht, maar die Lotus lijkt me effectief competitief te zijn in races, cool!
13-01-2010 10:26
Hey,

Ik heb een Xbox 360 gekocht, maar zonder hardeschijf, dus met intern geheugen. (Arcade) Op het spel forza staat dat die 9bm nodig heeft om op te slaan.
Ik heb 320mb vrij. Het gekke is , ik kan wel cd opslaan, maar heb nu maar een half spel... Ik kan cd 2 (install disk) niet opslaan ivm te weinig ruimte.

Lijkt mij dat ik aan 320 mb genoeg heb?, mocht het te weinig zijn, biedt een memorycard dan wel genoeg beschikbare ruimte. ?
Het beste lijkt me om gewoon een hard-disk te kopen. Dan kun je vrijwel alles kwijt.
13-01-2010 20:34
Rob_
Hey,

Ik heb een Xbox 360 gekocht, maar zonder hardeschijf, dus met intern geheugen. (Arcade) Op het spel forza staat dat die 9bm nodig heeft om op te slaan.
Ik heb 320mb vrij. Het gekke is , ik kan wel cd opslaan, maar heb nu maar een half spel... Ik kan cd 2 (install disk) niet opslaan ivm te weinig ruimte.

Lijkt mij dat ik aan 320 mb genoeg heb?, mocht het te weinig zijn, biedt een memorycard dan wel genoeg beschikbare ruimte. ?

Rob,

als ik het goed heb is de 2e disc van Forza 1GB aan schijfruimte.. dat ga jij helaas niet redden zonder een harde schijf.
Ik weet niet wat het kost, maar als je m net gekocht hebt, kun je misschien terug voor een pakket met harde schijf?

tenzei je het niet van plan/kunt om meer geld uit te geven.

volgens mij is het namelijk duurder om een schijf los te kopen ipv in een pakket met een xbox.
13-01-2010 20:44
Hoe duur is een harddisk dan?

Is het alleen met forza dat die 1GB nodig heeft? of zal ik bijv gta IV ook nie op kunnen slaan? Pakket met harde schijf vind ik momenteel te duur (249 euro)
14-01-2010 08:50
Je had beter wel het hele pakket kunnen kopen Rob. Als je iets doet moet je het wel in 1 keer goed doen. Nu zit je met het geklooi dat het niet gaat werken.
Kost wat maar dan werkt het wel.
14-01-2010 12:59
Delta-1
Je had beter wel het hele pakket kunnen kopen Rob. Als je iets doet moet je het wel in 1 keer goed doen. Nu zit je met het geklooi dat het niet gaat werken.
Kost wat maar dan werkt het wel.

Inderdaad,

ik zat 'destijds' ook te twijfelen, maar toen ik me bedacht dat ik af en toe wel is een demo wil downloaden of DLC (waar jij nu dus mee zit) toch maar wel wat extra uitgegeven, omdat het anders gewoon nét niet compleet is en dat je er niet mee kan doen wat je zou willen.

ik denk dat je nu dan toch op dit uit zou moeten komen..
[www.consoleshop.nl]

maarja, dat is alweer 89 euro..

ik heb maar 20GB, eigenlijk te weinig.

misschien heeft marktplaats een oplossing voor je smiling smiley van iemand met een kapotte xbox ofzoiets.
14-01-2010 13:39
Een harde schijf is gewoon een must. Ik ken meerdere mensen die geen harde schijf hebben of hadden. Ik had tot voor kort 20gb en nu 120gb en dat bevalt me prima!
24-01-2010 11:13
Ik starte gisteravond Forza op en hij reageerde niet! Ik kwam in het hoofdmenu, van de game, klikte op Forza Motorsport 3 en toen reageerde hij niet meer. Ik hoorde het muziekje nog wel en het logo stond er ook nog maar voor de rest niks. Ik starte m'n Xbox opnieuw op en toen gebeurde hetzelfde. Vreemd. Vanavond nog maar een keer proberen.

Maar weten jullie wat er aan de hand kan zijn?
Vreemd, ik had gister echt precies hetzelfde probleem! Eerste en tweede keer reageerde die niet, derde keer dat ik 'm opstartte wel winking smiley Zal wel aan de online server van Forza 3 liggen ofso.
24-01-2010 12:37
Dat is raar. Online server kan ik me eigenlijk niet voor stellen aangezien het hoofdmenu e.d. gewoon offline zijn.
Ik heb er gister avond ook nog even achter gezeten. Ik heb echter nergens last van gehadconfused smiley
24-01-2010 18:48
Ga het straks wel ff proberen!
Mijn broer heeft Forza 3 gehaald voor de Xdoos, kan ik mooi misbruik van makentongue sticking out smiley

Is er nog een fijnere manier om screenshots naar de pc te krijgen dan via die Forza site? Die site gaat verdraaid traag als je een paar pagina's terug moet zoekenmoody smiley
Was meer een probeersel hoortongue sticking out smiley

Ging net even met de Range Rover rijden, dat ding wil de bocht echt niet doortongue sticking out smiley

Het Golfje dat me wou inhalen drukte ik maar gewoon van de wegbig smile smiley
31-01-2010 20:50
Nooberke
Het Golfje dat me wou inhalen drukte ik maar gewoon van de wegbig smile smiley

Goed zo!thumbs up
02-02-2010 11:01
haha, die range rover rijdt idd voor geen meter zodra er een bocht aan komt.spinning smiley sticking its tongue out
Maar volgens mij is er geen andere manier om die foto's van de xbox naar de PC te halen.
Want je kan geen bestanden van de xbox op een memory stick kopiëren ofwel?
02-02-2010 19:30
Nee klopt, dat kan inderdaad niet.. t moet via die site
04-03-2010 15:31
Iemand die weet hoe dit zit?

ze hebben nu ineens een aantal packs uitgebracht..
maar ook een VIP pack.

maar als ik die koop, ben ik dan ook een VIP, en krijg ik af en toe nieuwe wagens?

of koop ik alleen het VIP auto pakket en blijf ik een normaal lid?
05-03-2010 15:05
Ik zou het niet weten.
Wist niet dat er weer nieuwe packs waren. Zal straks eens kijken of het de moeite iswinking smiley
De vorige 2 heb ik ook gekocht.
06-03-2010 19:33
Ik heb de VIP pack vanmorgen gedownload, en in de download informatie stond dat je ook VIP status kreeg op het forum blablabla....niet helemaal gelezen het ging mij alleen om de Superleggera en de Scuderia grinning smiley
06-03-2010 23:57
Ok! op t forza forum las ik al dat je de vip status erbij krijgt..

maar ik weet t nog niet of ik t ga doen, 5 auto's ofzo maar extra toch? voor 800(!) punten.. is nogal wat :P en er zitten er al zoveel in t spel..
07-03-2010 21:02
Persoonlijk vindt ik de auto's een beetje tegenvallen. En dat voor 800 points!
Dus ik sla deze denk ik over, besteed die liever aan toekomstige COD:MW2 mapswinking smiley
07-03-2010 21:50
Njah ik baalde er best wel van dat de Scuderia en de Superleggera niet in het normale spel zaten vandaar dat ik hem dus gekocht heb winking smiley
Jay, vandaag komt de eerste van twee nieuwe carpacks uit met daarin:

2008 Mazda Furai
2010 Honda Civic Type R Mugen
2009 #40 Robertson Racing Ford GT
2010 Aston Martin Rapide
2011 BMW Z4 Coupe
2010 Audi TT RS
2010 #33 Rocket Sports Racing Jaguar XKR
2010 Porsche 911 Sport Classic
2010 Aston Martin V12 Vantage
1992 Bugatti EB110SS
09-03-2010 17:12
Ik speel het spel zelf niet, maar dat zijn wel mooie namen die erbij komen.Ik vind vooral de Rapide en EB110 wel erg gaafthumbs up Maar die andere wagens mogen er ook zeker zijn! Ik ben benieuwd naar de plaatjes die jullie gaan schietentongue sticking out smiley
09-03-2010 19:11
Ferrari Master
Jay, vandaag komt de eerste van twee nieuwe carpacks uit met daarin:

2008 Mazda Furai
2010 Honda Civic Type R Mugen
2009 #40 Robertson Racing Ford GT
2010 Aston Martin Rapide
2011 BMW Z4 Coupe
2010 Audi TT RS
2010 #33 Rocket Sports Racing Jaguar XKR
2010 Porsche 911 Sport Classic
2010 Aston Martin V12 Vantage
1992 Bugatti EB110SS

Dit was iets van Jalopnik meen ik toch? Vooral die Bugatti en de 911 Sport Classic lijkt me ruig! Jammer dat ik nu een verjaardag heb dus niet even snel Forza kan opstarten smiling bouncing smiley
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

© 2013 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Abonneren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - RSS - Twitter- Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep