Test Drive Unlimited | Deel 5
 | Joepie, eindelijk iets anders waarop we ons kunnen verheugen naast GT5, die zit er de komende jaren toch nog niet aan te komen... Fijn om te zien dat de wegen nu iets vloeiender worden, nu spring je bijna over de bulten heen.
Gumpert 
|
 | Mielie, ik denk dat met dit bericht, TDU2 wel een eigen topic verdiend. Aan wie de eer?
|
 | Quote Mielie
Die fotootjes die worden weergegeven op de TDU2 site zien er ook best een beetje Ibiza uit. Mischien is dát gewoon het tweede eiland 
Het ziet er iig heel erg mediterraans/cote d'azur-achtig uit met zo'n stadje tegen de berg op en die haventjes.
|
 | Ik vind ook dat het een nieuw topic verdient, heb alleen geen tijd op het moment. Maar, als ik champagne bij me had. Was de kurk er al af
|
 | Hij is al gemaakt!
Ik stel dan ook voor dat we in het nieuwe topic verder vieren!
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03-03-2010 11:23 door Wessee.
|
 | Wanneer hij dan precies uit komt
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 06-03-2010 22:57 door l3robi.
|
 | knul, even lezen ja. in de reactie boven staat duidelijk dat er al een topic voor TDU 2 is aangemaakt 
't is trouwens nog niet bekend, afwachten dus...
|
 | *beep* Ben al een half uur bezig met Tour of Isle disconnect hij.
Kan ik weer opnieuw beginnen. 
|
 | Ahh, da's balen inderdaad, heb ik ook al meerdere malen bijna gedaan. Succes met je nieuwe profiel dan maar.
|
 | Mja, ik heb account van m'n broertje (die bijna even ver was), gekopieerd, en ik ga gewoon daarmee verder. Geld komt ook wel goed. Gewoon een auto voor 9,999,999 te koop zetten, die automatisch verkoopt. 
|
 | Ik zit nu met mijn Audi S6 op de 13100 km. Nog wel zo'n 400 km onder schema, maar dat moet nog wel te inhalen zijn voor 2 juli. Maar al wel aardig op weg naar de 20.000 km.!
|
 | Geef mij die porsche maar!!
|
 | dan die 360 CS voor mij, wát een geluid maakt die auto, heerlijk.
F50 blijft ook erg gaaf, heb er ooit als klein jongetje een schaalmodel van gekocht, die staat nog steeds op een mooi plaatsje in mijn vitrine 
|
 | 
Een 456GT. <3
|
 | mooi, dan zijn nu de auto's verdeelt, wanneer gaan we een ritje maken? 
Het is mischien wel leuk om nog eens met de club een datum prikken en dan old-school een cruise over Oahu te maken, ik begin het toch wel een beetje te missen.
|
 | Dubbel..
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18-03-2010 20:41 door Wessee.
|
 | Ik begin echt weer zin te krijgen in TDU. Lekker cruisen met z'n allen.
|
 | Count me in, als ik dan tenminste beschikbaar ben en TDU meewerkt
|
 | Quote Wessee@Joël: Is een 456M GT. 
I know. 
Ik doe ook mee dan.
|
 | .
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 24-03-2010 19:25 door l3robi.
|
 | Ook goedemorgen Lerobi, koffie nodig?
|
 | Wat zei hij dan? Uiteraard heeft hij het al verwijderd, maar ik ben er toch wel nieuwsgierig naar nu
|
 | Was ik niet jonges was me broertje sorry
|
 | Een tijdje terug heeft Tool op TDU-Central een poll geopend waar je kon stemmen welke auto's je het liefst in TDU zou willen zien. Zelf had ik gestemd op de Maserati GranTurismo S en de Lamborghini Murciélago LP670-4 SV. Een heleboel mensen hadden op deze twee gestemd (alsook de California)
[forum.tdu-central.com]
Aan de hand van die poll is hij gestart met het converten van de SV, ik zal jullie een beetje up-to-date houden.
Hier alvast een plaatje hoe de velgen er uitzien.

[forum.tdu-central.com]
|
 | zijn mooie velgen
|
 | Ziet er gelikt uit!
|
 | weet iemand hoe je patch 1.66A moet installeren? en ook waar de ruf dealer zit ik weet het echt niet te vinden.
|
 | Hey, ja...als je die 1.66 patch hebt gedownload hoef je hem alleen maar uit te pakken (Op je bureaublad) en uit te voeren Niet terwijl het spel draait
[i231.photobucket.com]
Bij F-10. Waar ook de Wiesmann dealer zit.
|
 | hey, ik heb een vraag.. Ik heb TDU in het engels talig, maar kan ik dan wel met nederlanders chatten? of kan dat niet :P
|
 | Tuurlijk kan je wel in het Nederlands praten, moet je alleen wel zorgen dat er een Nederlander is, anders heeft het geen zin. 
|
 | okee, dacht even dat als ik het spel in het engels heb, dat er dan geen nederlanders zijn :P maarja, thx!
2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 04-04-2010 14:36 door SupercarFan.
|
 | ik kan nogsteeds niet de 1.66A doen ik heb gedaan wat je zij en nog werkt het niet dus moet ik nu gewoon 1.45A doen die ik heb?
|
 | als de 1.66A niet doet moet je TDU op nieuw installeren en dan de 1.66 patch opnieuw downloaden dan doet ie het had ik ook op het eerst
|
 | en bedankt voor het zeggen waar de ruf dealer zit
|
 | weet jij misschien waar de ruf dealer precies zit?
|
 | Ik neem wel aan dat je de carpack hebt he? Anders heb je uberhaubt geen Rufs.
Als je de pack wel hebt moet je gewoon de weg van de Pagani dealer afrijden richting het noorden en kom je er vanzelf langs. (German Independents heet die dealer)
|
 | gewoon bij de wiessman dealer, zit in hetzelfde gebouw
|
 | Ik las trouwens dat tool niet meer op TDUC zijn mods laat zien maar op zijn eigen site welke site is dat, weet iemand dit?
|
 | ik heb nog geen pack dat neemt een vriend voor mij op een stikky mee op 9 mei
|
 | en ik heb tdu gedownload dus ik kan het niet opnieuw installeeren
|
 | Kun je die carpack ook ergens downloaden eigenlijk?
|
|