Test Drive Unlimited | Deel 5

Gepost door Wessee 
Whoeehoee, ik heb me meteen ingeschreven voor updates.tongue sticking out smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03-03-2010 11:02 door Wessee.
Als ze deze kleine dingen al zouden doorvoeren ben ik al blij, het ziet er beter uit. De wegen zijn 'smoother', en ik ben wel heel heel benieuwd naar dat schademodel.smiling smiley

Die fotootjes die worden weergegeven op de TDU2 site zien er ook best een beetje Ibiza uit. Mischien is dát gewoon het tweede eilandgrinning smiley
Joepie, eindelijk iets anders waarop we ons kunnen verheugen naast GT5, die zit er de komende jaren toch nog niet aan te komen...
Fijn om te zien dat de wegen nu iets vloeiender worden, nu spring je bijna over de bulten heen.

Gumpert smiling bouncing smiley
Mielie, ik denk dat met dit bericht, TDU2 wel een eigen topic verdiend. Aan wie de eer?
Mielie
Die fotootjes die worden weergegeven op de TDU2 site zien er ook best een beetje Ibiza uit. Mischien is dát gewoon het tweede eilandgrinning smiley

Het ziet er iig heel erg mediterraans/cote d'azur-achtig uit met zo'n stadje tegen de berg op en die haventjes.
Tijd voor een feestjesmiling bouncing smiley

En ik ben dubbel blij want ik zie ook de Gullwingthumbs up
Ik vind ook dat het een nieuw topic verdient, heb alleen geen tijd op het moment. Maar, als ik champagne bij me had. Was de kurk er al afsmileys with beer
Hij is al gemaakt!

Ik stel dan ook voor dat we in het nieuwe topic verder vieren!

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03-03-2010 11:23 door Wessee.
Wanneer hij dan precies uit komt

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 06-03-2010 22:57 door l3robi.
knul, even lezen ja. in de reactie boven staat duidelijk dat er al een topic voor TDU 2 is aangemaakt winking smiley

't is trouwens nog niet bekend, afwachten dus...
*beep* Ben al een half uur bezig met Tour of Isle disconnect hij.

Kan ik weer opnieuw beginnen. sad smiley
KUT, dit is best wel stom. sad smiley

Ik ben net Champion, en ik las iets dat als je Hardcore mode wil opstarten, dat je dat dan aan het begin moet kiezen.

Klik ik op new game, maar ik ben nog niet zo wakker, dus de waarschuwing klik ik ook weg. :'(

Weg account. sad smiley
Ahh, da's balen inderdaad, heb ik ook al meerdere malen bijna gedaan.
Succes met je nieuwe profiel dan maar.eye rolling smiley
Mja, ik heb account van m'n broertje (die bijna even ver was), gekopieerd, en ik ga gewoon daarmee verder. Geld komt ook wel goed. Gewoon een auto voor 9,999,999 te koop zetten, die automatisch verkoopt. grinning smiley
Ik zit nu met mijn Audi S6 op de 13100 km. Nog wel zo'n 400 km onder schema, maar dat moet nog wel te inhalen zijn voor 2 juli. Maar al wel aardig op weg naar de 20.000 km.!
Ik heb een week of 3 terug best weer best wat kilometers in TDU gemaakt, daarna was ik het weer even zat. Maar daar kan zo weer verandering in komen:

[forum.tdu-central.com]

Nadat ik vorig jaar ergens zomaar een Nederlandse Ferrari F50 ben tegengekomen vind ik het wel een ontzettend gave auto. Terwijl ik er eerst niet veel mee had.

Geef mij die porsche maar!!smiling bouncing smiley
dan die 360 CS voor mij, wát een geluid maakt die auto, heerlijk.

F50 blijft ook erg gaaf, heb er ooit als klein jongetje een schaalmodel van gekocht, die staat nog steeds op een mooi plaatsje in mijn vitrine thumbs up
mooi, dan zijn nu de auto's verdeelt, wanneer gaan we een ritje maken? tongue sticking out smiley

Het is mischien wel leuk om nog eens met de club een datum prikken en dan old-school een cruise over Oahu te maken, ik begin het toch wel een beetje te missen.
Ik had nog even gepraat met de eigenaar van de GT3 RS, ik schat dat hij ongeveer iets jonger dan de 30 was. Heel aardige jongen, dat zeker. Het zal waarschijnlijk gewoon geld van zijn pappie zijn geweest, maar waarom niet he?

Het mag wel duidelijk zijn waar zijn pappie in reedtongue sticking out smiley

Zo'n cruise lijkt me ook wel wat, als een soort van afsluiter van de Drivers Club van TDU1. Dan zal ik voor een avond nog eens mijn poorten openzetten met het risico dat de volgende dag het internet weer volledig eruit ligtsmileys with beer
Dubbel..

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18-03-2010 20:41 door Wessee.
Dan doe ik ook mee. Gewoon een open cruise met wagen naar keuze.

@Joël: Is een 456M GT. winking smiley Desalniettemin vind ik het ook een prachtig model. Wel een tikkeltje conservatief maarja.grinning smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18-03-2010 20:41 door Wessee.
Ik begin echt weer zin te krijgen in TDU.
Lekker cruisen met z'n allen.
Count me in, als ik dan tenminste beschikbaar ben en TDU meewerkttongue sticking out smiley
Wessee

@Joël: Is een 456M GT. winking smiley

I know. tongue sticking out smiley

Ik doe ook mee dan.
.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 24-03-2010 19:25 door l3robi.
Ook goedemorgen Lerobi, koffie nodig?
Wat zei hij dan? Uiteraard heeft hij het al verwijderd, maar ik ben er toch wel nieuwsgierig naar nusmiling bouncing smiley
Was ik niet jonges was me broertje sorry
Een tijdje terug heeft Tool op TDU-Central een poll geopend waar je kon stemmen welke auto's je het liefst in TDU zou willen zien.
Zelf had ik gestemd op de Maserati GranTurismo S en de Lamborghini Murciélago LP670-4 SV. Een heleboel mensen hadden op deze twee gestemd (alsook de California)

[forum.tdu-central.com]

Aan de hand van die poll is hij gestart met het converten van de SV, ik zal jullie een beetje up-to-date houden.

Hier alvast een plaatje hoe de velgen er uitzien.

[forum.tdu-central.com]
Ik heb dit al een tijdje niet meer gedaan...maar het moet toch evengrinning smiley

Lamborghini Murciélago LP670-4 Super Veloce

Download de versie met spoiler.

Download hier de versie zonder die immens grote spoiler.

Tool wordt wel veeleisenddrinking smiley

Stiekem hoop ik nu op een Maserati GranTurismosmiling smiley
weet iemand hoe je patch 1.66A moet installeren?
en ook waar de ruf dealer zit ik weet het echt niet te vinden.
Hey, ja...als je die 1.66 patch hebt gedownload hoef je hem alleen maar uit te pakken (Op je bureaublad) en uit te voeren Niet terwijl het spel draait

[i231.photobucket.com]

Bij F-10. Waar ook de Wiesmann dealer zit.
hey, ik heb een vraag.. Ik heb TDU in het engels talig, maar kan ik dan wel met nederlanders chatten? of kan dat niet :P
Tuurlijk kan je wel in het Nederlands praten, moet je alleen wel zorgen dat er een Nederlander is, anders heeft het geen zin. tongue sticking out smiley
okee, dacht even dat als ik het spel in het engels heb, dat er dan geen nederlanders zijn :P maarja, thx!

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 04-04-2010 14:36 door SupercarFan.
ik kan nogsteeds niet de 1.66A doen ik heb gedaan wat je zij en nog werkt het niet dus moet ik nu gewoon 1.45A doen die ik heb?
als de 1.66A niet doet moet je TDU op nieuw installeren en dan de 1.66 patch opnieuw downloaden dan doet ie het had ik ook op het eerst
en bedankt voor het zeggen waar de ruf dealer zit
weet jij misschien waar de ruf dealer precies zit?
Ik neem wel aan dat je de carpack hebt he? Anders heb je uberhaubt geen Rufs.

Als je de pack wel hebt moet je gewoon de weg van de Pagani dealer afrijden richting het noorden en kom je er vanzelf langs. (German Independents heet die dealer)
gewoon bij de wiessman dealer, zit in hetzelfde gebouw
Ik las trouwens dat tool niet meer op TDUC zijn mods laat zien
maar op zijn eigen site
welke site is dat, weet iemand dit?
ik heb nog geen pack dat neemt een vriend voor mij op een stikky mee op 9 mei
en ik heb tdu gedownload dus ik kan het niet opnieuw installeerensmiling smiley
Kun je die carpack ook ergens downloaden eigenlijk?
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

© 2013 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Abonneren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - RSS - Twitter- Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep