Offtopic #97 - "C'est en faisant n'importe quoi qu'on devient n'importe qui"

Gepost door michiel1551 
Nummer 97 alweer. Ook hier bespreken we onze dagelijkse beslommeringen, al dan niet gerelateerd aan auto's.
De stamgasten:
- Adinsx
- Bossinkje
- Carkiller
- carlover
- Daniël500E
- Den Voetstuk
- J@sper
- Joël D.
- JoostM
- JW01
- Le reaux
- Michiel1551
- opel-omega
- Porsche Gek
- QuiCk01
- Renaultje
- Riceaux
- Rickenbacker4003
- RTS
- Ruben.
- S-RS
- Soloman
- speedtouch
- Tomolino
- Twingo

Enkele regels om het gezellig te houden:

- Gebruik dit topic niet als chatbox
- Korte, nietszeggende berichten worden niet gewaardeerd
- Wijzig je bericht indien nodig, voorkomt monologen
- Irritaties graag per privébericht bespreken

Enkele afbeeldingen:

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07-06-2012 16:25 door michiel1551.
Fraaie spreuk heb je gebruikt!thumbs up

Wat is die Alfa 159 eigenlijk toch een fraaie auto, als je dat nou vergelijkt met de Skoda Rapid die net geïntroduceerd is.............yawning smiley
Porsche Gek
Maar, gelukkig niet Daniel, het is en blijft een heel relaxt ding, die 320iA.

Idd! De werkplek:

Die werkplek ziet er in ieder geval keurig netjes uit! Is dat overigens je huidige auto?
Dat is het echt wel een beetje minder inderdaad..

Voor de rest blijft een E46 tijdloos. thumbs up
Porsche Gek
Dat is het echt wel een beetje minder inderdaad..

Volgens mij bedoelde Ruben het positieftongue sticking out smiley

Ik vind dat die het prima kan hebben. Ik neig de laatste tijd steeds meer naar BMWtongue sticking out smiley Zodra ik ben afgestudeerd komt er zeker een nette e39 of e46 voor de deur. Met automaat en sevens(op een e46 tenminste) natuurlijkcool smiley

320iA is prima, ga je lekker rustig van rijden en het cruised lekkerthumbs up
Volgens mij lezen jullie het verkeerd. tongue sticking out smiley

Ik bedoel dat het in het echt er minder uitknalt en dus veel beter staat in het echt. Op de foto vind ik het persoonlijk niet echt mooi. grinning smiley
BMW4Life
Joël D.
Fijn. Wss is de stuurbekrachtegingpomp van de Alfa kapot. Kost 500 Euro. :')

Lekker vooruitzicht; 8 dagen werken voor niets. nut smiley

Kuthok.

Nou zeg. nut smiley

Autorijden kost geld, zeker een Alfa Romeo van 18 jaar oud. Natuurlijk gaat er wel eens iets kapot, maar dan is het toch niet meteen een kuthok? eye rolling smiley

Als je weet wat er al in mijn BMW verdwenen is in de afgelopen 6 maanden.. En dat hoort er gewoon bij.

Je hebt gelijk.

Was gewoon pissed omdat ik net weg was voor m'n werk. Dus moest ik weer terug en de spullen in een andere auto gooien. En sowieso ging die dag alles fout. nut smiley

Maargoed. Inmiddels is de stuurbekrachtiging helemaal uitgevallen. big smile smiley Dus morgen maar even naar de garage brengen...

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07-06-2012 17:52 door Joël D..
Porsche Gek
Volgens mij lezen jullie het verkeerd. tongue sticking out smiley

Ik bedoel dat het in het echt er minder uitknalt en dus veel beter staat in het echt. Op de foto vind ik het persoonlijk niet echt mooi. grinning smiley

Wahaha zet het dan begrijpelijk neer aap. grinning smiley

In het echt is het iets minder aanwezig.
michiel1551
En hoe rijdt dat? grinning smiley

Zwaar. grinning smiley

Mooie auto, Daniel. thumbs up

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07-06-2012 18:10 door Joël D..
Hee, niet zo bijdehand doen jullie kleine apen. tongue sticking out smiley Ik ben gewoon wat minder scherp na zo een week fulltime werken. drinking smiley
Joël D.
michiel1551
En hoe rijdt dat? grinning smiley

Zwaar. grinning smiley

Mooie auto, Daniel. thumbs up

Moet je eens rijden in een Willy's jeep. smiling smiley
Remt ook helemaal niet, geeft alleen die indruk.

Ik bedoel dat het in het echt er minder uitknalt en dus veel beter staat in het echt. Op de foto vind ik het persoonlijk niet echt mooi.

En dat was wat ik dus ook bedoelde! smiling smiley
Wij begrepen elkaar tenminste Ruben. Zal wel aan de eerste letter van de naam liggen. thumbs up
Moet vanavond eigenlijk trainen. (boven)Rug/biceps zou ik gaan doen. Maar voel me wat draaierig. Gisteren (onder)rug en borst gedaan. Denk dat ik daarbij ietwat te maximaal deadlift heb gedaan. Haalde 125 kg. Maar moest meer dan behoorlijk op mijn tandvlees bijten om de rug te strekken. Zo'n inspanning kost wel enig herstel. Vandaar dat ik vandaag maar oversla. Luisteren naar je lichaam.
Twingo1
Denk dat ik daarbij ietwat te maximaal deadlift heb gedaan. Haalde 125 kg.

Da's bijna een Twingo! winking smiley

Maar gelijk heb je. Ik ga met sporten ook regelmatig te ver en dan heb ik er de dagen daarna plezier van...
Porsche Gek
Wij begrepen elkaar tenminste Ruben. Zal wel aan de eerste letter van de naam liggen. thumbs up

Ja, precies, en die twee met de letter D... ja, ach, zullen we het daar maar niet over hebben! winking smiley
Voetballers onder elkaar begrijp elkaar zullen we maar zeggen dan. smiling bouncing smiley
Precies!

Over voetballen gesproken, morgen begint het EK. thumbs up Ik ben zeer benieuwd naar de openingsceremonie. smiling smiley
Porsche Gek
Precies!

Over voetballen gesproken, morgen begint het EK. thumbs up Ik ben zeer benieuwd naar de openingsceremonie. smiling smiley

Tegen wie moet Nederland zaterdag eigenlijk?big smile smiley
S-RS
Porsche Gek
Precies!

Tegen wie moet Nederland zaterdag eigenlijk?big smile smiley

Denemarken en woensdag tegen Duitsland...
Joël D.
Duitsland wint toch.

Vast wel een keer, maar niet het EK. Nederland ook niet. Ik denk dat het weer Spanje wordt.
Het wordt of Duitsland, Spanje of Nederland denk ik zo. tongue sticking out smiley Met een neiging naar Nederland. Vertrouwen he? drinking smiley
Joël D.
Duitsland wint het EK.

Mark my words.

Ok, als ik gelijk heb, was jij een jaar lang mijn auto en als jij gelijk hebt, was je een jaar lang je eigen auto. Deal? nut smiley
Tjonge, vorige topic nauwelijks deelgenomen en toch weer een vermelding in de openingspost grinning smiley

Iemand nog aan het werk, of ben ik de enige? drinking smiley
Zit een stevige deadline weg te werken, want morgen hele dag bezig met leukere autogerelateerde dingen
adinsx

Ik ook. grinning smiley Nog ongeveer een maandje en dan heb ik vakantie!
JW01 (vanaf een Appel)
adinsx

Ik niet. Heb wel weer genoeg gewerkt deze week... winking smiley

Bedankt voor je uitleg JW.
Ik ook (deels dan), Adinsx. Ben druk bezig met het bijspijkeren van kennis.. Morgen weer werken, dan weekend! smiling smiley
IdeJ
JW01 (vanaf een Appel)
adinsx

Ik niet. Heb wel weer genoeg gewerkt deze week... winking smiley

Bedankt voor je uitleg JW.

Graag gedaan. smileys with beer
adinsx

Ik leef met je mee, het wordt hier vannacht wel na 12entongue sticking out smiley
S-RS
adinsx

Ik leef met je mee, het wordt hier vannacht wel na 12entongue sticking out smiley

Wat moet je doen, een profielwerkstuk? drinking smiley
IdeJ
Joël D.
Duitsland wint het EK.

Mark my words.

Ok, als ik gelijk heb, was jij een jaar lang mijn auto en als jij gelijk hebt, was je een jaar lang je eigen auto. Deal? nut smiley

Doen we maar niet he. smiling bouncing smiley

adinsx
Tjonge, vorige topic nauwelijks deelgenomen en toch weer een vermelding in de openingspost grinning smiley

Zit een stevige deadline weg te werken, want morgen hele dag bezig met leukere autogerelateerde dingen

Ben de hele week al aan het werken. Morgen nog even naar Purmerend wat TL-buizen wegbrengen. drinking smiley

Ben de hele week al aan het werken. Morgen nog even naar Purmerend wat TL-buizen wegbrengen.

Waar moet je zijn ergens?
Joël D.
Kringloopwinkel Noppes.

Aah, oke. thumbs up Met de Alfa? drinking smiley
Joël D.
Kringloopwinkel Noppes.

Daar heb ik 8 jaar lang heel dichtbij gewerkt... Industrieterrein De Koog moet je aanhouden, afslag nummer 6 op de A7.
Porsche Gek
Joël D.
Kringloopwinkel Noppes.

Aah, oke. thumbs up Met de Alfa? drinking smiley

Nee, ik moet 3200 TL-buizen incl. bakken meenemen.

Datgaatnietpassen. drinking smiley

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07-06-2012 21:03 door Joël D..
Porsche Gek

Neetongue sticking out smiley Zo'n ding heb ik 5 jaar geleden als eens gemaakttongue sticking out smiley
Project voor school ben ik nu mee bezig.
S-RS
Porsche Gek

Neetongue sticking out smiley Zo'n ding heb ik 5 jaar geleden als eens gemaakttongue sticking out smiley
Project voor school ben ik nu mee bezig.

5 jaar geleden al? Ben jij al zo oud joh?

Oke oke, sorry. tongue sticking out smiley Wat voor project? drinking smiley

@Joel: Ja, nee, dat gaat niet werken, haha. grinning smiley
Moet hier nog even een flink artikel m.b.t. handgereedschappen (thema van juni) afmaken. En dat wíl ik af hebben, want morgen ruil ik de Mégane om voor wat leuker speelgoed en dan blijft de laptop uit als het ff kan.

Overigens, als iemand in de buurt van Lelystad woont. Morgen is de finale van de Han Eco Marathon op het Midlandcircuit. Wellicht leuk om te bezoeken, ondanks dat het rotweer wordt grinning smiley Ben er zelf ook tot uurtje of half 3 thumbs up
Porsche Gek
5 jaar geleden al? Ben jij al zo oud joh?

Oke oke, sorry. tongue sticking out smiley Wat voor project? drinking smiley

Haha neetongue sticking out smiley Ben 19, zit nu in het eind van het tweede jaar, volgend jaar naar het 3e alweer.
Het is meer een soort cursus die we nu krijgen, maar project ligt lekkerder in de mondtongue sticking out smiley Beetje spelen met Excel, wel geinig.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07-06-2012 21:25 door S-RS.
adinsx
morgen ruil ik de Mégane om voor wat leuker speelgoed en dan blijft de laptop uit als het ff kan.

Maar die heb je toch nog niet zo lang?
Deze discussie is gesloten.

© 2013 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Abonneren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - RSS - Twitter- Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep