Offtopic #96 - Als je wilt leren vloeken, moet je in een auto stappen

Gepost door Soloman 
Renaultje
Je gaat deze ook op zijn kant zetten? drinking smiley

Niet van plan drinking smiley Deze gaat niet all-risk verzekerd worden, dus het is niet de moeite waard om deze op de zijkant te parkeren. drinking smiley
michiel1551
Heb ik iets gemist? grinning smiley

Doel je op dat ik mijn vorige auto in de prak heb gereden of de aanschaf van een andere? tongue sticking out smiley
Wat ga je nou weer uitspoken met die multikleurige drietonner Rico? grinning smiley
BMW4Life
Wat ga je nou weer uitspoken met die multikleurige drietonner Rico? grinning smiley

haha lekker bezig D.
Riceaux
michiel1551
Heb ik iets gemist? grinning smiley

Doel je op dat ik mijn vorige auto in de prak heb gereden of de aanschaf van een andere? tongue sticking out smiley

Dat eerste. smiling smiley
Kan ook zijn dat ik het me niet meer herinner.

Vanmorgen trouwens een R8 GT zien staan, wat een dikke bak.

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 05-04-2012 18:45 door michiel1551.

Wat ga je nou weer uitspoken met die multikleurige drietonner Rico?

Goedkoop km's machen ja!

Dat eerste.
Kan ook zijn dat ik het me niet meer herinner.

Oo heb in september m'n vorige auto op de zijkant geparkeerd bij de A31. Gevalletje verrot onderstel, bermpje meepakken en de scherpte van de bocht iets onderschat. grinning smiley Kan gebeuren, hoort bij het vak.
Als je nooit over de grens gaat, weet je ook niet waar die ligt.
Twingo1
Als je nooit over de grens gaat, weet je ook niet waar die ligt.

Precies. Verder geen gewonden dus niks aan het handje. Verzekering heeft uitbetaald en ik ga vrolijk verder. thumbs up
BMW4Life

Wat bedoel je, die Ibiza of dat meisje waar hij laatst mee was?

grinning smiley
Porsche Gek
BMW4Life

Wat bedoel je, die Ibiza of dat meisje waar hij laatst mee was?

grinning smiley

Dafuq! Heb ik weer eens iets gemist?
Middag! Net weer de nodige inkopen gedaan, nu even uitrusten drinking smiley Wel prima weertje vandaag!
Rico
Oo heb in september m'n vorige auto op de zijkant geparkeerd bij de A31. Gevalletje verrot onderstel, bermpje meepakken en de scherpte van de bocht iets onderschat. Kan gebeuren, hoort bij het vak.

Onder andere is dat de rede dat ik gekozen heb voor de oude Colt.
Veel beter onderstel.

Kan zonder gas zelfs harder door de bocht dan de Sub.drinking smiley

Kan zonder gas zelfs harder door de bocht dan de Sub.

maar daar tegen staat dat met de sub door de bocht met gas wel leuker is! winking smiley
Carkiller, heb je al contact met de dealer gehad over de witte STI? winking smiley
Vandaag bijna omver gereden door een dame in een SL55 AMG. Zat de hele tijd te telefoneren. Dat is wat ik niet begrijp aan de mensen in deze buurt. Ze hebben geld genoeg om zo'n auto te kopen maar zijn te stom/gierig/lui (schrap wat niet past), om een carkit/oortje te kopen of bluetooth te activeren, grrrr.....

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 06-04-2012 17:16 door michiel1551.
@Renaultje:

Dealer wil er niet echt aan beginnen.sad smiley

Alternatief is mijn eigen Sub verkopen en dan de witte kopen.
Geen idee of dat op tijd wil lukken...
michiel1551
Vandaag bijna omver gereden door een dame in een SL55 AMG. Zat de hele tijd te telefoneren. Dat is wat ik niet begrijp aan de mensen in deze buurt. Ze hebben geld genoeg om zo'n auto te kopen maar zijn te stom/gierig/lui (schrap wat niet past), om een carkit/oortje te kopen of bluetooth te activeren, grrrr.....

Dat noemen we...
egoisme,
alleen maar denken aan jezelf...
geen rekening houden met anderen...

dat is de maatschappij op dit moment...
Jammer Carkiller! Proberen kan altijd natuurlijk. Is natuurlijk wel een stuk lastiger dan inruilen. Nog even een nachtje over slapen dus drinking smiley
Dealer krijgt binnenkort een andere auto die interesant voor me kan zijn.
Denk dat ze me liever die auto verkopen...drinking smiley
Hehe, dat zou best mogelijk zijn. Weet je al de specs? drinking smiley
Nee, geen STI.

Kom ik weer voor hetzelfde dilemma.

Heb nu 265 pk, een WRX vanaf 2006 heeft met Prodrive pakket 270 pk.
Gemiddeld moet ik 6k bijbetalen als ik de huidige Sub inruil.

6k voor 5 pk meer...eye rolling smiley
Maar wel 2 jaar jonger. Is dit dan het facelift model, ja toch?
Dat is ook mooi meegenomen, houd ons op de hoogte! Fijne dag vandaag, weltrusten winking smiley
Gisteren naar 'the hunger games' gaan kijken, is me goed bevallen.
Avond heren, alles goed met jullie? Vandaag weer lekker gewerkt, mag maandag weer. Nu even chillen op de bank drinking smiley
Heerlijk, handheld bellen in de auto. Ik doe het eigenlijk elke dag.
BMW4Life

Proficiat?
en heb je geen zin om een oortje te kopen of kan het je allemaal niet schelen?
Ik hang hem ook altijd aan het oor, veel teveel werk om hem op de BT te hangentongue sticking out smiley

Heb ze vandaag alle drie maar weer eens schoon gemaakt:

In de meivakantie maar eens luxe kentekenplaten voor de colt halen.
BMW4Life

Aii, weer een boete gehad? tongue sticking out smiley
Renaultje
Avond heren, alles goed met jullie? Vandaag weer lekker gewerkt, mag maandag weer. Nu even chillen op de bank drinking smiley

Beetje filmpje kijken?
Heb zojuist "When a stranger calls" gekeken, over een oppasmeisje die wordt gestalkt door een seriemoordenaar.
Het begin duurde veeeeeeeel te lang, waarin niets gebeurde.
En.. duidelijk gejat van Scream. Zo kan ik ook een film maken, afpakken van een ander. (Was bijna precies hetzelfde, met die telefoon en zo)
Hallo Soloman! Ben een beetje aan het internetten, eten, drinken en inderdaad een film kijken. Scream, heel flauw maargoed drinking smiley
Lekker druk hier, iedereen paaseitjes aan het zoeken? Net heerlijk gegeten en vanavond ga ik lekker gourmetten winking smiley
Renaultje
En was het cool? drinking smiley

Jha mahn! grinning smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 08-04-2012 14:11 door JW01 (vanaf een Appel).
Pfff, je maakt nog eens wat mee op eerste paasdag op de snelweg.. eye rolling smileythumbs down

[driving-fun.com]
Wat een paashaas! Gelukkig is het redelijk goed afgelopen. Maar als hij verder ging had ik toch maar de politie op de hoogte gebracht smiling smiley
Renaultje
WTF big smile smiley

Ga jij vandaag nog wat 'bijzonders' doen JW? drinking smiley

Nee. Zoals je misschien gelezen hebt in het topic over eten en kokkerellen zijn we heel druk met m'n opa. (bezoeken en zorgen voor mijn oma)
Gaat tot nu toe helaas alleen maar achteruit.
Renaultje
WTF big smile smiley

Ga jij vandaag nog wat 'bijzonders' doen JW? drinking smiley

Nee. Zoals je misschien gelezen hebt in het topic over eten en kokkerellen zijn we heel druk met m'n opa. (bezoeken en zorgen voor mijn oma) Gaat tot nu toe helaas alleen maar achteruit. Dus we moeten vooral maar genieten van de momenten die we nog kunnen delen met opa.
Deze discussie is gesloten.

© 2014 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - Gebruiksvoorwaarden - RSS - Partners- Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep