Offtopic #96 - Als je wilt leren vloeken, moet je in een auto stappen

Gepost door Soloman 
@QuiCk01:

Leuk.smiling smiley

Met de Sub gaat dat iets anders.

Lang recht stuk, 210 op de klok, zo laat mogelijk remmen en dan 3 X in de ronte...moody smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22-02-2012 17:12 door Carkiller.
Haha ook spannend drinking smiley

Ik moet morgen trouwens nog 1 les volgen en dan lekker een week vrij. Kijken of ik lekker wat uren kan werken, want kan het geld goed gebruiken drinking smiley
Avond! Tijdje niet geweest hier alweer.

Dan maar meteen even een leuk plaatje delen. drinking smiley

QuiCk01
Kijken of ik lekker wat uren kan werken, want kan het geld goed gebruiken drinking smiley

Volgens mij is het erg rustig... Volgende week is het ook nog eens eind van de maand en er zijn veel mensen beschikbaar door de vakantie. Dus ik verwacht 0 telefoontjes voor werkwinking smiley
En op 1 en 2 maart zou nog wel eens kunnen maar dan kan ik weer niet hehe. 's Ochtends in een keer door rollen van de stad naar een klant lijkt me niet zo'n goed planbig smile smiley

Edit:
@PG
Lollztongue sticking out smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22-02-2012 19:52 door S-RS.
Grappig PG.grinning smiley

Morgen even kijken bij deze auto.

Hopelijk is het wat, staat in ieder geval in de buurt. (zoetermeer)

Met dank aan D. Elzinga.thumbs up

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22-02-2012 20:11 door Carkiller.
Lol @ PG!

@ CK

Op de foto ziet hij er netjes uit, maar dat wil niet alles zeggen natuurlijk. Ben benieuwd thumbs up
Zou wel eens tijd worden dat ik een leuke oldtimer vind en koop.drinking smiley
Eensch, nu maar hopen dat deze wel goed is zonder 50% van de onderdelen te vervangen big smile smiley
@CK
Ziet er goed uit! Als hij er net zo goed uitziet in het echt zoals op de foto's, heb je morgen vast een nieuwewinking smiley
Middag!

Kijk eigenlijk nooit naar de Voice kids, maar dit meisje kan er toch echt wel wat van! eye popping smiley
[www.youtube.com]
Net COD4 gekocht op steam, spijt dat ik dat niet eerder heb gedaan, leuk spel.
Had het al eens bij m'n neef gespeeld, maar vergeten hoe goed het is.
S-RS
QuiCk01
Kijken of ik lekker wat uren kan werken, want kan het geld goed gebruiken drinking smiley

Volgens mij is het erg rustig... Volgende week is het ook nog eens eind van de maand en er zijn veel mensen beschikbaar door de vakantie. Dus ik verwacht 0 telefoontjes voor werkwinking smiley
En op 1 en 2 maart zou nog wel eens kunnen maar dan kan ik weer niet hehe. 's Ochtends in een keer door rollen van de stad naar een klant lijkt me niet zo'n goed planbig smile smiley

Edit:
@PG
Lollztongue sticking out smiley

Ja, daar heb je wel gelijk in. Maar al is het maar 2 dagen ofzo.. ik ben sowieso 1 en 2 maart beschikbaar, dus hopen dat het wat gaat worden.
Ach in één keer door naar klant lijkt mij het probleem niet, maar in nette kledij naar een feest lijkt me minder drinking smiley
Aiaiai, maar hij is dus nog niet verkocht. Je weet maar nooit hoe het loopt drinking smiley
Klopt, ben eerste reserve.

Als de auto netjes is, ben nog niet wezen kijken...drinking smiley
Afwachten kerol drinking smiley

Ik ga mijn bed eens opzoeken, fijne nacht!
Zo, even wat zooi voor de MX-5 gekocht:
- schakelhoes ding geval
- Handrem hoes
- Lederen armsteun
- MX-5 sleutelhanger
- Universeel uitlaatsierstuk

In de huidige schakelhoes zit een klein scheurtje, en de stiksels zijn niet rood. In de pookknop zelf, het stuur en de handrem zitten rode stiksels, dus alles maar even gelijk maken. Nu zit er een plastic kap in de middenconsole die als armsteun dient, maar een nieuwe voor besteld met leer en rode stiksels. En de uitlaat kan wel een sierstukje gebruiken. Dus een subtiel klein rond sierstukje besteld. Het zal wel eerste klas rommel zijn, maar eerst even kijken of het was is. Een goede mooie van RVS kan er altijd nog wel opgelast worden.
Goed bezig daan! drinking smiley

Ik mag vanavond mooi de golf meenemen voor uitgaan, dat bied perspectief voor 18 maart!
Net de Alfa in de garage gezet. Komen we terug is er hier een auto uit de bocht gevlogen. Lag op z'n kant tegen de lantaarnpaal....

Alfa is vandaag trouwens 18 geworden. winking smiley
Heb je de Autostyle leeggekocht S-RS? tongue sticking out smiley Wij zien de foto's wel voorbij komen!

Feli JD, op naar de volgende 18 jaar!
Renaultje
Heb je de Autostyle leeggekocht S-RS? tongue sticking out smiley Wij zien de foto's wel voorbij komen!!

Hehe, nee ebaybig smile smiley Zal idd wel even wat voor en na foto's maken.

@Ruben
Ik verwacht je 18 maart gewoon in de golf!big smile smiley
Mijn verlof is ingediend voor 18 maart.

Nu moet het nog goedgekeurd worden, maar ik zou niet weten waarom dat niet zou gebeuren.
Zien jullie de Sub ook weer eens.drinking smiley
Mooi CK thumbs up

Was wel bijzonder vanmiddag: Het hele oprijpad was leeg. drinking smiley

Ik ben trouwens komende week op vakantie, dus ik spreek jullie volgende week weer!
Fijne vakantie JD!

@ Carkiller

Ik zie net dat je profiel niet up to date is, hoe komt dat? drinking smiley
Ik heb de film zelf niet gezien, maar het is wel een bijzonder verhaal!

De wekker gaat over minder dan 5 uur, tijd om te gaan slapen dus winking smiley
Middag.drinking smiley

Mijn verlofaanvraag is goedgekeurd, ben de 18e van de partij in de Meern.

Martin komt ook met zijn eigen auto.drinking smiley
Nice CK, ik moet nog even kijken of ik ook kan.

Vanavond weer 16-jarige sletjes op de foto zetten. Betaald. grinning smiley
michiel1551
18de is een zondag, ben je dan sowieso niet vrij?

Nog nooit van ploegendienst gehoord? Ik ben nu bijvoorbeeld ook op mijn werk.
Porsche Gek
Nice CK, ik moet nog even kijken of ik ook kan.

Vanavond weer 16-jarige sletjes op de foto zetten. Betaald. grinning smiley

meisjes, dus.
Twingo1
Mooie film, The Truman Show. Absurd verhaal.

Een van de betere Jim Carrey films, samen met liar liar.
jep:
[www.autoblog.nl]

Al snel werd duidelijk dat het om de 991 ging die rond 13:00 uur hardhandig in aanraking kwam met een Volvo V50. Volgens Regio14 zag de bestuurder van de Porsche het Zweedse staal over het hoofd, en kwam na een klapper in een nabijgelegen zijtuintje terecht. Dat wordt een best schadebedrag, zo te zien. De Volvo kwam er evenmin lekker vanaf en duwde na de klap nog een verkeersbord opzij.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26-02-2012 15:36 door michiel1551.
Lekker als zo'n onverlaat je ff met een dergelijke snelheid aanrijd.

Zou die ouwe in die scootmobiel trouwens de dood in de ogen gekeken hebben? tongue sticking out smiley
Zo eindelijk luistert m'n buurman eens goede muziek.

Of hij het nou leuk vind of niet grinning smiley
Haha ik las het. Laat me raden, hij moet noodgedwongen naar jou muziek luisterenbig smile smiley
In 1 keer juist. big smile smiley Mensen die voorbij fietsen of lopen zullen het ook wel horen. grinning smiley

Even gemeten. Speel op het moment op ongeveer 94 dB.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26-02-2012 17:01 door Riceaux.
Rocker Riceaux! tongue sticking out smiley

Waarom staan er altijd teveel leuke auto's te koop?? moody smiley
Ik kan er maar eentje kwijt hier. grinning smiley 2000 Volvo V40 T4

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27-02-2012 16:08 door JW01 (vanaf een Appel).
206 gelopen, aardige schade op bestuurders- en achterdeur.. Ik zou m lekker laten staantongue sticking out smiley
Lijkt me ook. Als je goed kijkt is het een koplamp en een lichtkleurige auto.
Deze discussie is gesloten.

© 2013 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Abonneren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - RSS - Twitter- Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep