Offtopic #96 - Als je wilt leren vloeken, moet je in een auto stappen

Gepost door Soloman 
Welkom in het 96ste offtopic van dit Forum. Het gaat snel, we zijn alweer een stapje dichter bij de 100.

De stamgasten:
- Adinsx
- Bossinkje
- Carkiller
- carlover
- DaniŽl500E
- Den Voetstuk
- J@sper
- JoŽl D.
- JoostM
- JW01
- Le reaux
- Michiel1551
- opel-omega
- Porsche Gek
- QuiCk01
- Renaultje
- Riceaux
- Rickenbacker4003
- RTS
- Ruben.
- S-RS
- Soloman
- speedtouch
- Tomolino
- Twingo

Enkele regels om het gezellig te houden:

- Gebruik dit topic niet als chatbox
- Korte, nietszeggende berichten worden niet gewaardeerd
- Wijzig je bericht indien nodig, voorkomt monologen
- Irritaties graag per privťbericht bespreken

ABC'tje: (zonder XY)

De simca wil maar niet

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 14-02-2012 23:51 door Soloman.
Lang geleden dat ik hier ben geweest zeg!
Inmiddels niet meer tussen de stamgasten, maar volgens mij is de gezelligheid hier altijd gebleven thumbs up

Mooi topic weer gewenst heren!
Ferrari met fietsendrager! grinning smiley

Soloman
Ik ben de P vergeten, de P van...

Van een niet nader te noemen Duits merk zou kunnen tongue sticking out smiley maar Peugeot kan ook.

Bij de E heb je volgens mij een Esprit neergezet, maar dat is ook een Lotus. Excalibur is ook wel gaaf!
Excalibur:

En eentje voor Peugeot:

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 15-02-2012 00:29 door JW01 (vanaf een Appel).
Ah, nu zie ik het pas, ben er niet helemaal bij volgens mij.
Maar wel origineel bedachtthumbs up
Hier is je Simca... (stond geen ".jpg" achter, dus zelf maar gesaved en geŁpload.)
Maandag met de Alfa naar de APK. Ben benieuwd. xD

EDIT: Zo, even een tegemoetkoming scholieren aangevraagd omdat ik 18 ben en nog op de middelbare school zit. 100 Euro/maand. Not bad. thumbs up

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 15-02-2012 15:27 door JoŽl D..
Verwacht je wat bijzonders?
Edit: Zo, da's mooi! Zelf kreeg ik een brief van DUO dat ik een maand teveel studiefinanciering had ontvangen of ik dat snel wilde terugbetalen omdat het anders werd omgezet in een schuld oid. Gelukkig op tijd weer terug betaald dus niks aan het handje. Nu weer lekker verder sparen voor een mooie E36! cool smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 15-02-2012 15:37 door JW01 (vanaf een Appel).
Nee, van het weekend nog even de bodem wat tectyleren. Verder is hij nog goed. Misschien de remschijven, geen idee wanneer die zijn vervangen.

Zo, even een tegemoetkoming scholieren aangevraagd omdat ik 18 ben en nog op de middelbare school zit. 100 Euro/maand. Not bad.

Belachelijk, ik zit op het MBO, straks HBO, en moet het met 75 euro doen, begrijp er toch echt niks van.
MBO is veel duurder dan een middelbare school lijkt mij
Ruben.

Zo, even een tegemoetkoming scholieren aangevraagd omdat ik 18 ben en nog op de middelbare school zit. 100 Euro/maand. Not bad.

Belachelijk, ik zit op het MBO, straks HBO, en moet het met 75 euro doen, begrijp er toch echt niks van.
MBO is veel duurder dan een middelbare school lijkt mij

75 euro had ik ook op MBO hoor!
Veel mensen,

maar ik begrijp niet dat een student van de Middelbare school (VMBO, HAVO, VWO) dan 100 euro vangt?

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 15-02-2012 17:09 door Ruben..
Ter compensatie van de kinderbijslag, en je hebt nog geen OV-chipkaart + stufi.

Dus een soort van overgangsregeling.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 15-02-2012 17:15 door JoŽl D..
Begrijp me niet verkeerd, maar dit is volgensmij in feite je Stufi, alleen heb jij nog geen OV kaart, dat is het enige verschil?
Want ik neem aan dat je ook gewoon zorgtoeslag ontvangt?
En wie mag voor al die toeslagen en subsidies opdraaien? Juist, de werkende bevolking. "Zelf je broek ophouden", het zou verplichte lesstof op school moeten worden.winking smiley
Zou dat echt uit hetzelfde potje komen als de belasting die je betaalt? eye rolling smiley
Mijn ouders betalen wel genoeg belasting, lijkt me zo. eye rolling smiley
Ben het met Ruben eens, die 100 euro slaat echt nergens op.
Toen ik thuis woonde moest ik het ook met 95 euro doen, op het HBO. Nu uitwonend is het 266 euro.
HBO is echt vele malen duurder dan middelbaar, dat kost praktisch niks.
Nou ik mag in augustus voor 4 maanden naar Geneseo, New York om mijn bachelor af te rondengrinning smiley Nog een vak aan het einde van dit semester halen en ik kan gaandrinking smiley Daar ga ik het met alleen studiefinanciering niet redden!
RTS
Nou ik mag in augustus voor 4 maanden naar Geneseo, New York om mijn bachelor af te rondengrinning smiley Nog een vak aan het einde van dit semester halen en ik kan gaandrinking smiley Daar ga ik het met alleen studiefinanciering niet redden!

Nicee! Oh, en ik wil je werk wel even overnemen hoor, geen probleemdrinking smiley
Zo even een hoofd om de hoek van de topic-starter. Gaat alles goed hier?drinking smiley
Alles is wel heel veel, maar kan er mee door. grinning smiley

BTW: Iemand van hier bekend met Autoplaza in Zwolle? Heb de dealer-reviews doorgelezen en die zijn beide niet heel positief maar als ik via Google naar reviews zoek komen er ook wel positieve berichten uit. Waar moet ik nu vanuit gaan? Bij dit bedrijf staat letterlijk en figuurlijk een mogelijke opvolger voor de Nubira van mijn moeder, die we eigenlijk niet willen laten lopen.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 15-02-2012 22:08 door JW01 (vanaf een Appel).
JW01 (vanaf een Appel)
Steun stichting RTS! Giro... grinning smiley

Graaggrinning smiley!

S-RS

Nicee! Oh, en ik wil je werk wel even overnemen hoor, geen probleemdrinking smiley

Zal het even doorgeven aan de damesdrinking smiley
RTS
Zal het even doorgeven aan de damesdrinking smiley

Ze hebben m'n nummercool smiley
Leuk een nieuw topic!

Heb de dealer-reviews doorgelezen en die zijn beide niet heel positief maar als ik via Google naar reviews zoek komen er ook wel positieve berichten uit. Waar moet ik nu vanuit gaan?

Dat de waarheid in het midden is? De Nubira heeft iig wel zijn onderhoud gehad als ik de boekjes mag geloven! Gewoon even kijken en rijden, vaak krijg je dan een gevoel van het bedrijf en de auto.
Renaultje
Leuk een nieuw topic!

Heb de dealer-reviews doorgelezen en die zijn beide niet heel positief maar als ik via Google naar reviews zoek komen er ook wel positieve berichten uit. Waar moet ik nu vanuit gaan?

Dat de waarheid in het midden is? De Nubira heeft iig wel zijn onderhoud gehad als ik de boekjes mag geloven! Gewoon even kijken en rijden, vaak krijg je dan een gevoel van het bedrijf en de auto.

Dat moeten we maar doen dan.
Misschien willen ze hem wel duurder voor je maken? grinning smiley

Die site en het pand wekken ook geen vertrouwen btw winking smiley
Beetje onrealistische prijs, maar dan hoeven ze ook geen garantie te geven...drinking smiley

Er staat toch "meeneemprijs"

Klopt. Er staan wel meer tegenstrijdigheden, vage tent dus!
''Mega-autostore.''

Ik zou er met een boog omheen lopen. Dat soort namen bezorgt mij altijd kippenvel....
Zal ik mijn fanmail van vandaag dan ook maar plaatsen?

Inderdaad. Hij stond op een onverlicht stuk en het was een zwarte Golf Plus. Zag hem net iets te laat, ik had geen zin om mijn remschijven hiervoor krom te trappen.

Was om 9 uur 's avonds, was geen auto op de weg verder. Weetje, het heeft echt totaal niets met de verkeersveiligheid te maken, het is gewoon dik cashen voor die lui. Maar het blijft mijn eigen keuze om harder te rijden dan toegestaan, dus ik ziet het maar als een extra stukje wegenbelasting.
95 waar je 80 mocht?

Heb zelf al een jaar geen bekeuring meer gehad.
En nog nooit met de Sub
Deze discussie is gesloten.

© 2014 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - Gebruiksvoorwaarden - RSS - Partners- Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep