Wat luister je nu? Vol. 2
 | De vraag is simpel: Wat luister je nu?

Vol. 1
|
 | Simpel antwoord: Duran Duran - Hungry Like a Wolf
|
 | Simpel Antwoord nr. II Pendulum: The Island - Pt.2 (Dusk) @o-o: Heb je al slotje gevraagd?
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10-02-2011 22:53 door Rickenbacker4003.
|
 | Jep een slotje is in de maak als het goed is.
|
 | Maroon 5 - Hands all Over
|
 | Het nieuwe mix-album van Markus Schulz: Prague '11
CD1 1 Mikulas – Praha 2 Eelke Kleijn – Monkey Movin’ 3 Khomha – Rainy in the Night 4 Space Rockerz – Get Down City 5 MSJ – Crossing Planets (Basil O’ Glue Remix) 6 Saint X – Bounce 7 Norin & Rad – Segarra 8 Rex Mundi – Sandstone 9 Tucandeo – Lockdown (Big Room Mix) 10 DNS Project feat. Madelin Zero – Another Day 11 Danilo Ercole – Below The Equator Line (Basil O’ Glue Remix) 12 Snatt & Vix – Warp Drive 13 Pobsky – Dark Cloud (Markus Schulz Big Room Reconstruction) 14 P.A.F.F. presents Paul Spidey- Conductor of Death 15 Wippenberg – Phoenix
CD2 1 Mikulas – 50.05°N, 14.28°E 2 Skytech – Sirens 3 Aerofoil – Caress 2 Impress (Markus Schulz Big Room Reconstruction) 4 Erick Strong – Heart Inside 5 Snatt & Vix feat. Alexandra Badoi – Cold Shower (Markus Schulz Big Room Reconstruction) 6 Aaron Camz – Room To Breathe 7 Beat Service – Outsider 8 Mike Foyle presents Statica – Forty Fathoms 09 Thomas Cresine – Morse Code 10 Rex Mundi – Valley Of Dreams 11 Grube & Hovsepian – Invisible 12 Klauss Goulart – Turbulence 13 Why?!? – Lost 14 Mr. Pit – Backstage
|
 | undercover of the night - Rolling stones

|
 | Wat dingetjes teruggevonden van Thom Rotellaband.
Geniaal spul
[youtu.be]
|
 | Oke heren. We zijn niet de enige die het willen weten (van de Deadliest catch reclame). Na lang zoeken vond ik dit: Link. Het is dus een stock music van Matthew Hegarty
De laatste berichten zijn dat het volledige nummer een van de komende dagen online komt. Nu is het nog niet te vinden.
|
 | Nice, goed gevonden!!
|
 | Ik wilde het toch weten dus nog goed door gezocht. Het is dus Matthew Hegarty - Fishermans Wife. Het is een stock muziek stuk. (muziek waar niks voor betaald moet worden om te gebruiken) het volledige nummer staat niet op internet. Het verhaal gaat nu dat het binnenkort op internet gezet wordt.
|
 | Edwin Starr - War
|
 | Josh Kelley - Georgia Clay
|
 | The kinks - all day and all of the night
|
 | Bruce Springsteen - Working on a dream
Weet iemand hoe het liedje onder de Champions League promo van de NOS zit? Iets van 'this is our story' (dat weet ik zeker) en dan direct erachter 'this is our love design' (zo klinkt het maar het is een gokje..)..? Kan het nergens vinden..
|
 | @J@sper: Misschien 'shazam' downloaden en hopen dat die de track herkent...
|
 | B. RS; dat had gekund maar maar ik heb geen idee waar ik dat programma'tje op had moeten zetten dan, ik heb niet zo'n hippe telefoon Gelukkig heeft een vriend van mij hem gevonden, het moest niet 'love design' maar 'life design' zijn: The Parlotones - Life Design
|
 | Creedence Clearwater Revival - Fortunate Son
|
 | Quote opel-omega
Creedence Clearwater Revival - Fortunate Son
Had ooit de zeven studio albums van CCR.
|
 | Quote Twingo1
Quote opel-omega
Creedence Clearwater Revival - Fortunate Son
Had ooit de zeven studio albums van CCR.
Mijn vader heeft het album volgens mij. Ik kan het even niet terug vinden tussen alle cd's maar hij heeft er wel 1 van CCR
Colonel Gaddafi don't like it. Rockin' the Casbah. Rock the Casbah
Oh ik bedoel: The Clash - Rock The Casbah
|
 | Rare earth - Get ready
|
 | Oef heerlijk! Die ga ik meteen op m´n usb stickje gooien voor in de auto 
|
 | Chaffee Kid - Play By The Rules
Een nummer met een duidelijke boodschap, waar ik volledig achter sta!
|
 | Nu: Focus- Sylvia
|
 | Gave platenspeler in dat filmpje D. Elzinga
Kid Rock - All summer long
|
 | Adele album 21.. draai het album helemaal grijs, SUPER album!
|
 | Ghost town - Katie Melua
|
 | No One Loves Me, Neither Do I van Them Crooked Vultures
|
 | Rush- Tom Sawyer
|
 | Van dit boek heb ik veel profijt gehad. Met daarin alle recording sessions van Eric Clapton, voor zichzelf, maar vooral interessant zijn de nummers van anderen waarop hij meedeed. Hier een overzicht.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 23-03-2011 19:37 door Twingo1.
|
 | U2 - All because of you
|
|