Het Grote Filmpjes- en Fototopic || Deel 2

Gepost door D.E.N.N.I.S. 
Welkom in het grote flimpjes en fototopic deel 2.

De laatste uit deel 1 zal de eerste zijn in deze topic.

ENTE
Ferrari-president Luca di Montezemolo zet Ferrari vast in grindbakgrinning smiley

Doet me denken aan een legendarische film...

Engels humor: [www.youtube.com]

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28-11-2009 15:30 door .Marcel.
priceless grinning smiley
Wat een dwaas!

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10-12-2009 12:52 door Arievectra.
[www.youtube.com]

Leuk die sneeuw. Het gedeelte van de film over de mislukte poging heb ik gemaakt, bij de andere delen ben ik aan het glijden.
Hendrik :
[www.youtube.com]

Leuk die sneeuw. Het gedeelte van de film over de mislukte poging heb ik gemaakt, bij de andere delen ben ik aan het glijden.

Op diezelfde plek ben ik ook wezen glijden van de dijk met mijn gezin, toen waren zij er ook en jij dan denk ik ook.
Mijn zoon had de vaart er best in, knalde ook aardig vaak tegen het hek big smile smiley.
Was wel erg koud!
D. Elzinga
[image]
eye popping smiley

Werkorder bij de garage:

Klachten/wensen klant:

Auto rookt soms ietwat. Niet in extreme mate, wellicht wel handig er toch even aandacht aan te besteden? aldus klant.
Arievectra
Hendrik :
[www.youtube.com]

Op diezelfde plek ben ik ook wezen glijden van de dijk met mijn gezin, toen waren zij er ook en jij dan denk ik ook.
Mijn zoon had de vaart er best in, knalde ook aardig vaak tegen het hek big smile smiley.
Was wel erg koud!

Zat die op dat ronde ding? Die ging er aardig hard tegenaan ja. Ik ben trouwens degene met de Heerenveen muts. Was wel echt machtig mooi. Als er deze week weer wat valt dan gaan we daar waarschijnlijk wel weer glijden. Filmpje is van zaterdag. Paar van de ochtend en een paar beelden van de middag.
Hier een filmpje dat ik gemaakt heb om de alle bochten namen van de Nurburgring Nordschleife te leren: [www.youtube.com]

Ik weet ze zelf ook nog niet allemaal dus en dacht dat dit ook meteen een goede manier is om ze te leren smiling smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 05-01-2010 15:09 door ---SK---.
---SK---
Hier een filmpje dat ik gemaakt heb om de alle bochten namen van de Nurburgring Nordschleife te leren: [www.youtube.com]

Ik weet ze zelf ook nog niet allemaal dus en dacht dat dit ook meteen een goede manier is om ze te leren smiling smiley

Is geen HD. winking smiley
Kenteken is niet leesbaar dus nee.
D. Elzinga

Als je de foto probeert op te zoeken via google streetview, is dit gedeelte niet meer terug te vinden.
Die zal dan wel verwijderd zijnbig smile smiley

Hoe leer je mensen beter te spellen:

Hahaha @ Hendrikbig smile smiley Kende ze beide al, maar blijven goedthumbs up
Haha geweldig! Vooral op het einde met de Stig als schapendrijvergrinning smiley
Deleted scenes from Back to the Future

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10-02-2010 08:55 door D.E.N.N.I.S..
Jeetje wat is dit een rap karretje eye popping smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10-02-2010 14:15 door Irwin..
...
12-02-2010 11:12
...

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12-02-2010 17:27 door Fred31.
Re: Gladde wegen
12-02-2010 11:21
Deze is idd erg goed. Ben benieuwd wat er met de auto is gebeurt.
12-02-2010 11:28
Die kwam tegen een stenen muurtje tot stilstand

Overigens wel een heel erge low budget reclame van vreselijkstein.
Alsof die winterbanden zouden helpen.
12-02-2010 12:00
Dat die mensen uitstappen confused smiley
12-02-2010 12:44
Ik denk dat het in alle gevallen een heel verstandig besluit was. Ik weet niet wat er beneden aan het eind van die weg was, maar de auto leek aardig vaart te maken.
12-02-2010 12:48
meeuw
Dat die mensen uitstappen confused smiley

Noem je dat uitstappen? grinning smiley
12-02-2010 12:51
Casanova
Ik denk dat het in alle gevallen een heel verstandig besluit was. Ik weet niet wat er beneden aan het eind van die weg was, maar de auto leek aardig vaart te maken.

Zie foto van Rayban, dat is dezelfde auto (lijkt mij). Eerst dacht ik idd ook dat er misschien verderop een sloot is, totdat ik die foto zag.
....

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 13-02-2010 22:37 door Irwin..
Jij wil zeker een ban?

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 13-02-2010 22:34 door D.E.N.N.I.S..
Nog steeds behoorlijk fout. Wel een fraaie Jowett Jupiter hoor!thumbs up
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

© 2014 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - RSS - Gebruiksvoorwaarden- Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep