Het afschrikwekkende topic
 | Dat is gewoon een icoon uit een film reeks 
|
 | Quote Joep83
Dat is gewoon een icoon uit een film reeks 
Het schijnt ja, ik ken de films niet, maar daarom nog steeds niet minder afzichtelijk. 
|
 | Die is van dat programma met Leepu! Man, wat een lelijke wagen is het geworden!
|
 | Met kek spoilertje boven op het dak 
|
 | Blijkbaar ook met Ferrari-motor.
|
 | @Rzasa: Hoe verzinnen ze het!
|
 | Ik vind hem wel gaaf, die Fersche (of Porrari). 
|
 | Is gewoon een Audi RSharan 
|
 | Had hem al eens een keer in een ander topic geplaatst, daar waren de reacties hetzelfde
|
 | Die staat wel in de juiste plaats. 
|
 | Al zou ik de Staatsloterij winnen, dan zou deze auto nog niet in aanmerking komen!
|
 | Ik zie trouwens net dat hij al reeds geplaatst was....maar hij is ook dubbel lelijk.
Je moet echt een gruwelijke hekel hebben aan auto`s om dit te produceren
|
 | wtf is dat laatste voor gedrocht zeg...
|
 | Dat zal wel vooruitgaan.
|
 | Quote Corsa-20SEH
wtf is dat laatste voor gedrocht zeg...
Hier zie je de rest
!PwBfBMPcqMjs2g~~_27.JPG)
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28-02-2012 19:07 door zonder Matra, met BMW.
|
 | Die Genesis lijkt me gewoon een reclameauto. Stikkers er af en je hebt een prima witte coupé. Niets afschrikwekkends aan als je het mij vraagt...
|
 | En een Alpine is naar mijn idee een van de schitterendste sportwagens ooit. Hoe durft hij er zo`n Calibra draak van te maken?
|
 | Blijkbaar was dit een Sjonnie met geld. 
|
 | Gekocht met zwart geld... cash... en daarna meteen door naar de Halfords om daar met briefjes van 200 euro een setje blauwe achterlichten, stoelhoezen met tribal draak, fuzzy-dice en chromen ventieldopjes te kopen 
|
 | Auto voor de Carbagerun?
|
 | Voor mij blijft hij afschrikwekkend
|
 | Quote zonder Matra, met BMW

Cool, wist niet dat jij je Touring had omgebouwd hahahahahahahahaha
|
|