Het afschrikwekkende topic

Gepost door Jorn. 
Dat is gewoon een icoon uit een film reeks winking smiley
Joep83
Dat is gewoon een icoon uit een film reeks winking smiley
Het schijnt ja, ik ken de films niet, maar daarom nog steeds niet minder afzichtelijk. tongue sticking out smiley
rzasa
[www.speurders.nl]

Die is van dat programma met Leepu! Man, wat een lelijke wagen is het geworden!
Met kek spoilertje boven op het dak spinning smiley sticking its tongue out
Blijkbaar ook met Ferrari-motor.drinking smiley
@Rzasa: Hoe verzinnen ze het!eye rolling smiley
Ik vind hem wel gaaf, die Fersche (of Porrari). drinking smiley
Wat een brouwsel grinning smiley
Er staat ook een gruwelijk lelijk ding rechtsboven in de hoek op de eerste foto. eye rolling smiley
Is gewoon een Audi RSharan winking smiley
Had hem al eens een keer in een ander topic geplaatst, daar waren de reacties hetzelfdegrinning smiley
Die staat wel in de juiste plaats. big smile smiley

•Deze unieke Bentley is gebouwd door Chop Shop London Garage, bekend van TV. Klik op onderstaande link om de film te bekijken.

*advertentie*
Al zou ik de Staatsloterij winnen, dan zou deze auto nog niet in aanmerking komen!crying smilie
Ik zie trouwens net dat hij al reeds geplaatst was....maar hij is ook dubbel lelijk.

Je moet echt een gruwelijke hekel hebben aan auto`s om dit te produceren
wtf is dat laatste voor gedrocht zeg...
[link.marktplaats.nl]

Die krachtbron gaat het 'sportieve' uiterlijk dus echt niet waarmakeneye rolling smiley
Corsa-20SEH
wtf is dat laatste voor gedrocht zeg...

Hier zie je de rest

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28-02-2012 19:07 door zonder Matra, met BMW.
Die Genesis lijkt me gewoon een reclameauto. Stikkers er af en je hebt een prima witte coupé. Niets afschrikwekkends aan als je het mij vraagt...
En een Alpine is naar mijn idee een van de schitterendste sportwagens ooit. Hoe durft hij er zo`n Calibra draak van te maken?
voor sommigen misschien niet afschrikwekkend genoeg, maar dit ziet er in mijn ogen al niet erg fris meer uit:

[www.autowereld.nl]

Raar dat een echte M3 op zo'n cliche-sjonniemanier gestyled wordt, meestal zijn het toch de tammere, goedkopere versies die daar het slachtoffer van worden.
Blijkbaar was dit een Sjonnie met geld. winking smiley
Gekocht met zwart geld... cash... en daarna meteen door naar de Halfords om daar met briefjes van 200 euro een setje blauwe achterlichten, stoelhoezen met tribal draak, fuzzy-dice en chromen ventieldopjes te kopen grinning smiley
Auto voor de Carbagerun?

Toen die nog op de veren stond was dit een Toyota Crown majestacrying smilie

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 25-04-2012 15:38 door Soloman.
zonder Matra, met BMW

Vrijwel geheel origineel 'Irmscher', voor mij dus niet afschrikwekkend. Denk zelfs dat zo'n Corsa naar de toekomst waardevast zal blijken.
Voor mij blijft hij afschrikwekkend
zonder Matra, met BMW

Cool, wist niet dat jij je Touring had omgebouwd hahahahahahahahaha
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

© 2013 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Abonneren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - RSS - Twitter- Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep