Het afschrikwekkende topic

Gepost door Jorn. 

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 19-05-2011 13:31 door §anitarium.
Deze is wel heel netjes gedaan:

Audi Alhambra: een Seat in Audi outfit

Als Mozes niet naar de berg komt, dan komt de berg wel naar Mozes. Audi heeft in z’n line-up geen people-mover zoals de Seat Alhambra. Mocht je als hardcore Audi fan toch een onweerstaanbare behoefte hebben aan zo’n type auto, dan zit er maar één ding op…
Je laat je eigen Audi Alhambra bouwen. Deze conversie is heel fraai uitgevoerd. Op de Seat is niet suf en kort door de bocht een Audi grilletje geplakt. De Alhambra kreeg zorgvuldig een complete en authentieke Audi smoel en bips. Compleet met een paar dikke velgen, is de Audi Alhambra best een stoere wagen én het is allemaal VAG.
Wanneer we het kenteken opvragen op de website van de RDW, dan zien we dat deze blauw metallic Audi Alhambra in 2006 het levenslicht zag als een zwarte Seat Alhambra met onder de motorkap een 140 pk diesel. Naar verwachting is de oliestoker in het vooronder niet vervangen. Een dikke V6 uit de Audi S4 zou de creatie pas echt goed afmaken.

Dat is niet afschrikwekkend. Ik vind het mooi gedaan en er beter uit zien dan het origineel!
Klopt, maar ik wist niet waar hem anders te plaatsen big smile smiley.
Ik vind die neus heel gaaf gedaan. De achterkant is ook heel netjes, maar ik vind`m ergens niet helemaal kloppen. Het lijkt mij nog wel lachen om hier een typeplaatje op te doen: Audi A9 ofzo. (van een sloop-A6 maar dan de 6 op de kop plakken) Wedden dat dat dan nog meer vraagtekens (en foto`s) zal oproepen?
Accord met bumpertrapje om de voorruit te kunnen wassen?
Petjesbmw (minpunt: het is geen golf)

vreeselijk
Is dat geen officiële BWM-concept? Nu niet direct de meest geslaagde, maar toch...

-- Edit -- Ja, hoor, en hij is zo mislukt dat hij niet eens de schijnwerpers in mocht worden gereden:
[www.autoblog.com]

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22-06-2011 18:53 door Escher.
Zondag gespot in Giethoorn!

Hij is in ieder geval niet rot grinning smiley
Wat jammer van die Nissan. Pure mishandeling. Oh wat erg van zoveel geld zo'n goedkoop hoerenhuis maken, wat mankeert deze mensen?
Wat een mens een icoon al niet kan aandoen inderdaad!
D. Elzinga
Gisteren geziensmiling bouncing smiley

En deze prachtige creatie is nu te koop. Wie durft? Het is een 'nek breker' volgens de adverteerdergrinning smiley
Ik geef er 50 euro voor...

Dat 'ie eerst maar eens fatsoenlijk Nederlands leert.
Ding lijkt al verkocht.......
D. Elzinga

sad smiley

Aaargh! Zie ik nu pas... crying smilie
Hier moest ik wel van grinneken
Een Mustang doe-het-zelf set?
Ben benieuwd op basis waarvan deze (Mustang?) is!
Wel apart, die 607, lijkt wel een beetje op de Passat van 2011!drinking smiley
speedtouch
Wel apart, die 607, lijkt wel een beetje op de Passat van 2011!drinking smiley

De Passat CC vind ik sowieso een kopie van de 607 (vooral en profil)... kijk maar eens naar de raamlijn...
ik ben een beetje teleurgesteld in sommigen,waarom geen respect voor elkaars auto?
oke iedereen heeft zn mening,maar in de grond trappen hoeft ook niet.

vaak heeft een eigenaar/bouwer van een zogenaamd gedrocht,veel tijd en energie in zn project gestopt.
maar ja,lekker een ander zn auto afzeiken is mooi ja.....

wie zegt wat de standaard moet zijn? laat ieder in zn waarde,vooral iemand zn wagen is vaak diegene zn trots.

vraag eens aan jezelf hoe je het zou vinden als een ander je auto afzeikt, terwijl je er superwijs mee bent,-
en zeg niet dat je daar bovenstaat,want van binnen doet je dat wel pijn...
bobbieernstenderest
ik ben een beetje teleurgesteld in sommigen,waarom geen respect voor elkaars auto?
oke iedereen heeft zn mening,maar in de grond trappen hoeft ook niet.

vaak heeft een eigenaar/bouwer van een zogenaamd gedrocht,veel tijd en energie in zn project gestopt.
maar ja,lekker een ander zn auto afzeiken is mooi ja.....

wie zegt wat de standaard moet zijn? laat ieder in zn waarde,vooral iemand zn wagen is vaak diegene zn trots.

vraag eens aan jezelf hoe je het zou vinden als een ander je auto afzeikt, terwijl je er superwijs mee bent,-
en zeg niet dat je daar bovenstaat,want van binnen doet je dat wel pijn...

Wat is hier mooi aan dan?
zonder Matra, met BMW
Ik denk dat een van zijn creaties hier tussen staat winking smiley
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

© 2014 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - RSS - Gebruiksvoorwaarden- Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep