En weer een rijtje De Grote Beurt auto`s te koop!

Gepost door Jorn. 
Wat een afgrijnselijke bak weer. De grill , de motorkap en de lak. En dan eindigen ze bij de Groot auto's. Wist trouwens niet dat ze een nieuw pand hadden.
[www.autotrader.nl]

Zie ook: [www.veronicatv.nl]

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01-05-2011 21:18 door Daewoo-Chevrolet.
Op de Burton site staat ook een Grote beurt Burton te koop. (zie occasionwedstrijd 140)
D. Elzinga
DGB Panda
Dat is zeker die special edition van de Panda. je weet wel, zo een met de 100 NX-bodykit. smiling smiley
filmpje dgb
20-06-2011 20:45
hallo allemaal,

Een maat van mij heeft van de week deze auto gekocht

[www.google.nl]

Als het goed is is hij toen gedaan door De grote beurt

is iemand in het bezit van de aflevering??

mvg Stefan
Kun je die afleveringen niet gewoon ergens op het internet downloaden?

Wel opmerkelijk dat er toch liefhebbers zijn van de DGB-creaties...grinning smiley
Die auto stond in februari 2010 al te koop.
Helaas, ik heb die aflevering niet maar hij is vast nog wel ergens op t internet te vinden. Ik hoop dat die maat van je er blij mee is. Zelf vind ik de meeste creaties van DGB nogal twijfelachtig om t enigszins politiek correct te houden. Die audi behoort ook tot die categorie. De Fiat Bravo op

[www.gepimped.nl]

vind ik nog wel gaan, afgezien van de led's en de achterlichten die ik niet mooi vind. Ze moeten niet zoveel doen met striping en stickers... de auto wordt daar al heel snel erg fout door.

Van dit ding moest ik dan bijna kotsen:

[www.tweedehands.nl]
Wie wilt er in vredesnaam in een auto 'van' Patty Brard rijden... alleen om die reden al, brrrrr

En de gekochte A4: Why??? Why???

Nagenoeg alle DGB-auto's zijn van een dergelijk bedroevend niveau (zowel qua stijl als afwerking) dat ik niet snap dat die 'creaties' nog een nieuwe eigenaar vinden...

Van dit ding moest ik dan bijna kotsen:

De verbredingskit gaat nog wel, maar de spoiler lijkt uit een blok hout gehakt te zijn en de motorruimte is om te huilencrying smilie
Dan liever deze, hoewel het een uitermate gepimpt exemplaar betreft. Niet voor de Grote Beurt, wel voor dit programma:

Ebay
Dat is dan ook een serieus programma dat de auto's ook echt beter maakt en er niet zomaar wat plastic met plamuur aanhangt....
Opel Tigra
Die achterkant moest iets van een Ferrari weghebben, vonden ze toen. Het interieur vind ik wel netjes (ik zou alleen dat lelijke airbagstuur eruit slopen en daar iets kleins voor terugdoen)
Maar die overgang achterlicht-achterklep crying smilie
link
Weer een legendarische DGB-creatie te koop: Seat Marbella.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20-07-2011 16:48 door D. Elzinga.
tja die marbella is nog niet eens zo vreselijk toegetakeld.
Als je dan toch al zo;'n auto zou willen rijden, doe het dan iig met lol big smile smiley
De Marbella valt inderdaad wel mee, die zie je ook wel zo toegetakeld rijden zonder medewerking van DGB big smile smiley.
D. Elzinga
Patmobile

Blijkbaar kun je deze ook huren...een nichtje van mijn vrouw heeft deze 2 weken geleden voor haar deur gehad om opvallend de Achterhoek onveilig te maken.
Nou gipimpt wil ik niet zeggen over die Mondeo!
Haha, die is nog best geinig. Als promotie-object ofzo dan. Ik vroeg me wel af of deze auto wel helemaal legaal is.
Volgens het kenteken is het een sedan, met deze maten/gewichten:

XD-81-DL
Massa leeg 900 kg
Maximum toelaatbare massa 1000 kg
Aanhangermassa geremd 406 kg
Aanhangermassa ongeremd 200 kg
Wielbasis 3,73 m

Die wielbasis en massa leeg zijn wel toegenomen lijkt me, alleen zit je al snel over de maximum massa heen. Maar onder het rijden badderen is toch niet helemaal legaal natuurlijk.

Ik kwam deze onlangs tegen, niet dgb maar wel vergelijkbaar materiaal.
MG GT Roadster von London Garage!
Karmann.
Haha, die is nog best geinig. Als promotie-object ofzo dan. Ik vroeg me wel af of deze auto wel helemaal legaal is.
Volgens het kenteken is het een sedan, met deze maten/gewichten:

Ik kwam deze onlangs tegen, niet dgb maar wel vergelijkbaar materiaal.
MG GT Roadster von London Garage!

Bernie en Leepu! Wat een kansloze auto? Hoe is dit misbaksel eigenlijk in Duitsland terecht gekomen? Moet je zien wat een waardeloze afwerking, althans voor wat betreft die grille.
Olds
Bernie en Leepu! Wat een kansloze auto? Hoe is dit misbaksel eigenlijk in Duitsland terecht gekomen? Moet je zien wat een waardeloze afwerking, althans voor wat betreft die grille.

Maar die Chop Shop auto's zijn in elk geval wťl echt origineel verbouwd, dus niet inspiratieloos voorzien van ťťn of andere bak catalogusonderdelen. Of je ze mooi vindt, is een ander verhaal, origineel en uniek zijn ze in elk geval wel. De donorauto is er meestal nieet eens meer in te herkennen.

Maar als ik geld zou spenderen aan "beroemd blik" zou ik zelf toch proberen iets van de Wheeler Dealers te krijgen. Niet allen kwalitatief, ook qua smaak komt dat in elk geval het dichtst in mijn richting...
Je hebt mij ook niet horen zeggen dat deze auto's niet uniek zijn of inspiratieloos of uit de Autostyle-catalogus vandaan komen. Smaken verschillen; ik vind het echter niks (alhoewel ik de Tiger Car best wel weer leuk vind).

Ik kan me nog herinneren dat de Mini die helemaal gewrapt was in zwart plastic een poosje geleden te koop stond op Ebay.
Spekky
De regenboog DGB Ford Ka

Hmm, interieur is niet mijn ding, maar het exterieur vind ik eigenlijk best geslaagd. Nog redelijk origineel en zo'n kleurenpalet kan zo'n Ka best hebben. Hij oogt er wel fris door en springt er zeker uit.
Zonde, nog geen 27dkm op de teller. Ach, het is ook maar een fiŽsta...
Die spoiler en achterlichten is een kwestie van smaak. Niet mijn smaak overigens maar goed. Maar die matzwarte streep ontgaat me. Zaten daar krassen ofzo waardoor ze die streep zo hebben laten lopen? Het ziet er zo onlogisch uit.
Karmann.
Zonde, nog geen 27dkm op de teller. Ach, het is ook maar een fiŽsta...

Er hoort vrijwel zeker een 1 voor met die 5-cijferige teller van Ford winking smiley
Wat mij betreft zou ik dat bedrijf meteen op de zwarte lijst zetten. Als je dit verkoopt, kan de rest niet veel soeps zijn...
Suzuki Wagon R+

Wat zou het idee achter dat kleine ruitje in het portier zijn? Het ziet er niet uit en ik kan er ook geen praktisch nut voor verzinnen...
Daewoo-Chevrolet
[www.autotrader.nl]

Zie ook: [www.veronicatv.nl]

Ziet er in elk geval minder slecht uit dan het origineel.
D. Elzinga
Wat zou het idee achter dat kleine ruitje in het portier zijn? Het ziet er niet uit en ik kan er ook geen praktisch nut voor verzinnen...
Is geen ruitje:
Advertentie
- DVD schermen van het merk Kenwood gemonteerd in de portieren aan de buitenzijde !
Maar even zinloos.
D. Elzinga
Suzuki Wagon R+

Ik ben bang dat het een LCD-display is..
de meeste DGB auto's zullen inmiddels toch wel op de sloop liggen? De laatste aflevering was toch iets van 5 jaar geleden?
Die verrotte punto staat in Dieren weer te koop. (of nog steeds)
deze dus
Een Audi A4 (of wat er nog van over is).

Jawel, het team van de grote beurt heeft het weer geflikt!
gelukkig staat hij niet te koop
s velthuis
Dan liever deze, hoewel het een uitermate gepimpt exemplaar betreft. Niet voor de Grote Beurt, wel voor dit programma:

Ebay

Die is van Wheeler dealers:
Filmpje, het stukje over die mini begint op 1:45

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27-06-2012 15:04 door volvofan 23.
Jaja ze rijden nog steeds de knutsel fabrieken van de grote beurt nut smiley

Advertentie
Zoiets zou ik ook in de verkoop gooien.

Ik zat net ook de Punto-advertentie te bekijken. Ik word nu plotseling doodgegooid met Punto-reclame.eye rolling smiley
206CC:

Peugeot 206 CC 1.6 16V DE GROTE BEURT 2002
Merk/Model : Peugeot 206 CC 1.6 16V DE GROTE BEURT
Carrosserie type : Cabriolet
Bouwjaar : 2002
Prijs : Ä 10950
Kilometerstand : 92078 Km
Brandstof : Benzine
Transmissie : Handgeschakeld
Kleur : Roze
Vind het geen prettige website (facebookcookies e.d.), dus ik heb alle essentiŽle informatie maar gekopieerd. Voor zij die geÔnteresseerd zijn, hier de link.

Fiat Bravo

UNIEKE uitvoering van de FIAT BRAVO, door De Grote Beurt aangepakt in seizoen 5.

Handgemaakte LED achterlichten. Ook Led verlichting in voorbumper.

DOTZ hatch velgen 17 inch. Banden Vredestein GIURIARO .

KENWOOD speakers rondom en audio systeem met USB aansluiting SUBWOOFER 1000 watt met twee boxen versterker 800 watt.

Licht skylederen bekleding creme met groen. altijd goed onderhouden.
Reden te koop:

Wij gaan over op een gezinsauto. 5 deurs.

Auto heeft volgens diagnose garage lekke koppakking. Wil zelf niet de kosten bij de garage dragen.

Betwijfel deze diagnose kan eerder sensor ventilator zijn of bv. de
thermostaat. Blijft namelijk gewoon koelen en lekt geen vloeistof.
2 spuitbussen met originele metallic kleur aanwezig

In deze auto voel je je speciaal.

Doe een serieus bod en hij is voor jou.
Link.
Die Bravo is al verkocht helaas voor de liefhebbers. Van die 206 CC vraag ik me ook af of die nog wel te koop is, staat niet op de site van het bedrijf zelf...
Dakloos
Die Bravo is al verkocht helaas voor de liefhebbers. Van die 206 CC vraag ik me ook af of die nog wel te koop is, staat niet op de site van het bedrijf zelf...

Goh, ik denk niet dat iemand op AutoWeek in deze creaties geÔnteresseerd is, ik wilde enkel tonen dat 'ze nog bestaan'.
Elf duizend euro voor een roze Peugeot 206 CC trouwens...nut smiley

.In deze auto voel je je speciaal.

Auto voor mensen met een minderwaardigheidscomplex?
En ja hoor weer zo'n geweldige gepimpte bak te koop

Marktplaats
De advertentie leest erg lekker weg:

Voor de liefhebber bekend van het programma De Grote Beurt knalrose Ford Fiesta Special paint Flowerlook Gouden stoelen wolkenhemel plafondspecial paint rose details dashboard 5 spaaks velgen lexus look lampen elektrische ramen spoiler grill enz enz kijk naar de foto's minpunten dorpels zijn doorgeroest kosten dorpels 34 euro hoesje rechtsvoor moet gerepareerd worden voor apk raam bijrijder clip kapot van mechanisme paar tientjes op de sloop. De reden dat we de auto weg doen is dat het met een baby handiger is om een 5 deurs te rijden en niet te investeren in reparatie. Doe een goed bod en je hebt een unieke auto enige in Nederland. Liefst verkopen we de auto in zijn geheel aan het einde van de week zijn de onderdelen apart te koop
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

Klik hier om in te loggen

© 2014 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - Gebruiksvoorwaarden - RSS - Partners- Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep