En weer een rijtje De Grote Beurt auto`s te koop!

Gepost door Jorn. 
He, dit oude topic bestaat nog. Was dit er niet ook één? Lijkt me een koopje voor 10 mille...
Bah crying smilie

Is er inderdaad 1, die 3e foto lijkt wel veel op de schetsen die ze maken.
Ja, volgens mij heb ik hem ooit gezien in de uitzending. Heeft heel bijzondere achterlichten, als ik me goed herinner [/diplomatieke modus uit]. En inderdaad, op de schets zie ik het nu ook, op de kentekenplaat. We hebben er dus weer één...
Hier in de straat staat er ook 1, weliswaar (nog) niet te koop, maar wat niet is kan komen. Het betreft hier een zwarte Toyota Starlet in iets wat een Xbox gedaante voor moet stellen volgens mij.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 24-01-2010 20:31 door blackvolvo.
s velthuis
He, dit oude topic bestaat nog. Was dit er niet ook één? Lijkt me een koopje voor 10 mille...

Krijg nou. Wie betaalt er nou 9.500 voor een Leon met 287.000km op de teller?
En wat sluit het allemaal mooi aan, kijk maar eens naar de voorbumper xD

Iemand met een gat in z'n hoofd. Is ook nog een 1.6 uit 2002 nut smiley
Zelfs voor 2.500,- euro is dit nog lastig te verkopen denk ik.
[link.marktplaats.nl] En dan de tekst nog:

Deze auto is op profesionele manier omgebouwd tot supercar

...alleen zit er nog steeds hetzelfde 1.4tje insmiling bouncing smiley
D. Elzinga

En hetzelfde zouteloze Opel dashboard.

Maar verder is het echt....euh.....een aparte auto voor liefhebbers van het genre. grinning smiley

Speciale koplampen en achterlichten

Booskijkers... zeer speciaal! eye popping smiley
Die auto's zien er ook niet uit! Pimp my ride kan het veel beter!
D. Elzinga

Er is ook een verschil tussen professioneel ombouwen en gewoon de hele heuts-catalogus bestellen en die op de auto kleven...
Chris_H
D. Elzinga

Er is ook een verschil tussen professioneel ombouwen en gewoon de hele heuts-catalogus bestellen en die op de auto kleven...
Oh ja?
Die bekleding is wel mooi. Maar die achterkant; dat pas allemaal niet eens joh!
Bij DGB hebben ze de klok wel horen luiden maar echt geen flauw benul waar de klepel hangt. Heb enkele van hun wagens ook in het echt gezien en de afwerking is echt om van te janken. In mijn ogen is er maar eentje die echt begrijpt hoe het werkt, Chip Foose.
Die Tigra... Die achterlichten, de verkrachte achterklep (probeerden ze een Honda CRX na te bouwen?). Om met een uitspraak van een "bekende Nederlander" te spreken: Hier word ik niet vrolijk van.

De Tigra, één van de (wat mij betreft) leukste autootjes van de jaren '90, verkracht op een dergelijke manier... Inderdaad, het jaar 2012 komt er al snel aan. crying smilie
Volgens mijn waren ze geinspireerd door een Ferrari 308.....als ik me goed herinner

Ik heb niet het idee dat ze weten hoe zo`n ding eruit ziet
den Voetstuk
s velthuis

Ben gisterenavond deze Leon tegengekomen in de buurt van Amstelveen, ding is irl nog lelijker dan op de foto! big smile smiley
@ D. Elzinga

Wat een grapjas die Mike met z'n BMW....:
- 318iS heeft 140 pk maar met z'n chipje nu 175?? Bij een motor zonder turbo kan alleen een chip nooit 35 pk extra opleveren...
- beschadigde velg achter = ik kan niet autorijden
- kromme remschijf voor, trillend stuur en een verlopen APK = ik heb geen geld om auto te rijden
- auto van 18 jaar oud....
- typische Sjonnie / Mohammed auto....
- auto staat net 3 maanden op naam, 600 euro kwijt aan koppeling etc, en nu al weer te koop....was er vast heel blij mee.....smiling smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03-02-2010 20:21 door FW Ta-183 Huckebein I.
Die pipo-de-clown auto heeft ook wel MP gestaan. Wat een spook zeg!
BMW 316i Compact

let deze auto is voor de liefhebber is totaal gepimt bij televisie progamma de grote beurt

smiling bouncing smiley
haha, dat die dingen nog steeds zo rondrijden. Naar de sloop brengen lijkt mij gepaster.
D. Elzinga
BMW 316i Compact

let deze auto is voor de liefhebber is totaal gepimt bij televisie progamma de grote beurt

smiling bouncing smiley

Welke taxateur taxeert zo'n tupperwareparty op wielen in hemelsnaam op 9500 euro?
Iemand die niet helemaal lekker is.....
Sterker nog, welke idioot het het er misschien voor neerleggen....
D. Elzinga
DGB BMW Z3

Diegene! die! de! advertentie! heeft! getypt! kan! meteen! een! nieuwe! toets! voor! het! uitroepteken! aanschaffen!

WOF
Wings of freedom
D. Elzinga
DGB BMW Z3

Diegene! die! de! advertentie! heeft! getypt! kan! meteen! een! nieuwe! toets! voor! het! uitroepteken! aanschaffen!

WOF

Bijzonderheden
EXCLUSIEVE BMW Z 3 , Speciaal uitgebouwd ( bij tv programma de grote beurt),O.A. voorzien van lux design leder interieur ,chroom beugels achter hoofdsteunen , centrale vergrendeling op afst.bed. , NIEUWE chroomline 18 inch sportwielen met NIEUWE banden 245/40/18 profesionele stereo Enz ! Enige in nederland !

Inderdaad, twee uitroeptekens maar liefst?
Ben niet echt van het pimpen en die Z3 ziet er inderdaad niet uit met zijn uitgebouwde achterste wielkasten, om van te rillen (brrrrr....) Maar die zwarte 3 compact vind ik nog niet eens zo slecht.

Maar 7000 euro gaan neertellen voor een auto van 16 jaar oud? Als ik voor een 3 compact zou gaan dan zou ik zoeken naar een jonger exemplaar dat een smetteloze staat zou verkeren van een paar jaar jonger!
brrr die randjes op die achterste wielkasten bij die Z3....hoe komen ze erop?

Enige in nederland !

En dat is maar goed ook !

Jorn.
hoe komen ze erop?

Hoe ze erop komen heb je op tv kunnen zien. Het is belangrijker te onderzoeken hoe ze eraf kunnen... grinning smiley
Deze dealer heeft wel verstand van zaken: "een auto waar je niet in gezien wil worden"
Haha!

http://link.marktplaats.nl/330414014
Haha, dat is idd niet z'n goede zin:P
Ik kan me die aflevering trouwens nog herinneren, die eigenaar zat bij de land macht oid en hij was eerst knal geelwinking smiley
Ik heb nog nooit een complete DGB-aflevering gezien, ik zapte er slechts af en toe langs.

De tekst in die advertentienut smiley

de groote beurt 2007
Pff.. Moet er niet aan denken dat iemand mij daarvoor opgeeft als ik een auto + rijbewijs heb. thumbs down smiling bouncing smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 19-03-2010 14:44 door Bossinkje.
Wat een gruwelijk lelijk hok die Leon, en niet eens het gas-gat netjes weg gewerkt nut smiley
Och, je kunt vast weigeren. Wat ik dan ook beslist zou doen.
Ja ik ook hoor, zeker weten! Beetje leuke velgjes eronder vind ik nog kunnen, mooie uitlaat, spoilertje.. Maar verder moet het dan ook niet gaan.
Bij mij mogen ze hun gang gaan. Zolang hij maar niet roze is en er geen spoilers op komen vind ik alles okee
"een auto waar je niet in gezien wil worden"
Moet je hem vooral volhangen met de naam van je toko.

kleur: zebra
Dat is dan wel leuk.
Lijkt wel alsof die vlek bij het achterwiel zo gemaakt is om roest te verdoezelen.

Vet man, allemaal sterretjes! Doen we ook op de bekleding nut smiley
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

© 2013 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Abonneren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - RSS - Twitter- Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep