AutoWeek
   rss
   mobiel
   iphone
   igoogle
   chrome

MyAutoWeek

Het Grote Filmpjes- en Fototopic || Deel 1

Gepost door BMW E46 
hmm ik ben al een tijdje niet meer hier op het forum geweest dus ik weet niet of deze al langs is geweest. Als jullie hem al kennen sorry.[videos.streetfire.net]
Yep ik heb de hele dvd serie hier liggen.. Aflevering 1 t/m 6drinking smiley Mijn moeder zegt me altijd dat ik later ook niet zo hard moet gaan rijdensmiling bouncing smiley

[video.google.nl]

Ook gestoord!big smile smiley De eigenaar van een van de bekenste Tuning bedrijven in Japan: Top Secret. Opgepakt in Engeland op de A1 voor te hard rijden.. 190mp/h in zijn Supranut smiley

op [www.exvitermini.com] staan geweldige ( zoals het in Japan genoemd word ) Wanang filmpjes..

Aukesmiling smiley
Drol eten!

Bijbehorend artikel:

Havoscholier eet hondendrol voor wiet
ASSEN - Een havoscholier van het Dr. Nassau College in Assen heeft vrijdag een hondendrol opgegeten, zo meldde dinsdag woordvoerder Koos Neuvel namens de school. De jongen, die volgens Neuvel gemakkelijk te beïnvloeden is, heeft zich door medescholieren laten opjutten en overhalen. Hem werd 100 euro aan wiet in het vooruitzicht gesteld. Andere scholieren hebben het weerzinwekkende voorval gefilmd met mobiele telefoons en deze beelden op internet.

Volgens de woordvoerder is het slachtoffer gezond. „Naar verwachting komt hij op 8 januari weer op school. Dit gebeurt in overleg met de familie.” Of de jongen gepest wordt, wilde Neuvel niet zeggen.

Wel geeft hij aan dat de havoleerling moeite zou hebben met het bepalen van zijn grenzen. Er wordt over gedacht de jongen psychiatrische hulp te bieden.

De scholieren die het betreft, zijn volgens Neuvel allemaal 16 en 17 jaar. Het afgelopen weekeinde hebben ze thuis een verslag moeten schrijven over hun rol bij het bizarre incident. „We overwegen nu of ze verder nog straf krijgen”, aldus Neuvel

eye popping smiley

„We overwegen nu of ze verder nog straf krijgen”,

Wat dacht je van hun een drol te laten eten? Echt walgelijkthumbs down

*heb het filmpje zelf niet gekeken, anders was ik zeker over mn nek gegaan*
Hey weer een movie van mij!!!
Een Supra, Impreza WRX STI, Civic(EP) Type-R & een super bruuuutttee M3 Turbo(E36)

Dat ding gaat echt af als een gek!!!
Veel plezier!!!

Click here to see Video
Vet filmpje, doe mij die Impreza maar. cool smiley
Optakelen van een wals verloopt moeilijker dan verwacht....
Misschien heeft de aantrekkingskracht van de aarde er wel iets mee te maken?
[fishki.net]

Wat dacht je van hun een drol te laten eten? Echt walgelijk

GAAAATVERDAMME, ik heb hem dus wel gekeken, en ik ga niet gauw over mn nek.. maar dit is ziek.

weer zo`n MOH jas aan, alsof het een echte gabber is ... het verbaast me ook niks nut smiley

Celica CS edit. schreef:

QuoteWat dacht je van hun een drol te laten eten? Echt walgelijk

GAAAATVERDAMME, ik heb hem dus wel gekeken, en ik ga niet gauw over mn nek.. maar dit is ziek.

weer zo`n MOH jas aan, alsof het een echte gabber is ... het verbaast me ook niks

Hij is echt vies iddnut smiley

Optakelen van een wals verloopt moeilijker dan verwacht....
Misschien heeft de aantrekkingskracht van de aarde er wel iets mee te maken?
[fishki.net]

Kan.. maar als ik die ''kraan'' zo zie, krijg ik daar ook wel mijn twijfels overnut smiley
[video.google.nl]

als je nederlandse muziek al ``fout`` vind, check dan dit nut smiley

Celica CS edit. schreef:

als je nederlandse muziek al ``fout`` vind, check dan dit

eye popping smiley

FMGT: vette reclamesmileys with beer
Deze wil je echt niet bij je op de parkeerplaats hebben....
[fishki.net]
Hij rijdt ook gewoon drie keer tegen die auto aan, ook geen wonder als je steeds de zelfde cirkel naar voren en achter rijdt, de auto gaat vanzelf wel opzijsmiling bouncing smiley Hoop dat ze toch die gast nog te pakken kunnen krijgen, het zal je auto maar wezen.yawning smiley
Zo aan de staart het postuur te zien moet het haast wel een vrouw geweest zijn. Ik vind het echt belachelijk dat je zonder schaamte drie keer tegen een auto aan kan rijden, en volgens mij rijdt ze ook nog tegen ze auto waar ze naast geparkeerd stond, om daarna gewoon aan te rijden alsof er niks gebeurd is.
Bij mij doet dat filmpje van fishki het niet, heeft iemand een andere link?

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29-12-2006 06:10 door D.E.N.N.I.S..
We moeten eerlijk blijven hé, er was nu ook wel heel weinig plaats om te draaien...
Andersom uitrijden was nu ook weer niet zo makkelijk.
Ik heb het filmpje net gezien en ik zat met open mond en grote verbazing te kijken naar de onkunde en de asocialiteit van die bestuurder (M/V)
Vrouw...Blond... net zoals die van mij!

SADDAM HOESSEIN OPGEHANGEN, ECHTE BEELDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[www.youtube.com]

grinning smiley

SADDAM HOESSEIN OPGEHANGEN, ECHTE BEELDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Op [www.skoften.net] zijn de echte te vinden, het hele filmpje, dus je ziet hem vallen. eye popping smiley
Nadeel van het stuurslot als je gesleept wordt....

[www.ebaumsworld.com]
Wow, zag er wel heftig uit, met dat stuurslot grinning smileygrinning smiley
Een supercharged Exige (265pk) tegen een V8 Vantage. big smile smiley

[video.google.nl]

mr.x turbo schreef:

lekker

Deze is al wel vaker langs geweest, maar is altijd weer grappig om te zien, vooral die bus is altijd lachesmiling bouncing smiley

FordMustangGT schreef:
Deze is al wel vaker langs geweest, maar is altijd weer grappig om te zien, vooral die bus is altijd lache
Ik dacht heel ff dat je die bus in de post van 02-01-07 12:41 bedoelde, want de 3 doden die bij dat ongeluk vielen zijn echt niet 'lache'

ontopic: Beauty is nothing without brains: [content2.totallycrap.com]

Ik dacht heel ff dat je die bus in de post van 02-01-07 12:41 bedoelde, want de 3 doden die bij dat ongeluk vielen zijn echt niet 'lache'

Neenee, die bedoelde ik dus ook absoluut niet, maar de bus uit de post van mr.x turbo.

Hier nog wat grappige VW reclameswinking smiley

[www.youtube.com]
[www.youtube.com]
Die Vdub reclames van de golf gti zijn ook leuk smiling smiley
ff bandjes opwarmen, want dat doen ze in e Formule 1 ook

smiling bouncing smiley

[www.xr-aachen.de]
Machtige delta:
[videos.streetfire.net]

Reclame:
waarschijnlijk al oud
[www.youtube.com]

I love the beat:
[www.youtube.com]
Zo'n Delta is echt een machtige wagen. cool smiley

ZEER Trieste gast..
Daar zitten heel wat stekkertjes los volges mij. nut smiley thumbs down nut smiley
Deze discussie is gesloten.

logo Sanoma Men's Magazines