Tekenwedstrijd #7 911-killer van Spyker stemmen tot vrijdag, 8 maart TOT 2000 VANAVOND

Gepost door Jazzzo 

Spyker is bezig met een 911-killer:

autoblog.nl

Dit is het eerste beeld van de allernieuwste Spyker. Ze leven weer!Zoals beloofd komt Victor Muller op de Salon van Genève met weer een nieuwe conceptcar. De woorden ‘Porsche 911-killer‘ kwamen toen al gauw bovendrijven, en aan de contourlijnen van deze eerste teaserafbeelding te zien zal deze sportwagen van Spyker qua afmetingen inderdaad in dezelfde vijver vissen. Mits hij ooit het productiestadium haalt, want dat is bij de Aileron, Aileron Spyder en SSUV nog altijd niet gebeurd.Over de uitleg van de naam, B6 Concept, doet Spyker verder geen uitspraken. Wellicht staat ‘B’ voor boxermotor en de ’6′ voor het aantal cilinders? We speculeren maar wat… Op 5 maart weten we het zeker.

Wat huidige/eerdere modellen

Opdracht: ontwerp een 911 concurrent van Spyker.

De regels:
- De winnaar (mag) maakt de nieuwe wedstrijd
- perspectief maakt niet uit, maar word wel op prijs gesteld.
- De tekening moet ontstaan zijn als handtekening, inkleuren op de computer mag. (maar liever niet)
- Max. één inzending per deelnemer (dan bedoel ik je mag wel meerdere plaatjes van je auto posten (graag zelfs), maar niet 2 verschillende auto's)
- Plaats de tekening op een mooi groot formaat in de wedstrijd.
- WIP's zijn toegestaan. Toch mag er maar één afbeelding van je tekening in het topic staan.
- Updates plaats je in het bericht waar je je tekening voor het eerst liet zien
- Gifjes alleen als link.

Ik ben benieuwd wat er gemaakt wordt inlever datum: Tot vrijdag 1 Maart20:00 en stemmen tot zondag 3 Maart 20:00.

3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 08-03-2013 16:07 door Jazzzo.
29 februari & 31 februari?
Met welke kalender werk jij? nut smiley
British Racing Green
29 februari & 31 februari?
Met welke kalender werk jij? nut smiley

Inderdaad, ze bestaan geen van beide (dit jaar)! winking smileyMisschien wordt maart bedoeld.
Al helemaal mooi dat de stemdatum in het verleden ligt nut smiley
Haha, ik had gewoon 14 erbij geteld enstond daar helemaal niet bij stil

@Sjoerd. Copy/paste fout..sad smiley. Doe jij ook een keer mee?
Het kietelt eigenlijk wel ja.

Edit:
Wat eerder dan gedacht, maar alvast even een schetsje gemaakt:

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 19-02-2013 20:47 door .Sjoerd..
Ben regelmatig in Zeewolde, maar zie daar geen enkele activiteit (bij Spyker dan)
Wordt die 911 killer niet al een dezer dagen onthuld?
Basjc

Kan wel, hij staat sowieso in Genève.
Basjc

In de bron in de OP staat dat hij wordt onthuld op 5 maart, mooi net na de wedstrijd.
Ik heb de lijnen van de eerste foto overgetrokken (beetje aangepast) en daarmee ga ik verder. Hopelijk kan ik hem deze week nog inleveren i.v.m toetsenweek
Wie doen er verder nog meer mee??
Ik doe niet mee (heb ook pww). Ik had wel ong. Hetzelfde idee
Middag,

hierbij mijn tekeningen voor deze wedstrijd. Ze zijn op fantasie gebaseerd, ik heb de teaser niet overgenomen.

Zijkant:

Voorkant:

Achterkant:

Ik vind ze zelf zeker niet fantastisch, ze missen in mijn ogen typische Spykeruitstraling... Maar in het kader van 'beter iets dan niets' toch maar de tekeningen gepost!

Groet,
Tim
Potverdorie, wat kunnen jullie tekenen zeg. Knap.
Dat zij-aanzicht is echt geweldig! Een eigen vorm (anders dan andere Spykers) maar toch herkenbaar Spyker. De andere 2 vind ik wat minder
Mijn inzending: B6 Zagato

Mijn inspiratie: c12 Zagato

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01-03-2013 20:14 door Jasper1997.
@ Tim etje

Mooi, zeker zoals basjc al zei het zijaanzicht. Graag wel even een plaatje van maken he

@ iedereen

Ik ben niet in staat om het opeenrijtje 3 maart te maken, kan iemand dat van jullie aub doen? smiling smiley
Ik pas. Heb ook mijn verhinderingen.

.Sjoerd.

Tim etje

Jasper1997

stemmen kan hieronder. Geef je top drie, stem niet op 't origineel of jezelf en gebruik volledige nicknames. Veel plezier!
Hopelijk zo goed gedaan??

Dit is mijn top 2!
1.Tim etje
2..Sjoerd.
Ja hoor, behalve dat het nog maar 2 maart is en er dus nog 1 dag getekend mag worden.
Jazzzo
....Ik ben benieuwd wat er gemaakt wordt inlever datum: Tot vrijdag 1 Maart20:00 en stemmen tot zondag 3 Maart 20:00.

inleverdatum 1 maart en je kunt stemmen tot 3 maart toch???
O ja. Over het hoofd gezien. Maar dan had het rijtje er vrijdag al moeten staan. Trouwens, hij is nu officieel.

de spyker b6 Venator ik had hem al gezien. ik vind het overigens een mooie auto. wel jammer dat de mijne er niet zo op lijkt sad smiley
O mijn fout met de stemdatum, ik verleng hem tot vrijdag

Het resultaat is trouwens mooi!

En mijn stemmen:

1.. Sjoerd
2. Tim etje
3. Jasper 1997
Om verwarring tegen te gaan: je kan stemmen tot vanavond, 8 uur! En niet tot vrijdag 9 maart..
Damn, vergeten te stemmen. Toch nog maar even doen, misschien telt ie toch nog mee:

1. Tim etje
2. Jasper1997
3. .Sjoerd

Eigenlijk Spyker zelf op 1 maarja, dat mag niet he! tongue sticking out smiley
1. Tim etje 13
2. Jasper1997 8
3. .Sjoerd 7

Gefeliciteerd tim etje! Jij mag de volgende wedstrijd maken.
Er staat onder het rijtje nog altijd: Stem niet op het origineel... eye rolling smiley
Als tim etje vanavond de nieuwe wedstrijd nog niet online heeft staan mag jasper1997 de nieuwe maken. Lijkt me wel dat tim etje genoeg tijd heeft gekregen.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

© 2014 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - Gebruiksvoorwaarden - RSS - Partners- Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep