Ford Interceptor Wagon + Jaguar E-type Airdrive

Gepost door Yellow Cab 
Gewoon omdat het zo'n geweldig imposante concept car is, heb ik me eens lekker uitgeleefd op de Ford Interceptor Concept. Ford zelf heeft er nooit echt wat mee gedaan, maar er zijn genoeg mogelijkheden met deze auto. Eerder maakte ik al eens een coupť, nu een stationwagon:

Velgen komen van de Evos Concept, de achtergrond komt uit m'n eigen fotomapje en is hier gemaakt. Commentaar is welkom! big smile smiley

3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 04-02-2013 13:02 door Yellow Cab.
Geen verkeerd woord over de shopkwaliteit (al is de auto wel wat klein om dat goed te kunnen bekijken), maar echt spannend vind ik hem niet ten opzichte van de sedan. Ik had het achterportier niet gewijzigd en de derde zijruit meer op zichzelf laten staan. Gecombineerd met de schuine hoek van de achterruit oogt dat wat dynamischer, vermoed ik.
Re: Ford Interceptor Wagon
20-01-2013 19:20
929V6
(...) al is de auto wel wat klein om dat goed te kunnen bekijken (...)

Klik even op de afbeelding, dan krijg je een versie van 2880 px breed. winking smiley

Wat je suggesties betreft: ik heb uiteraard wat geŽxperimenteerd, maar ik vond dit de mooiste oplossing. Ik hoefde ook niet per se een briljant model af te leveren, maar gewoon een lekker plaatje. Fijne besteding van een zondagavond.
Imposant...
Doet me spontaan aan de 300c station denken... dus heel realistisch wat mij betreft thumbs up
Jaguar E-type Airdrive
26-01-2013 15:06
Ik kwam dit topic tegen op Autoblog, en het idee sprak me wel aan.
Dus in navolging van Renaud Marion heb ik een iconische automobiel ontdaan van z'n wielen. grinning smiley

Geinig! Misschien ooit, in de verre toekomst, werkelijkheid?
Geweldig die Interceptor.....in station, sedan of coupe....ik wil hem!
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

© 2014 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - RSS - Gebruiksvoorwaarden- Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep